Ogłoszenie z dnia 2020-02-19
Ogłoszenie nr 510030721-N-2020 z dnia 19-02-2020 r.
Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk: Usługa ochrony mienia i monitoringu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 32620400000000,
ul. ul. Strzeszyńska
34,
60-479
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 6550200, 6550275, e-mail
office@igr.poznan.pl, faks
616 550 301.
Adres strony internetowej (url): www.igr.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: www.igr.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Naukowy Polskiej Akasdemii Nauk
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ochrony mienia i monitoringu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGR/ZP/272/4/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie następujących usług: 1.1 Usługa ochrony 1) Usługa ochrony sprawowana będzie przez jednego pracownika ochrony (osoba spełniająca odpowiednie wymagania określone w ustawie o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.), w godzinach: a. w dni powszednie - od 15:00 do 7:00, b. w soboty, niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy - całodobowo. 2) Szczegółowy zakres czynności objętych usługą ochrony obejmuje: a. działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń; b. ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami; c. świadczenie usług recepcyjnych w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego, przechowywaniu i wydawaniu kluczy wyłącznie Pracownikom i osobom uprawnionym za potwierdzeniem w odpowiednim rejestrze, obsłudze interesantów, udzielaniu informacji na temat rozmieszczenia poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego; d. prowadzenie ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie obiektu po upływie regulaminowego czasu pracy; e. telefoniczne informowanie właściwych pracowników o przybyciu gościa czy interesanta. 3) Wymagania szczegółowe dotyczące pracowników ochrony: a. jedna osoba w charakterze koordynatora zatrudniona na umowę o pracę; b. pracownicy wykonujący ochronę zatrudnieni przez wykonawcę na umowę o pracę; c. pracownicy ochrony nieskazani prawomocnym orzeczeniem za przestępstwo umyślne; d. pracownicy ochrony przeszkoleni w zakresie świadczenia usług recepcyjnych, aktualnych przepisów BHP i p.poż, udzielania pierwszej pomocy, posiadający wysoką kulturę osobistą i umiejętności interpersonalne, w tym kontakt z klientem, e. wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni dla potrzeb wykonania niniejszego zamówienia winni być wyposażeni w imienne identyfikatory z logo firmy. 1.2 Usługa monitoringu. Zobowiązania Wykonawcy: 1) posiadanie centrum monitorowania z całodobową obsługą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego pracy, 2) całodobowy nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej stacji bazowej, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do stacji monitorującej zainstalowanej w siedzibie Wykonawcy i będącej w jego dyspozycji, 3) zapewnienie gotowości do interwencji załóg patrolowych, składających się z co najmniej dwóch pracowników ochrony, posiadających licencję I stopnia i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz posiadających niezależną łączność umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania i samochód interwencyjny, 4) spowodowanie niezwłocznej interwencji i przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 15 min w godz. 7.00 - 20.00 oraz 10 min w godz. 20.00 - 7.00. od odebrania sygnału o alarmie (napad, włamanie, pożar) i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń, podjęcie działań, takich jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, 5) wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego w okolicznościach wskazujących na zaistnienie przestępstwa, bądź w sytuacji uzasadniającej podejrzenie jego popełnienia, takiej jak brak uszkodzeń, lecz: otwarte drzwi czy okna, zauważone przez grupę ruchy wewnątrz zamkniętego obiektu, dochodzące stamtąd odgłosy, światło mogące oznaczać pożar itp., 6) zgłaszanie Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia, bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowanie systemu alarmowego, 7) utrzymanie systemu alarmowego w chronionym obiekcie w stanie sprawnym technicznie, w tym dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów zapewniających sprawność systemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie na usługi społeczne na podstawie art. 138o ustawy, o wartości poniżej 750 000 euro. (lista rozwijana niniejszego formularza nie posiada opcji "usługi społeczne")
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
123962.73
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Skarem Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
152474.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Podjazd grupy interwencyjnej, usługa monitoringu - Agencja Ochrony Sezam Sp. z o.o., ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona obiektu, terenu i mienia oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich i Sobowidzu".
- Świadczenie usług ochroniarskich oraz konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych
- Dozór wizyjny i ochrona fizyczna siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi przy al. T. Kościuszki 47 w 2025 r.
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
- usługa ochrony osób i mienia w obiektach Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.