To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-21
Ogłoszenie nr 510032152-N-2020 z dnia 21-02-2020 r.
Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu w 2020 / 2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505611-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 65090030600000,
ul. ul. Jana Pawła II
17,
37-500
Jarosław, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 246 200, e-mail
incest@powiat.jaroslaw.pl, faks
166 246 249.
Adres strony internetowej (url): https://www.jaroslaw.samorzady.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu w 2020 / 2021 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji w okresie 2020 / 2021 r. stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje: 1) sukcesywne dostawy dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu certyfikowanych tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych, do oznaczania różnego rodzaju pojazdów, wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa tj. zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.); 2) odbiór z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu oraz fizyczne zniszczenie (kasacja), w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania. 2. W ramach dostaw stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca będzie dostarczał: - tablice samochodowe zwyczajne i tymczasowe: jednorzędowe, dwurzędowe i jednorzędowe zmniejszone, - tablice samochodowe dla samochodów elektrycznych lub napędzanych wodorem: jednorzędowe i dwurzędowe, - tablice samochodowe zwyczajne i tymczasowe: pojedyncze jednorzędowe (do ciągników i przyczep), - tablice samochodowe zwyczajne i tymczasowe: pojedyncze dwurzędowe (do przyczep), - tablice zwyczajne i tymczasowe: motocyklowe i ciągnikowe, - tablice zwyczajne: motorowerowe, - tablice samochodowe indywidualne: jednorzędowe i dwurzędowe, - tablice indywidualne: motocyklowe, ciągnikowe i motorowerowe, - tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe: zabytkowe oraz profesjonalne, - tablice motocyklowe, ciągnikowe, motorowerowe: zabytkowe oraz profesjonalne, - dodatkowe tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe na bagażnik, - wtórniki ww. tablic rejestracyjnych. 3. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) wszystkie dostarczane przez Wykonawcę tablice rejestracyjne oraz wtórniki muszą być: a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wykonanymi zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na dzień ich dostarczenia, b) fabrycznie nowe, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania, niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich, c) zapakowanymi w trwałe i czytelnie opisane opakowania zbiorcze a´25 lub a´50; 2) dostarczane przez Wykonawcę tablice rejestracyjne oraz wtórników tablic rejestracyjnych muszą posiadać aktualny certyfikat potwierdzający zgodność produktu z obowiązującymi normami technicznymi wydany przez Zakład Certyfikacji i Badań Instytutu Transportu Samochodowego lub inny równoważny dokument. 4. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) udzielić Zamawiającemu na dostarczane tablice rejestracyjne oraz wtórniki tablic rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru tablic lub wtórników tablic bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 24 miesiące; Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIX ust. 8 SIWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert. 2) do odbioru z siedziby Zamawiającego i fizycznego zniszczenia (kasacji), w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, własnym staraniem, własnym transportem i na własny koszt, tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania; 3) realizować dostawy interwencyjne, których ilość w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy 24 szt., polegające na dostawie tablic rejestracyjnych indywidualnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz innych tablic rejestracyjnych, w ilości każdorazowo nieprzekraczającej 100 szt. lub 50 kpl., które wykonywane będą w terminie określonym przez Wykonawcę w złożonej ofercie w godzinach, jeśli zostaną zlecone Wykonawcy do wykonania, jako dostawy w trybie interwencyjnym (dostawy interwencyjne); Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować określony w godzinach termin realizacji dostaw interwencyjnych krótszy niż podstawowy termin realizacji dostaw określony w SIWZ, zakładając, że zlecenia na dostawy interwencyjne będą przekazywane Wykonawcy w dni robocze do godz. 10:00 i zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIX ust. 10 SIWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert. 4) dostarczyć nieodpłatnie Zamawiającemu wielostanowiskową aplikację komputerową (oprogramowanie) pracujące w środowisku Windows 7, Windows 8 i Windows 10, w wersjach 32-bitowej i 64-bitowej, służącą tworzeniu lokalnie u Zamawiającego stosownej bazy danych oraz automatycznemu tworzeniu, przesyłaniu drogą elektroniczną, weryfikacji i kontroli zamówień, której funkcjonalność musi umożliwiać Zamawiającemu: a) jednoczesne korzystanie z aplikacji (programu) na minimum 5-ciu stanowiskach, b) tworzenie zamówień na wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych, w tym na wtórniki; c) możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb (numery dla służb, pula tablic motocyklowych, pula tablic dla przyczep itp.), d) automatyczne generowanie / tworzenie zamówień / pozycji zawierających kolejne wolne numery po wprowadzeniu jedynie typu oraz ilości zamawianych tablic, uwzględniając: niedozwolone numery (wyróżniki) oraz numery już wykorzystane poprzez ich pomijanie, numery zamówione już przez Starostwo poprzez pomijanie tych numerów podczas składania nowych zamówień już po wprowadzeniu początkowych znaków, kolejność odmian tablic dla których generowane są numery, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.), e) automatyczną weryfikację na etapie tworzenia zamówienia zgodności wprowadzonych numerów z przepisami ww. rozporządzenia zabezpieczającą przed błędami poprzez: blokowanie możliwości wpisania nieprawidłowych numerów (wyróżników), ze szczególnym uwzględnieniem zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian tablic (wyróżników), blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, f) wysłanie zamówień drogą elektroniczną za pomocą formularza zamówień przesyłanego w postaci pliku w formacie xml, zapis zamówienia w postaci pliku w formacie PDF oraz wydruk zamówienia, g) elektroniczną akceptację przesłanych zamówień z weryfikacją terminu realizacji; h) utworzenie lokalnie u Zamawiającego bazy danych zawierającej co najmniej dane dotyczące wykorzystanych numerów rejestracyjnych oraz historię zamówień, pozwalającej na przechowywanie minimum 2GB danych, i) kontrolę stanu realizowanej umowy oraz wartości zrealizowanych zamówień poprzez automatyczne ewidencjonowanie zamówień oraz weryfikację ich pod względem ilości i wartości zamówionych tablic, a także umożliwiać: odszukanie w bazie danych zamówionej tablicy rejestracyjnej / wtórnika tablicy oraz zamówienia, na którego podstawie został/a zamówiona / zmówiony; odszukanie w bazie danych tablicy rejestracyjnej wycofanej z użytku oraz zlecenia, na którego podstawie została przekazana do złomowania / zniszczenia, j) za pomocą dedykowanego bezpłatnego narzędzia dla administratora zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywracać dane z wcześniej wykonanej kopii; 5) dokonać przeszkolenia minimum trzech pracowników Zamawiającego w użytkowaniu dostarczonej aplikacji komputerowej (oprogramowania), o której mowa w pkt. 4. 5. Szacowany zakres rodzajowy i ilościowy tablic rejestracyjnych oraz wtórników, będących przedmiotem zamówienia określa Wykaz ilościowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34000000-7
Dodatkowe kody CPV: 30195000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
178861.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo - Usługowo - Handlowe "Tablitek" Bogumił Sobota
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
215692.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Zakup i dostawa dwóch SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SUV dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jarosławiu
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji wraz z niezbędną instalacją w Budynku nr 8
- "Sporządzenie planu ogólnego Miasta Jarosławia".
- Przebudowa pomieszczeń COM w Jarosławiu z przeznaczeniem na pracownię TK i pracownię endoskopii pn Poprawa jakości usług med. COM w Jarosławiu... dotacja celowa nrDOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318
- Wykonanie dostawa i montaż mebli, dostawa krzeseł, foteli, taboretów dla potrzeb wyposażenia laboratorium analitycznego - z podziałem na części
- Przeprowadzenie audytów zgodności serwisów internetowych Zamawiającego z przepisami ustawy z dnia 4 IV 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych tablic
- BIEŻĄCA DOSTAWA NOWYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH ORAZ ZŁOMOWANIE SKASOWANYCH, STARYCH TABLIC DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOCŁAWKU.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oleśnie
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.