eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PowidzRewitalizacja rynku w Powidzu poprzez przebudowę ulicy Park Powstańców Wielkopolskich w Powidzu



Ogłoszenie z dnia 2020-02-21

Ogłoszenie nr 510032234-N-2020 z dnia 21-02-2020 r.

Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu: Rewitalizacja rynku w Powidzu poprzez przebudowę ulicy Park Powstańców Wielkopolskich w Powidzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest realizowane w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 (WRPO 2014-2020) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 9 "Infrastruktura dla kapitału ludzkiego" Działania 9.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych" Poddziałania 9.2.1 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639054-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu, Krajowy numer identyfikacyjny 31019858000000, ul. ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-63 2776272, 2776273, e-mail ug_powidz@post.pl, faks 0-63 2776272.
Adres strony internetowej (url): www.powidz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja rynku w Powidzu poprzez przebudowę ulicy Park Powstańców Wielkopolskich w Powidzu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ORG-ZP.271.15.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest : Rewitalizacja rynku w Powidzu poprzez przebudowę ulicy Park Powstańców Wielkopolskich w Powidzu, Gmina Powidz Zakres wskazanej inwestycji obejmuje: 1. Roboty drogowe obejmujące 1) wymianę i obniżenie krawężników betonowych na kamienne - granit szary, 2) wzmocnienie podbudowy nawierzchni jezdni i chodników, 3) wymianę nawierzchni jezdni z bitumicznej na nawierzchnię z kostki kamiennej granitowej o wym. 21x14x10cm (wymiary nominalne) górna powierzchnia cięta i płomieniowana dolna powierzchnia cięta, boczne powierzchnie łupane - dopuszcza się jedną powierzchnię boczną ciętą i promieniowaną dolną powierzchnia cięta, boczne powierzchnie łupane - dopuszcza się jedną powierzchnię boczną ciętą. 4) wymiana nawierzchni chodników z kolorowej betonowej kostki brukowej na nawierzchnię z płomieniowanych płyt granitowych o wym. 30x50x8cm. 5) wymianę oświetlenia ulicznego na energooszczędne; niższe słupy w części centralnej aby uniknąć kolizji z gałęziami drzew, 6) wymianę istniejących ławek oraz wyposażenie dodatkowe, stoły i ławki szachowe, 7) przebudowę zieleni, 8) instalacja automatycznego podlewania zieleni. 2. Przebudowa oświetlenia ulicznego i obejmuje: 1) demontaż istniejących słupów oświetleniowych w ilości 13 sztuk , 2) ułożenie kabla YAKXs 4 x 25 mm2 o łącznej jego długości 720 m, 3) budowę 11 słupów oświetleniowych o wysokości 6 m z dwoma wysięgnikami w kolorze RAL 7021, z oprawami (wzór OP 10 P LED) oraz źródłem światła LED 44 W , 4100K, z redukcją mocy CA 5 ; 4) budowę 10 słupów oświetleniowych o wysokości 4 m z jedną oprawą (wzór ELYXE LED) w kolorze RAL 7021 , źródłem światła LED 44 W , 4100K, z redukcją mocy CA 5 ; 5) przeniesienie istniejącej skrzynki sterowania oświetleniem ulicznym SOtw - 2 (RBK 00)/ 2 x RBK 00 /PSO 02 w miejsce pokazane na planie zagospodarowania, 6) budowę złącza pomiarowego z dwoma podlicznikami energii elektrycznej, 7) budowę dwóch rozdzielnic podziemnych typu SEK . 3. Przebudowę sieci wodociągowej i polegać będzie na przebudowie: 1) sieci wodociągowej PE 160 - L=91,33 2) sieci wodociągowej PE 110 - L=278,39 3) sieci wodociągowej PE 90 - L=10,33 4) przyłączy wodociągowych PE 32 - L=60,99 5) przyłączy wodociągowych PE 50 - L=16,08 6) przyłączy wodociągowych PE 63 - L=26,12 7) studni wodomierzowej DN 425 8) wymianie 16 zestawów wodomierzowych w istniejących budynkach 4. Przebudowę kanalizacji deszczowej . Zaprojektowano przebudowę kanalizacji deszczowej, w której skład wchodzą: 1) kanał główny PCV 315x9,2 SN8 lite o łącznej długości L= 303,35m 2) przyłącza wpustów i rynien dachowych PCV 250x7,3- L=2,20m; PCV 200x5,9 - L=80,32m PCV 160x4,7 - L=119,00m 3) studnie betonowe DN 1000 mm - 18 szt. 4) wpusty uliczne betonowe DN 500 - 24 szt 5) wpusty rynien dachowych - 28 szt. Elementy widoczne, żeliwne, lakierowane w kolorze RAL 7021 5. Szczegóły określono w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki 8,9,10 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy, podstawą wyceny jest opis przedmiotu zamówienia i dokumentacja projektowo-techniczna. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy 3) Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi: 60 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 4) Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi: 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru technicznego robót budowlanych 5) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako niezobowiązujące propozycje projektanta, służące prawidłowemu zrozumieniu projektu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych oraz odpowiadającym normom obowiązującym w danym zakresie. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzenia, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. 6) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowo-technicznej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy. Wykonawca może powołać się na rozwiązania równoważne i wówczas zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zatem, w celu realizacji zamówienia, nie może użyć urządzeń ani materiałów o gorszych parametrach technicznych jakościowych niż te wskazane( opisane) w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważne materiały, elementy, urządzenia itp. należy wykazać w ofercie. 8) Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) , następujące prace fizyczne objęte przedmiarem robót: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty brukarskie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233123-7


Dodatkowe kody CPV: 45316110-9, 45231110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2755225.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TECH-FEN Grzegorz Osiewała
Email wykonawcy: tech-fen@wp.pl
Adres pocztowy: Gostyczyna 4
Kod pocztowy: 63-460
Miejscowość: Nowe Skalmierzyce
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3388927.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3388927.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5141252.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.