To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-20
Ogłoszenie nr 510033114-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.
Gmina Prochowice: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni w szkołach podstawowych w Prochowicach - Zadanie III - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnosląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506018-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Prochowice, Krajowy numer identyfikacyjny 39064751200000,
ul. ul. Rynek
1,
59-230
Prochowice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 8584342, 76 8584343, e-mail
h.choroszczak@prochowice.com, faks
76 75 38 749.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prochowice.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni w szkołach podstawowych w Prochowicach - Zadanie III - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KM.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni matematycznej, biologiczno-przyrodniczej, biologicznej, fizycznej, chemicznej oraz pomocy do zajęć koła szachowego, wsparcia dla dzieci o specjalnych potrzebach, a także zakup gier edukacyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. 1. Dostarczone materiały i pomoce dydaktyczne muszą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. Całość dostarczonych materiałów i pomocy dydaktycznych musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producentów. Wymagane jest utrzymanie świadczeń gwarancyjnych (przez producenta lub jego autoryzowaną placówkę serwisową), także w przypadku niemożliwości ich wypełnienia przez Wykonawcę (np. w przypadku jego bankructwa). 2. Dostarczone materiały i pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad, posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. 3. Wykonawca dostarczy materiały i pomoce dydaktyczne we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku i wniesienia do siedziby Zamawiającego. Opakowanie materiałów i pomocy dydaktycznych muszą gwarantować ich bezpieczny transport i składowanie oraz zabezpieczać przed uszkodzeniem. Zamawiający wymaga aby dostarczone pomoce dydaktyczne były podzielone na osobne paczki dla danej pracowni jak w tabeli zawartej w zał. Nr 1 do SIWZ. 4. Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe maja charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczegółowy proces, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewniają one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. 5. Dostarczone materiały i pomoce dydaktyczne muszą posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania i obrotu : certyfikaty jakości, atesty, aprobaty techniczne, świadectwa badań itp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 39162110-9, 37524100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56862.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABC Szkoły Sławomir Śliwiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50680.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Wsparcie edukacji włączającej w Szkole Podstawowej w Okonku i Szkole Podstawowej w Lotyniu z gminy Okonek"
- Dostawy pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych, książek do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Dębicy.
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
więcej: Gry edukacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.