Ogłoszenie z dnia 2020-02-24
Ogłoszenie nr 510033302-N-2020 z dnia 24-02-2020 r.
Zespół Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej: dostawa artykułów spożywczych różnych, mięso i produkty mięsne, produkty mleczarskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637834-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00019203400000,
ul. ul. Jagiellońska
84,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 442 16 81, e-mail
warsztatyszkolnezs1@o2.pl, faks
18 449 04 13.
Adres strony internetowej (url): zsnr1.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: placówka oświatowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa artykułów spożywczych różnych, mięso i produkty mięsne, produkty mleczarskie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych, mięsa i produktów mięsnych , produktów mleczarskich. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie nr: 1 kod CPV 15800000-6 Różne produkty spożywcze; Zadanie nr:2 kod CPV 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne; Zadanie nr:3 kod CPV 15500000-3 Produkty mleczarskie 2) Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowanie został podzielony na zadania: Zadaniem nr: 1 obejmuje dostawę różnych produktów spożywczych takich jak: produkty spożywcze suche, sypkie, cukier, słodycze, przetwory owocowe, przyprawy, makarony, ryż, soki, wodę mineralną itp. produktu.; Zadaniem nr: 2 obejmuje dostawę mięsa wieprzowego, drobiowego i produktów mięsnych; Zadaniem nr:3 obejmuje dostawę produktów mleczarskich w tym: jogurty, mleko, masło, sery, śmietanę itp. produkty. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr: do niniejszej SIWZ. 4) Zamawiający wymaga aby dostarczane produkty były dobrej jakości, świeże, posiadały odpowiednie terminy ważności, spełniały wszelkie wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz warunki wynikające z ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019.r poz.1252). Wymagania dodatkowe Zamawiającego: 1) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na podstawie zamówień składanych telefonicznie, faxem, lub pocztą e-mail z odpowiednim wyprzedzeniem. 2) Dostawy częściowe odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy , środkiem transportu Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności zgodnie z zasadami "dobrej praktyki higienicznej" (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy). 3) Dostawa produktów odbywać się będzie w odpowiednich opakowaniach, zapewniających należyte zabezpieczenie produktów przed zabrudzeniem, zniszczeniem, czynnikami pogodowymi i uszkodzeniami. 4) Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające rodzaj, ilość produktów. 5) Dotyczy Zadania nr: 2-Wszystkie produkty mięsne objęte niniejszym postępowaniem (każda dostawa) powinny być pakowanie tak, aby zabezpieczyć produkty mięsne przed uszkodzeniami i zanieczyszczeniami, zapobiec utracie walorów smakowych i odżywczych produktu mięsnego, podczas całego okresu przydatności do spożycia . Opakowania powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń śladów pleśni, wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, spełniać wymagania odpowiednich norm jakościowych. Nie dopuszcza się opakowań zastępczych. Opakowania powinny posiadać czytelne, trwałe napisy z nazwą produktu mięsnego, terminem przydatności do spożycia, nazwą dostawcy, warunkami przechowywania, oznaczeniem partii produkcji. Produkty mięsne należy dostarczać w pojemnikach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. 6) Dostawy produktów objętych niniejszym postepowaniem muszą by realizowane zgodnie z zasadami "dobrej praktyki higienicznej" - dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, opakowań, higieny osobistej kierowcy. 5. Miejsce i termin dostaw: 1) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem (jednodniowym lub kilkudniowym) zgłaszanym telefonicznie lub faksem lub pocztą e-mail. W przypadku, gdy określony dzień dostawy przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, wówczas dostawę należy zrealizować w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 2) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy do 5 punktów żywienia Zamawiającego to jest: a) Warsztaty Szkolne Zespołu Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej - stołówka szkolna ul: Rokitniańczyków 26, 33-300 Nowy Sącz; b) Warsztaty Szkolne Zespołu Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej - stołówka szkolna ul: Królowej Jadwigi 29, 33-300 Nowy Sącz; c) Warsztaty Szkolne Zespołu Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej - stołówka szkolna ul: Nadbrzeżna 77, 33-300 Nowy Sącz; d) Warsztaty Szkolne - Ciastkarnia Zespołu Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej ul: Jagiellońska 84, 33-300 Nowy Sącz; e) Internat Zespołu Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej ul: Mikołaja Reja 8 , 33-300 Nowy Sącz; 3) Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt zapewnić rozładunek dostarczonych produktów mięsnych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15500000-3
Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 15100000-9, 15500000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie nr 2 dostawa-produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
155877.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
155877.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zadanie nr 3-dostawa -produkty mleczarskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
115646.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spóldzielnia Mleczarska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
115646.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie nr 1-dostawa różne produkty spożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
138155.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Przetworów Owocowo-Warzywnych ROAND
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
138155.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawy materiałów szewnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
- Dostawa sprzętu medycznego 1 x użytku
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych : produktów mleczarskich, spożywczych i pieczywa do Przedszkola nr 11 "Pentliczek " w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich dla SPZOZ w Choszcznie
- Artykuły żywnościowe cz. II
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU 2025/2026
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.