Ogłoszenie z dnia 2020-02-25
Ogłoszenie nr 510033539-N-2020 z dnia 25-02-2020 r.
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach: Serwis i naprawa wraz z dostawą oryginalnych części zamiennych do kserokopiarek, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27015111000000,
ul. ul. Powstańców
52,
40-024
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 6093140, e-mail
dzp@wpr.pl, faks
32 6093154.
Adres strony internetowej (url): bip.wpr.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis i naprawa wraz z dostawą oryginalnych części zamiennych do kserokopiarek, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WPR/AZ/252/ZP/08/2020.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w niżej wymienionych urządzeniach: W związku z Umową nr AI.241.7.2019 - dotyczy zadania nr 1 WPR w Katowicach ul. Powstańców 52 Sekretariat - SHARP MX-2614N, WPR w Katowicach ul. Powstańców 52 Szkoła Ratownictwa - Konica Minolta C220, WPR w Katowicach ul. Powstańców 52 Sekcja ds. Płac - Panasonic DP8020, WPR w Katowicach ul. Powstańców 52 Sekcja Kontraktów - Panasonic DP1820E, HP LaserJet 1320n, SPR Mikołów ul. Wyzwolenia 5 - HP LJ 1320N. W związku z Umową nr AI.241.8.2019 - dotyczy zadania nr 2 SPR Rybnik ul. Energetyków 46 - HP 1536 SPR Gliwice ul. Konarskiego 26 - Lexmark E450dn W ramach usługi Wykonawca zapewnia: 1. Wykonywanie bieżącej obsługi urządzeń na wezwanie Zamawiającego 2. Programowanie parametrów urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną producenta urządzenia 3. Naprawa urządzeń wraz z wymianą części zamiennych (z wyłączeniem części uwzględnionych przy realizacji umów AI.241.7.2019 i AI.241.8.2019) na oryginalne oraz materiały eksploatacyjne poza papierem, kartridżami, taśmami i tonerami
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: W związku z Umową nr AI.241.7.2019 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5182.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. Contrakt Adam Goik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6373.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: W związku z Umową nr AI.241.8.2019 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
360.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU Contrakt Adam Goik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
442.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust 1 pkt. 6 Pzp ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1843) - art. 67 ust 1 pkt. 6 Pzp.
Zamawiający przewidział w przeprowadzonym zamówieniu podstawowym, dotyczacym usług serwisowych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6)do wysokości 20% wartosci zamówienia podstawowego. Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.