eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-21

Ogłoszenie nr 510033867-N-2019 z dnia 21-02-2019 r.

Prokuratura Okręgowa w Szczecinie: Dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502774-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000041900000, ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48914849694, e-mail przetargi@szczecin.po.gov.pl, faks +91914849664.
Adres strony internetowej (url): www.szczecin.po.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PO VII WB 261.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych, zwanych w dalszej części "towarem", do urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych, przez okres trwania umowy. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, do siedzib poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego raz na 2 miesiące. Wielkość każdej partii dostawy materiałów eksploatacyjnych wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i będzie realizowana na podstawie jednostkowych zleceń. Wykaz adresów tych jednostek zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Wykaz materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Ilości podane w wykazie są szacunkowe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zużycia mniejszej ilości materiałów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych w ramach wartości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 3 wzoru umowy, stosownie do swoich potrzeb. 4. Wymagania związane z realizacją zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny oraz terminowy, zgodnie z warunkami jakościowymi uznawanymi powszechnie za standardowe, 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar określony w zamówieniu do siedzib Zamawiającego na własny koszt, w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 wzoru umowy, 3) dostarczane materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące warunki: a) muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, wolne od wad technicznych i prawnych, zalecane do stosowania przez producentów sprzętu lub równoważne, kompatybilne ze sprzętem Zamawiającego, materiały eksploatacyjne regenerowane nie zostaną uznane za równoważne; b) odpowiadać polskim normom i posiadać atesty dopuszczające je do użytkowania; c) mieć okres przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego; d) nie mogą naruszać warunków gwarancji urządzenia oraz powodować wcześniejszego zużywania się podzespołów, e) materiały równoważne muszą być kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamawiane, posiadać parametry co najmniej takie same jak oryginalne pod względem wydajności i jakości wydruku, oferowane materiały równoważne nie mogą ponadto powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku, f) być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację np. nazwa producenta, rodzaj, pojemność, kolor, oznaczenie nazw i modeli urządzeń do których można użyć dany produkt, termin przydatności. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar (w asortymencie i ilości określonej przez Zamawiającego) w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy powinny być realizowane w dni robocze w godz. 8.00 - 15.00. Zamawiający określi dokładne miejsce dostawy w każdej lokalizacji (konkretne pomieszczenie), do którego należy dostarczyć towar. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy. 7. Jeżeli w SIWZ lub jej załącznikach występują jakiekolwiek nazwy własne są one jedynie przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi. Wykonawca oferując produkt równoważny zobowiązany jest zachować równoważność w zakresie parametrów wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych w załączniku nr 2 do SIWZ należy podać producenta i symbol towaru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 346544
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: City Biuro Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pocztowa 22
Kod pocztowy: 66-460
Miejscowość: Witnica
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 179190
Oferta z najniższą ceną/kosztem 179190
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 468114
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.