eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłoszczowaUsługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dotyczącego robót budowlanych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-26

Ogłoszenie nr 510034463-N-2020 z dnia 26-02-2020 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. we Włoszczowie: Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dotyczącego robót budowlanych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Hala rozładunku i przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z wytwarzaniem paliwa alternatywnego" na ternie Składowiska Odpadów Komunalnych "Kępny Ług" we Włoszczowie.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502964-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. we Włoszczowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29088916400000, ul. ul. Sienkiewicza 31, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 0-41 39 42 832, e-mail biuro@pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com, faks 0-41 39 42 832.
Adres strony internetowej (url): www.pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dotyczącego robót budowlanych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKIV/ZP/01/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej podczas realizacji zadania obejmującego budowę hali rozładunku i przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z wytwarzaniem paliwa alternatywnego, na terenie obejmującym nieruchomość nr ew. 9002,610/19001/3 położone w obrębie ewidencyjnym 0001 jednostce ewidencyjnej Włoszczowa - miasto, oraz budowę płyty betonowej do przetwarzania kompostu o pow. max. 1000 m2 wraz z powierzchnią komunikacyjną tj. drogą technologiczną wokół płyty o szerokości 6,0 m, na terenie obejmującym nieruchomość nr ew. 9001/3, położoną w obrębie ewidencyjnym 0001 w jednostce ewidencyjnej Włoszczowa- miasto. Ogólny zakres robót obejmuje wykonanie: a) robót przygotowawczych i rozbiórkowych, b) robót ziemnych, c) budowę hali rozładunku i przetwarzania w konstrukcji systemowej, d) robót związanych z wykonaniem płyty betonowej, e) robót związanych z wykonaniem dróg technologicznych, f) robót wykończeniowych i porządkowych. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, podczas realizacji zadania obejmującego budowę hali rozładunku i przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z wytwarzaniem paliwa alternatywnego, na terenie obejmującym nieruchomości nr ew. 9002,610/19001/3 położone w obrębie ewidencyjnym 0001 jednostce ewidencyjnej Włoszczowa - miasto, oraz budowę płyty betonowej do przetwarzania kompostu o pow. max. 1000 m2 wraz z powierzchnią komunikacyjną tj. drogą technologiczną wokół płyty o szerokości 6,0 m, na terenie obejmującym nieruchomość nr ew. 9001/3, położoną w obrębie ewidencyjnym 0001 w jednostce ewidencyjnej Włoszczowa- miasto. Ogólny zakres robót obejmuje wykonanie: a) robót instalacyjnych odwodnienia płyty, b) instalacji ppoż i otwartego zbiornika ppoż, c) zbiorników retencyjnych odparowujących, d) instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, e) instalacji wentylacyjnej Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, podczas realizacji zadania obejmującego budowę hali rozładunku i przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz wytwarzaniem paliwa alternatywnego, na terenie obejmującym nieruchomość nr ew. 9002, 610/19001/3, położone w obrębie ewidencyjnym 0001 w jednostce ewidencyjnej Włoszczowa. Ogólny zakres robót obejmuje wykonanie: a) instalacji elektrycznych zewnętrznych i wewnętrznych, b) instalacje wentylacyjne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inewstorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie Prosta Projekt
Email wykonawcy: biuro@prostaprojekt.pl
Adres pocztowy: ul.Hauke Bosaka 1/pok.209
Kod pocztowy: 25-217
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35547.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35547.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71340.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno - Inżynierskie Prosta Projekt
Email wykonawcy: biuro@prostaprojekt.pl
Adres pocztowy: ul. Hauke Bosaka 1/pok.209
Kod pocztowy: 25-217
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31857.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31857.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32450.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pelnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Email wykonawcy: biuro@primex-inwestycje.pl
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 132
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39913.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39913.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44157.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.