eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówZakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-26

Ogłoszenie nr 510034476-N-2020 z dnia 26-02-2020 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.: Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637285-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 95028897100000, ul. ul. Krucza 20, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 962 607, e-mail sekretariat@pgkimhrubieszow.pl, faks 84 696 26 08.
Adres strony internetowej (url): www.pgkimhrubieszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PGKiM/01/12/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego w gatunkach B, D, F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) dla środków transportu oraz sprzętu stanowiących własność Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Hrubieszowie. 2. Dostarczany olej napędowy musi spełniać wszystkie wymagania określone w: 2.1. Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. 2006, Nr 169, poz. 1200 z późn. zm.), 2.1.1. Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). 2.2. PN-EN 590+A1:2017-06 Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań. 2.3. Normach i przepisach, określających wymagania jakościowe, nowelizowanych w trakcie realizacji zamówienia. 3. Paliwo nie może zawierać biokomponentów. 4. Olej napędowy dostarczany będzie do zbiornika magazynującego o pojemności 5000 litrów zlokalizowanego na terenie Przedsiębiorstwa i stanowiącego jego własność. 5. Termin realizacji dostaw - od dnia podpisania umowy do 31 stycznia 2021 r. 6. Szacunkowa wielkość przedmiotu zamówienia - olej napędowy ON - 65 000 litrów. 6.1. Zamawiający, w trakcie trwania umowy będzie dokonywał zamówień częściowych dostaw oleju napędowego, wg jego bieżących potrzeb; 6.2. Każda, jednorazowa dostawa oleju napędowego będzie mieściła się w przedziale od 3.500,00 do 5.000,00 litrów, w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 6.3. Wielkości podane w pkt 6 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku zakupu ilości paliwa wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 7. W zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w trakcie trwania umowy będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia. 7.1. Miejscem dostawy oleju napędowego będzie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Hrubieszowie, ul. Krucza 20, woj. lubelskie, powiat hrubieszowski; 7.2. Realizacja dostaw oleju napędowego będzie odbywać się sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 14:00; 7.3. Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się specjalistycznym pojazdem transportowym Wykonawcy wyposażonym w zalegalizowany układ do pomiaru oleju napędowego. Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym; 7.4. Ilość dostarczonego Zamawiającemu oleju napędowego każdorazowo potwierdzana będzie przez Wykonawcę w postaci dokumentu WZ oraz wydruku z zalegalizowanego licznika autocysterny, którą dostarczono olej napędowy do siedziby Zamawiającego; 7.5. Przy każdorazowej dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo jakości - dokument określający parametry jakościowe dostarczonego oleju napędowego i ich zgodność z wymaganiami przepisów określonych w punkcie 2. Powyższy dokument powinien być opatrzony pieczęcią laboratorium wykonującego badanie próbki dostarczonej partii oleju napędowego, oraz podpisany przez osobę upoważnioną; 7.6. Realizacja każdej dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie 2 dni, liczonych od momentu złożenia zamówienia telefonicznie bądź pisemnie przez Zamawiającego (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt); 7.7. Koszty związane z transportem, ubezpieczeniem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia do zbiornika magazynującego ponosi Wykonawca. 8. Zasady rozliczeń dostaw: 8.1. Zakup oleju napędowego dokonywany będzie z uwzględnieniem: 8.1.1. Ilości danej partii dostarczonego oleju napędowego; 8.1.2. Ceny hurtowej netto zł/litr według aktualnych notowań oleju napędowego publikowanych w ogólnodostępnym portalu internetowym www.paliwa.pl aktualnych na dzień dostawy, 8.1.3. Współczynnika korygującego W - oferowanego przez Wykonawcę, niezmiennego w całym okresie obowiązywania umowy, 8.1.4. Upustu procentowego od ceny netto za 1 litr. 8.2. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN). 8.3. Rozliczenia finansowe za dostarczony Zamawiającemu olej napędowy regulowane będą w terminie 30 dni, liczonych od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 8.4. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury za daną dostawę nie później niż 7-go dnia od daty dostawy przedmiotu umowy. 8.5. Wykonawca wraz z fakturami za dostarczony olej napędowy, przedstawi dokumenty potwierdzające dostawę w określonej ilości (WZ lub inne dokumenty), podpisane przez upoważnione osoby Zamawiającego. Dodatkowo do faktur VAT za każdorazową dostawę przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie dołączał wydruk aktualnych na dzień przedmiotowej dostawy, notowań cen hurtowych producenta netto zł/litr według aktualnych notowań oleju napędowego publikowanych w ogólnodostępnym portalu internetowym www.paliwa.pl. 8.6. Zamawiający wymaga, aby na fakturze widoczna była cena sprzedaży oleju napędowego za 1 litr, ilość dostarczonego oleju napędowego w litrach, oferowany rabat - upust oraz cena po upuście. 8.7. Wykaz osób upoważnionych do odbioru dostaw przedmiotu zamówienia i podpisywania związanych z tym dokumentów będzie załączony do umowy po wyłonieniu Wykonawcy. 9. Realizacja zadania musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi warunków technicznych i p.poż. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia roszczeń reklamacyjnych z tytułu braku ilościowych oraz jakościowych dostaw. 11. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju napędowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju i skierowania jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonych badań okaże się, że dostarczony olej nie spełnia wymaganych parametrów, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym, a kosztem udokumentowanych badań obciążyć Wykonawcę. 12. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony olej nie spełnia wymaganych parametrów, Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt dokonać jego wymiany na nowy, zgodny z oczekiwaniami Zamawiającego, w ciągu 24 godzin od powzięcia takiej wiadomości. 13. Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej, niespełniający wymagań jakościowych, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. 14. Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin (napraw). 15. W przypadku stwierdzenia przez zewnętrzne organy kontroli, takie jak: Wojewódzki Inspektorat Instalacji Handlowej, Urząd Celny, itp. nieprawidłowości polegającej na złej jakości paliwa odbiegającej od wartości normatywnych i wskazaniu, że paliwo pochodzi z dostawy od Wykonawcy, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu strat poniesionych złą jakością paliwa. 16. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub norma, aprobaty specyfikacje techniczne i systemy odniesienia - należy przyjąć, że Zamawiający podał przedmiot zamówienia dopuszczając rozwiązania równoważne przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 253045.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EXTRANS Zbigniew Szeliga
Email wykonawcy: zamosc@extrans.eu
Adres pocztowy: Sędziszów Małopolski
Kod pocztowy: 39-120
Miejscowość: ul. Słowackiego 9
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 253045.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 253045.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 257076.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.