Ogłoszenie z dnia 2019-02-25
Ogłoszenie nr 510035946-N-2019 z dnia 25-02-2019 r.
Przedszkole nr 1 w Redzie: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 1 i do Przedszkola nr 2 w Redzie - część 5 woda mineralna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
EFS w ramach RPO -WP 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Przedszkole nr 1 ul. Gniewowska 4 ,588-244-16-18, Lida Żak, tel. 58 678 33 95
Przedszkole nr 2, ul. Łąkowa 27 588-244-16-01, Regina Klein, tel. 58 678 31 51
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole nr 1 w Redzie, Krajowy numer identyfikacyjny 38103172600000,
ul. Gniewowska
4,
84-240
Reda, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48(58)6783395, 791644371, e-mail
dyrektor@przedszkole1.reda.pl, administracja@przedszkole1.reda.pl, faks
+48(58)6783395.
Adres strony internetowej (url): http://bip.przedszkole1.reda.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Przedmiot zamówienia realizowany jest wspólnie przez Przedszkole nr 1 i Przedszkole nr 2 w oparciu o porozumienie zawarte na podstawie Art. 16 ustawy Pzp. Przedszkole nr 1 jest zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz Przedszkola nr 1 i Przedszkola nr 2.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 1 i do Przedszkola nr 2 w Redzie - część 5 woda mineralna
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):4.271.P.WR.D.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy wody źródlanej. Dostawa wody odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Opakowania nie mogą być uszkodzone ani zgniecione, wszelkie uszkodzenia spowodują nieprzyjęcie towaru prze z zamawiającego. Widoczne terminy przydatności do spożycia oznakowanie zgodne z wymaganiami. Dostawca zapewnia wkalkulowane w koszt: - dla przedszkola nr1: 4 dystrybutory do wody małe (ceramiczne) z jednym kranikiem i 1 dystrybutor elektryczny z dwoma kranikami (1 do zimnej i 1 do gorącej wody) o wysokości ok.1m oraz zestaw przenośny do wystawienia wody w ogródku przedszkolnym (metalowa podstawa i kranik umożliwiający samodzielne korzystanie z wody przez dziecko - NIE POMPKA); -dla przedszkola nr2: 5 dystrybutorów do wody małych (ceramicznych) z jednym kranikiem oraz zestaw przenośny do wystawienia wody w ogródku przedszkolnym (metalowa podstawa i kranik umożliwiający samodzielne korzystanie z wody przez dziecko - NIE POMPKA. Razem 10 dystrybutorów plus 2 przenośne.Średnia częstotliwość dostawy wynosi 1 - 2 razy w miesiącu. Zamówienia składane drogą elektroniczną (e-mail) do godziny 15.00 minimum 1 dzień roboczy przed dniem dostawy (zamówienia na poniedziałek składane w piątek) indywidualnie przez każde z przedszkoli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.98.10.00 - Wody mineralne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4048
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GetFresh Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4907.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający unieważnił postępowanie 1.271.P.PN.D.2019 "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 1 i do Przedszkola nr 2 w Redzie" dla części 5 w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, w związku z tym zastosowano tryb z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4.
INNE PRZETARGI Z REDY
- Świadczenie usług schronienia
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasto Reda do placówek oświatowych w 2025 r. z podziałem na części.
- Posiłki dla uczestników Klubu Senior+ oraz posiłki dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Redzie
więcej: przetargi w Redzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie ul. M. Langiewicza 3 w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych i spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Żytkowicach
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 2 w Łapach"
- Dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSiR, w roku 2025.
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.