eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutDOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I EKSPLOATACYJNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRACY DZIERŻAWIONEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-28

Ogłoszenie nr 510036725-N-2020 z dnia 28-02-2020 r.

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I EKSPLOATACYJNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRACY DZIERŻAWIONEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507284-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 240 231, e-mail szpital_lancut@wp.pl, faks 172 252 302.
Adres strony internetowej (url): http://www.cm-lancut.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.cm-lancut.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I EKSPLOATACYJNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRACY DZIERŻAWIONEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP/380/3/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I EKSPLOATACYJNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRACY DZIERŻAWIONEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII. Załącznik Nr 2.1. - formularz asortymentowo - cenowy pkt I zawiera rodzaj i ilość oznaczeń/badań, które Zamawiający planuje wykonać przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. W pkt. II każdy z Wykonawców zobowiązani są zaoferować i tym samym samodzielnie wpisać ilość oraz rodzaj wraz z podaniem nazw oraz numerów katalogowych (jeżeli występują) kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych niezbędnych do pracy dzierżawionego analizatora do immunochemii w ilościach odpowiadających do zakresu prognozowanych wykonanych oznaczeń/badań. Załącznik Nr 2.2 zawiera ilość opłat dzierżawnych (na okres 24 miesięcy) za analizator do immunochemii. Załącznik Nr 10 pod nazwą "Zestawienie wymaganych parametrów technicznych" przedstawia dokładny opis analizatora do immunochemii oraz opis wymaganych minimalnych warunków dzierżawy analizatora. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych. Oferty przetargowe należy składać do całości przedmiotu zamówienia. 1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w niniejszej Specyfikacji. 2.Podane przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2.1. ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 24 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty, tzn. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości w danym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 3.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy Załączniku Nr 2.1. przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 7.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę). 8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. 1.Dostawy przedmiotu zamówienia tj. odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych niezbędnych do dzierżawionego analizatora do immunochemii odbywać się będą sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego w formie dostaw cząstkowych stosownym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut z dopiskiem "Laboratorium". 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 24 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy na dostawę odczynników kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych niezbędnych do dzierżawionego analizatora do immunochemii w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt i dni wolnych od pracy. 4.Minimalny termin dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych niezbędnych do dzierżawionego analizatora do immunochemii to dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to pięć dni roboczych (kryterium oceny ofert - opisany w Rozdziale XVIII). 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Działu Diagnostyki Laboratoryjnej lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej - elektronicznie lub za pomocą faksu. W pilnych przypadkach, za zgodą Wykonawcy zamówienie może być złożone również drogą telefoniczną. 7.Analizator do immunochemii Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt i ryzyko do "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o. o. do Laboratorium w terminie do czterech tygodni od dnia podpisania umowy dzierżawy (w dni robocze). 8.Cena dzierżawy analizatora do immunochemii powinna zawierać, co najmniej takie koszty jak: 1)dostawę, montaż analizatora do immunochemii wraz z uruchomieniem oraz dokonanie bezpłatnego przeszkolenia personelu obsługującego analizator do immunochemii, 2)podłączenie analizatora do sieci komputerowej szpitala (Zamawiającego) i skonfigurowanie analizatora z funkcjonującym u Zamawiającego systemem informatycznym Marcel, 3)bezpłatny serwis w trakcie trwania umowy dzierżawy - wykonywanie bezpłatnych przeglądów, co najmniej jeden raz w roku wraz z zapewnieniem gwarancji technicznej, dokonywanie wszelkich napraw oraz zapewnienie części zamiennych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania dzierżawionego analizatora, za wyjątkiem odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych. Termin płatności: 1.Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych niezbędnych do dzierżawionego analizatora do immunochemii będzie dokonywana przelewem w terminie do minimum 30 dni po dostawie towaru do "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o. o. do Laboratorium i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu w formie oryginału (kryterium oceny ofert - opisany w Rozdziale XVIII). 2.Płatność za dzierżawę analizatora do immunochemii będzie realizowana w ratach przez okres 24 miesięcy począwszy od pierwszego miesiąca z dołu, po miesiącu w którym Wykonawca dokona oddania analizatora do immunochemii do eksploatacji i złoży poprawnie wystawiona fakturę VAT Zamawiającemu w formie oryginału i będzie dokonywana w terminie do 30 dni po wystawieniu w formie oryginału faktury VAT Zamawiającemu przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0


Dodatkowe kody CPV: 38434520-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: bioMerieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: dzp@biomerieux.com
Adres pocztowy: ul. Generała Józefa Zajączka 9
Kod pocztowy: 01-518
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185976.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185976.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185976.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.