To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-28
Ogłoszenie nr 510036725-N-2020 z dnia 28-02-2020 r.
Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I EKSPLOATACYJNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRACY DZIERŻAWIONEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII WRAZ
Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507284-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Paderewskiego
5,
37-100
Łańcut, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
172 240 231, e-mail
szpital_lancut@wp.pl, faks
172 252 302.
Adres strony internetowej (url): http://www.cm-lancut.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.cm-lancut.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I EKSPLOATACYJNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRACY DZIERŻAWIONEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP/380/3/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I EKSPLOATACYJNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRACY DZIERŻAWIONEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII. Załącznik Nr 2.1. - formularz asortymentowo - cenowy pkt I zawiera rodzaj i ilość oznaczeń/badań, które Zamawiający planuje wykonać przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. W pkt. II każdy z Wykonawców zobowiązani są zaoferować i tym samym samodzielnie wpisać ilość oraz rodzaj wraz z podaniem nazw oraz numerów katalogowych (jeżeli występują) kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych niezbędnych do pracy dzierżawionego analizatora do immunochemii w ilościach odpowiadających do zakresu prognozowanych wykonanych oznaczeń/badań. Załącznik Nr 2.2 zawiera ilość opłat dzierżawnych (na okres 24 miesięcy) za analizator do immunochemii. Załącznik Nr 10 pod nazwą "Zestawienie wymaganych parametrów technicznych" przedstawia dokładny opis analizatora do immunochemii oraz opis wymaganych minimalnych warunków dzierżawy analizatora. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych. Oferty przetargowe należy składać do całości przedmiotu zamówienia. 1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w niniejszej Specyfikacji. 2.Podane przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2.1. ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 24 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty, tzn. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości w danym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 3.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy Załączniku Nr 2.1. przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 7.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę). 8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. 1.Dostawy przedmiotu zamówienia tj. odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych niezbędnych do dzierżawionego analizatora do immunochemii odbywać się będą sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego w formie dostaw cząstkowych stosownym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut z dopiskiem "Laboratorium". 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 24 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy na dostawę odczynników kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych niezbędnych do dzierżawionego analizatora do immunochemii w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt i dni wolnych od pracy. 4.Minimalny termin dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych niezbędnych do dzierżawionego analizatora do immunochemii to dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to pięć dni roboczych (kryterium oceny ofert - opisany w Rozdziale XVIII). 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Działu Diagnostyki Laboratoryjnej lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej - elektronicznie lub za pomocą faksu. W pilnych przypadkach, za zgodą Wykonawcy zamówienie może być złożone również drogą telefoniczną. 7.Analizator do immunochemii Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt i ryzyko do "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o. o. do Laboratorium w terminie do czterech tygodni od dnia podpisania umowy dzierżawy (w dni robocze). 8.Cena dzierżawy analizatora do immunochemii powinna zawierać, co najmniej takie koszty jak: 1)dostawę, montaż analizatora do immunochemii wraz z uruchomieniem oraz dokonanie bezpłatnego przeszkolenia personelu obsługującego analizator do immunochemii, 2)podłączenie analizatora do sieci komputerowej szpitala (Zamawiającego) i skonfigurowanie analizatora z funkcjonującym u Zamawiającego systemem informatycznym Marcel, 3)bezpłatny serwis w trakcie trwania umowy dzierżawy - wykonywanie bezpłatnych przeglądów, co najmniej jeden raz w roku wraz z zapewnieniem gwarancji technicznej, dokonywanie wszelkich napraw oraz zapewnienie części zamiennych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania dzierżawionego analizatora, za wyjątkiem odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych. Termin płatności: 1.Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych niezbędnych do dzierżawionego analizatora do immunochemii będzie dokonywana przelewem w terminie do minimum 30 dni po dostawie towaru do "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o. o. do Laboratorium i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu w formie oryginału (kryterium oceny ofert - opisany w Rozdziale XVIII). 2.Płatność za dzierżawę analizatora do immunochemii będzie realizowana w ratach przez okres 24 miesięcy począwszy od pierwszego miesiąca z dołu, po miesiącu w którym Wykonawca dokona oddania analizatora do immunochemii do eksploatacji i złoży poprawnie wystawiona fakturę VAT Zamawiającemu w formie oryginału i będzie dokonywana w terminie do 30 dni po wystawieniu w formie oryginału faktury VAT Zamawiającemu przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV: 38434520-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
169200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: bioMerieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
185976.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- DIGITALIZACJA CZĘŚCI ZASOBU GEODEZYJNEGO POWIATU ŁAŃCUCKIEGO W ZAKRESIE ODNOWIENIA, WYMIANY, SCALANIA EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ DOSTARCZENIE OPROGRAMOWANIA DO PREZENTACJI ZDIGITALIZOWANYCH MATERIAŁÓW
- "DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ WSADU DO POSIADANYCH DOZOWNIKÓW DLA "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O."
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1548R Kraczkowa - Cierpisz w km 2+658 - 3+567
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWIENIOWYCH
- DOSTAWA UŻYWANEGO LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4X4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ROGÓŻNIE
- Promocja miasta Łańcuta poprzez sport
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do immunofluorescencji pośredniej ELISA, BLOT wraz z dzierżawą niezbędnego sprzętu
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów diagnostycznych i zużywalnych do badań bakteriologicznych wraz z wpięciem do sieci LIS oraz dzierżawa analizatora, inkubatora i aparatu do barwienia.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych
- Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych dla Pracowni Koagulologii CLK UCK.
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.