eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceZakup i montaż stanowisk laboratoryjnych w ramach projektu pn. Nowy uczeń-nowoczesna pracownia-nowatorski pracownik-podniesienie jakości kształcenia w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-26

Ogłoszenie nr 510037115-N-2019 z dnia 26-02-2019 r.

Górnośląskie Centrum Edukacyjne: Zakup i montaż stanowisk laboratoryjnych w ramach projektu pn. Nowy uczeń-nowoczesna pracownia-nowatorski pracownik-podniesienie jakości kształcenia w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Nowy uczeń-nowoczesna pracownia-nowatorski pracownik-podniesienie jakości kształcenia w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501337-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Górnośląskie Centrum Edukacyjne, Krajowy numer identyfikacyjny 19341800000000, ul. ul. Stefana Okrzei 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 313 576, e-mail sekretariat@gce.gliwice.eu, faks 322 313 576.
Adres strony internetowej (url): www.gce.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i montaż stanowisk laboratoryjnych w ramach projektu pn. Nowy uczeń-nowoczesna pracownia-nowatorski pracownik-podniesienie jakości kształcenia w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GCE.26.04.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie publiczne obejmuje zakup, demontaż starych i montaż nowych stanowisk laboratoryjnych w ramach projektu pn. "Nowy uczeń-nowoczesna pracownia-nowatorski pracownik-podniesienie jakości kształcenia w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym". Wydatek obejmuje zakup 10 zestawów stanowisk laboratoryjnych wraz z wyposażeniem (20 zestawów) Wydatek obejmuje również demontaż starych stanowisk, wykonanie wylewki betonowej, wykonanie instalacji kanalizacyjnej, uzupełnienie brakującej posadzki, doprowadzenie i rozprowadzenie instalacji wodnej, gazowej i elektrycznej, podłączenie do stanowisk laboratoryjnych oraz montaż nowych stanowisk. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wykazie rzeczowym i ilościowym wyposażenia załączniki od nr 1.1, w przedmiarze robót załącznik nr 1.2 SIWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmioty objęte przedmiotem dostawy fabrycznie nowe (nieużywane), zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego w załącznikach od 1.1 do 1.2. oraz 7. Przedmioty objęte dostawą powinny posiadać oznakowanie CE - zgodnie z przepisami prawa a w szczególności ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Wykonawca przed realizacją umowy zobowiązany będzie uzgodnić kolorystykę przedmiotu zamówienia z Zamawiającym. Uwaga: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na materiały i urządzenia z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów techniczno - użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm a zwłaszcza art. 29 do 31). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian przez zamawiającego. Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na okres minimum 24 miesięcy, przy czym gwarancja jakości nie może być krótsza niż okres gwarancji, udzielony przez producentów towaru (jeśli dotyczy). Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla każdej części udziela Zamawiającemu rękojmi na okres min 24 miesiące, max 60 miesięcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39181000-4


Dodatkowe kody CPV: 51430000-5, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 158855
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa UNISEC-Kurczewski Przemysław
Email wykonawcy: unisec@op.pl
Adres pocztowy: Głogowo ul. Młodzieżowa 11
Kod pocztowy: 87-123
Miejscowość: Dobrzejewice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195391.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195391.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195391.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 22115.80

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.