eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutDOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO PRACOWNI MIKROBIOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-02

Ogłoszenie nr 510037239-N-2020 z dnia 02-03-2020 r.

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO PRACOWNI MIKROBIOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509580-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540026150-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 240 231, e-mail szpital_lancut@wp.pl, faks 172 252 302.
Adres strony internetowej (url): http://www.cm-lancut.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.cm-lancut.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO PRACOWNI MIKROBIOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP/380/4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO PRACOWNI MIKROBIOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW Podział na części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa Pakiety (zadania): PAKIET I Testy identyfikacyjne, testy do oznaczania lekowrażliwości oraz materiały zużywalne o automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR wraz z dzierżawą automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR. PAKIET II Podłoża do automatycznego analizatora do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych Opis do Pakietu I: Załącznik Nr 2.1. - formularz asortymentowo - cenowy pkt I A. i B. zawiera ilość badań, które Zamawiający planuje wykonać przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, wraz zapotrzebowaniem na testy identyfikacyjne oraz na testy do oznaczanie lekowrażliwości. W pkt. II natomiast każdy z Wykonawców zobowiązany jest zaoferować i tym samym samodzielnie wpisać ilość oraz rodzaj wraz z podaniem nazw oraz numerów katalogowych (jeżeli występują) materiałów zużywalnych niezbędnych do pracy dzierżawionego automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR. Załącznik Nr 3.1. zawiera ilość opłat dzierżawnych (na okres 36 miesięcy) za automatyczny analizator bakteriologiczny do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR. Załącznik Nr 11.1. pod nazwą "Zestawienie wymaganych parametrów technicznych" przedstawia dokładny opis automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR oraz opis wymaganych minimalnych warunków dzierżawy analizatora. Opis do Pakietu II: Załącznik Nr 2.2. - formularz asortymentowo - cenowy zawiera ilość podłóż, które Zamawiający planuje zakupić przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. Załącznik Nr 3.2. zawiera ilość opłat dzierżawnych (na okres 36 miesięcy) za automatyczny analizator do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych. Załącznik Nr 11.2. pod nazwą "Zestawienie wymaganych parametrów technicznych" przedstawia dokładny opis automatycznego analizatora do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych oraz opis wymaganych minimalnych warunków dzierżawy analizatora. Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególny Pakiet. Oferty można składać do jednej lub wszystkich (dwóch) części. 1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w niniejszej Specyfikacji. 2.Podane przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2.1. i 2.2. ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 36 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty, tzn. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości w danym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 3.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy Załączniku Nr 2.1. i 2.2. przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 7.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę). 8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia tj. asortymentu opisanego w Załączniku Nr 2.1. i 2.2. odbywać się będą sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego w formie dostaw cząstkowych stosownym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut z dopiskiem "Laboratorium - Pracownia Mikrobiologii". 2.Dostawy przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku Nr 2.1. i 2.2. odbywać się będą przez okres 36 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy na dostawę w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt i dni wolnych od pracy. 4.Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku Nr 2.1. i 2.2. to dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to pięć dni roboczych (kryterium oceny ofert - opisany w Rozdziale XVIII). 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Działu Diagnostyki Laboratoryjnej lub Zastępca Kierownika Działu Diagnostyki Laboratoryjnej ds. Mikrobiologii lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej - elektronicznie. W pilnych przypadkach, za zgodą Wykonawcy zamówienie może być złożone również w formie telefonicznej. 7.Każdy z analizatorów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt i ryzyko do "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o. o. do Laboratorium w terminie do czterech tygodni od dnia podpisania umowy dzierżawy (w dni robocze). 8.Cena dzierżawy powinna zawierać, co najmniej takie koszty jak: A.za automatyczny analizator bakteriologiczny do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR: 1)dostawę, montaż analizatora wraz z uruchomieniem oraz dokonanie bezpłatnego przeszkolenia personelu obsługującego w/w analizator, 2)bezpłatny autoryzowany serwis przez całą dobę w trakcie trwania umowy - wykonywanie bezpłatnych przeglądów wraz z zapewnieniem gwarancji technicznej oraz zapewnienie części zamiennych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania dzierżawionego automatycznego analizatora za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych, 3)aktualizację posiadanego systemu LIS firmy Marcel (w który wyposażone jest laboratorium - pracownia mikrobiologii) - aktualizacja polegająca na wyposażeniu pracownię w najnowszą wersję raportów mikrobiologicznych MIKROBIS PLUS wraz z nadzorem serwisowym przez cały okres obowiązywania umowy dzierżawy na automatyczny analizator bakteriologiczny. B.za automatyczny analizator do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych: 1)dostawę, montaż analizatora wraz z uruchomieniem oraz dokonanie bezpłatnego przeszkolenia personelu obsługującego w/w analizator, 2)bezpłatny autoryzowany serwis przez całą dobę w trakcie trwania umowy - wykonywanie bezpłatnych przeglądów wraz z zapewnieniem gwarancji technicznej oraz zapewnienie części zamiennych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania dzierżawionego aparatu za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych. Termin płatności: 1.Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku Nr 2.1 oraz 2.2. będzie dokonywana przelewem w terminie do minimum 30 dni po dostawie towaru do "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o. o. do Laboratorium - Pracowni Mikrobiologii i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu (kryterium oceny ofert - - opisany w Rozdziale XVIII). 2.Płatność za dzierżawę za każdy z analizatorów będzie realizowana w ratach przez okres 36 miesięcy począwszy od pierwszego miesiąca z dołu, po miesiącu w którym Wykonawca dokona oddania każdego z analizatorów do eksploatacji i złoży poprawnie wystawiona fakturę VAT Zamawiającemu w formie oryginału i będzie dokonywana w terminie do 30 dni po wystawieniu faktury VAT Zamawiającemu przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0


Dodatkowe kody CPV: 38434520-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: PAKIET I Testy identyfikacyjne, testy do oznaczania lekowrażliwości oraz materiały zużywalne do automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR wraz z dzierżawą automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228108.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: bioMerieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: dzp@biomerieux.com
Adres pocztowy: ul. Generała Józefa Zajączka 9
Kod pocztowy: 01-518
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 238768.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 238768.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238768.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: PAKIET II Podłoża do automatycznego analizatora do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 204791.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: bioMerieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością `
Email wykonawcy: dzp@biomerieux.com
Adres pocztowy: ul. Generała Józefa Zajączka 9
Kod pocztowy: 01-518
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 217987.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 217987.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 217987.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.