To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-02
Ogłoszenie nr 510037364-N-2020 z dnia 02-03-2020 r.
Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, w latach 2020 - 2022
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506338-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, Krajowy numer identyfikacyjny 45067254400000,
ul. ul. Ludowa
,
18-200
Wysokie Mazowieckie, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862 752 417, e-mail
powiat@wysokomazowiecki.pl, faks
862 753 153.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, w latach 2020 - 2022
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BI.272.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem postępowania jest "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, w latach 2020 - 2022" 2) Tablice rejestracyjne powinny spełniać wymogi przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r., poz.585 ze zm.) oraz być wyprodukowane zgodnie z wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r., poz. 2355 t. j.)* i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019r., poz. 546)** 3) Podane w zamówieniu ilości są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od ilości rejestrowanych pojazdów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego poszczególnych tablic i zwiększenie w zamian zakresu ilościowego innego rodzaju tablic rejestracyjnych z asortymentu objętego zamówieniem. 4) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie częściowych zamówień w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. 5) Tablice zlecone do wykonania na podstawie zamówień indywidualnych- w przypadkach awaryjnych ( t. j. tablice zwyczajne, indywidualne, tymczasowe i zabytkowe - jedno i dwurzędowe oraz wtórniki wszystkich typów i rodzajów) wykonane będą nie później niż w ciągu 24 godzin i dostarczone Zamawiającemu. 6) Dostawy będą realizowane w trwałych opakowaniach, po 25 kompletów, opisanych w czytelny sposób z podaniem w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych. 7) W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych uwzględniających te zmiany. 8) Okres gwarancji na dostarczone tablice wynosi min. 24 miesiące, liczony od dnia wydania tablic rejestracyjnych - dokonania rejestracji pojazdu. 9) Adres miejsca dostawy: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A, 18-200 Wysokie Mazowieckie. Zakres zamówienia:1) Tablice rejestracyjne samochodowe - 12 500 kpl;2)Tablice samochodowe do przyczep- 2 000 szt.;3)Tablice rejestracyjne motocyklowe (ciągnikowe)- 2 500 szt.;4)Tablice rejestracyjne motorowerowe- 400 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30195000-2
Dodatkowe kody CPV: 34000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
292679.67
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tabla Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
359996.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- ,,Dostawa sprzętu strażackiego dla OSP w ramach zadania : Przebudowa strażnicy oraz doposażenie OSP w Wysokiem Mazowieckiem"
- Zakup aparatury medycznej dla Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem
- DOSTAWA STABILIZACJI, BETONU I MIESZANKI PIASKOWO-CEMENTOWEJ (2)
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami budowlanymi, budowa studni głębinowych i przyłącza wodociągowego do studni głębinowych w Wysokiem Mazowieckiem
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- "Oznakowanie obszarów Natura 2000 na terenie województwa zachodniopomorskiego"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 101264L w miejscowości Curyn i budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dubica- z podziałem na dwie części.
- ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU DO ŚWIADCZENIA USŁUGI DOOR TO DOOR W RAMACH PROJEKTU "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024 - 2026
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.