To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-27
Ogłoszenie nr 510037984-N-2019 z dnia 27-02-2019 r.
Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji: PRZYGOTOWANIA MATERIAŁÓW
SZKOLENIOWYCH, PRZEPROWADZENIA CERTYFIKOWANYCH SZKOLEŃ I ZAJĘĆ
WARSZTATOWYCH ORAZ ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH REALIZOWANYCH W FORMIE
PROJEKTOWEJ W RAMACH PROJEKTU "TWÓJ CERTYFIKAT NA PRZYSZŁOŚĆ" (UDAPOWR.
03.01.00-00-K312/15), WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE W RAMACH
PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ, OŚ PRIORYTETOWA III:
SZKOLNICTWO WYŻSZE DLA GOSPODARKI I ROZWOJU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
TWÓJ CERTYFIKAT NA PRZYSZŁOŚĆ" (UDA-POWR.03.01.00-00-K312/15), WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ, OŚ PRIORYTETOWA III: SZKOLNICTWO WYŻSZE DLA GOSPODARKI I ROZWOJU
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500583-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540005742-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji, Krajowy numer identyfikacyjny 15540000000000,
ul. ul. Narbutta
85,
02-524
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 849 97 95, e-mail
zamowienia@wip.pw.edu.pl, faks
22 849 94 34.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWANIA MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH, PRZEPROWADZENIA CERTYFIKOWANYCH SZKOLEŃ I ZAJĘĆ WARSZTATOWYCH ORAZ ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH REALIZOWANYCH W FORMIE PROJEKTOWEJ W RAMACH PROJEKTU "TWÓJ CERTYFIKAT NA PRZYSZŁOŚĆ" (UDAPOWR. 03.01.00-00-K312/15), WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ, OŚ PRIORYTETOWA III: SZKOLNICTWO WYŻSZE DLA GOSPODARKI I ROZWOJU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/2019/WIP-IOSP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Zamówienia jest przygotowanie na rzecz Zamawiającego materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń, zajęć wykładowych/warsztatowych (192 h) i praktycznych/projektowych (384 h) na następujące tematy: * Ja w pracy - efektywne osiąganie celów zawodowych; * Kreatywne metody rozwiązywania problemów; * Kompetencje interpersonalne, autoprezentacja i wystąpienia publiczne; * Kierowanie zespołem interdyscyplinarnym; mających na celu podniesienie kompetencji około 60 studentów Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej z dwóch ostatnich semestrów studiów stacjonarnych pierwszego stopnia na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji (ZiIP). Projekt jest nastawiony na ułatwienie studentom wejścia na rynek pracy poprzez podnoszenie ich kompetencji, które są oczekiwane przez pracodawców od kandydatów do pracy. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujący sposób: 2.1. Zadanie I (wg wniosku Zadanie 2: Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń i zajęć Warsztatowych) obejmuje działanie 1: Opracowanie materiałów szkoleniowych. Personel projektowy przygotuje szczegółowe sylabusy (wg wytycznych zawartych w Zał. Nr 9 do SIWZ: SYLABUSY - WYTYCZNE) kursów i zajęć praktycznych oraz opracuje materiały dydaktyczne - w wersji papierowej i elektronicznej - oraz multimedialne (wideoszkolenia) dla każdego z ww. zagadnień. Wzmocnią one znacznie efekty szkoleń. Dla każdego z 4 ww. kursów Wykonawca przygotuje: ? sylabus tematu szczegółowy (opisujący cele, założenia, źródła i oczekiwane rezultaty); ? materiały szkoleniowe - w wersji papierowej i elektronicznej - dla każdego kursu, oparte na źródłach (nie mniej niż 10 pozycji źródłowych przynajmniej w 30% z okresu po 2015 r.);? scenariusze zajęć warsztatowych i praktycznych (projekty studenckie); ? ankiety/testy badania bilansu kompetencji w postaci pre-testów, post-testów i testów egzaminacyjnych (warunkujących przyznanie certyfikatów); ? multimedialne wideo-szkolenia dla każdego kursu. Każdy kurs kończy się egzaminem/testem kompetencji - to podstawa do wystawienia certyfikatu ukończenia szkolenia/nabycia kwalifikacji zgodnego z par. 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z 3.02.2006 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216). Certyfikat taki ma istotną wartość dodaną dla absolwentów na rynku pracy. 2.2. Zadanie II (wg wniosku Zadanie 2: Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych) obejmuje działanie 2: Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych (wykładowych) 192 h. Edycja 3 (w okresie od 2.01 - 20.03.2019 r.) obejmuje 4 kursy: 1. Ja w pracy - efektywne osiąganie celów zawodowych; 2. Kreatywne metody rozwiązywania problemów; 3. Kompetencje interpersonalne, autoprezentacja i wystąpienia publiczne; 4. Kierowanie zespołem interdyscyplinarnym. Każdy kurs obejmuje 36 h lekcyjnych (45 min zajęcia + 15 min przerwa) w podziale na: ? Certyfikowane szkolenie w formie wykładowej/warsztatowej - 12 h; ? Zajęcia praktyczne, realizowane w formie projektowej - 24 h (opisane w zadaniu). Uczestnicy edycji zostaną podzieleni na 4 grupy studenckie (po około 15 osób). Łącznie odbędą się 4 kursy x 12 h = 48 h szkolnych dla jednej grupy studenckiej (łącznie zajęć wykładowych/warsztatowych dla 4 grup: 192 h). Szczegółowy harmonogram ww. zajęć będzie zaproponowany przez Wykonawcę. Ostateczna, wdrożeniowa wersja harmonogramu zostanie uzgodniona ze Zleceniodawcą. Zajęcia będą prowadzone przez trenerów, którzy przygotowali materiały szkoleniowe. Zajęcia będą prowadzone w sposób dostosowany do specyfiki grupy studentów takimi metodami Aktywizacyjnymi, jak: warsztaty, ćwiczenia, prezentacje, dyskusje, gry, case studies. Uczestnicy szkoleń otrzymają materiały szkoleniowe, zawierające treść wykładu i ćwiczenia oraz dostęp do multimedialnych materiałów. Realizacja zadania będzie udokumentowana: ? protokołem odbioru sylabusów i materiałów szkoleniowych dla każdego z kursów; ? listami obecności uczestników projektu na szkoleniu; ? dziennikiem zajęć. 2.3. Zadanie III (wg Wniosku - Zadanie 3: Przeprowadzenie zajęć praktycznych realizowanych w formie projektowej) Zajęcia praktyczne/projektowe są kontynuacją szkoleń w formie wykładów/warsztatów. Zrealizowane będą 4 kursy zajęć x 24 h = 96 h dla każdej grupy studenckiej (łącznie zajęć praktycznych/projektowych dla 4 grup - 384 h).W ramach każdej grupy powstaną zespoły projektowe (4 - 5 osób/zespół). Harmonogram zajęć zaproponuje Wykonawca, adekwatnie do części warsztatowej. Zajęcia prowadzą trenerzy, jak w zadaniu poprzednim. Zajęcia praktyczne będą prowadzone w formie projektowej. Wyniki będą omawiane przez trenera z całą grupą. Uczestnicy otrzymają materiały i scenariusze zajęć projektowych. Na koniec każdego kursu będzie przeprowadzony egzamin/test kompetencji - stanowiący podstawę do wystawienia certyfikatu ukończenia szkolenia/nabycia kwalifikacji. Realizacja zadania będzie udokumentowana przez ? scenariusze zajęć warsztatowych i praktycznych (projekty studenckie); ? ankiety/testy badania bilansu kompetencji w postaci pre-testów, post-testów i testów egzaminacyjnych (warunkujących przyznanie certyfikatów); ? multimedialne wideo-szkolenia dla każdego kursu. Każdy kurs kończy się egzaminem/testem kompetencji - to podstawa do wystawienia certyfikatu ukończenia szkolenia/nabycia kwalifikacji zgodnego z par. 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z 3.02.2006 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216). Certyfikat taki ma istotną wartość dodaną dla absolwentów na rynku pracy. 2.2. Zadanie II (wg wniosku Zadanie 2: Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych) obejmuje działanie 2: Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych (wykładowych) 192 h. Edycja 3 (w okresie od 2.01 - 20.03.2019 r.) obejmuje 4 kursy: 1. Ja w pracy - efektywne osiąganie celów zawodowych; 2. Kreatywne metody rozwiązywania problemów; 3. Kompetencje interpersonalne, autoprezentacja i wystąpienia publiczne; 4. Kierowanie zespołem interdyscyplinarnym. Każdy kurs obejmuje 36 h lekcyjnych (45 min zajęcia + 15 min przerwa) w podziale na: ? Certyfikowane szkolenie w formie wykładowej/warsztatowej - 12 h; ? Zajęcia praktyczne, realizowane w formie projektowej - 24 h (opisane w zadaniu). Uczestnicy edycji zostaną podzieleni na 4 grupy studenckie (po około 15 osób). Łącznie odbędą się 4 kursy x 12 h = 48 h szkolnych dla jednej grupy studenckiej (łącznie zajęć wykładowych/warsztatowych dla 4 grup: 192 h). Szczegółowy harmonogram ww. zajęć będzie zaproponowany przez Wykonawcę. Ostateczna, wdrożeniowa wersja harmonogramu zostanie uzgodniona ze Zleceniodawcą. Zajęcia będą prowadzone przez trenerów, którzy przygotowali materiały szkoleniowe. Zajęcia będą prowadzone w sposób dostosowany do specyfiki grupy studentów takimi metodami Aktywizacyjnymi, jak: warsztaty, ćwiczenia, prezentacje, dyskusje, gry, case studies. Uczestnicy szkoleń otrzymają materiały szkoleniowe, zawierające treść wykładu i ćwiczenia oraz dostęp do multimedialnych materiałów. Realizacja zadania będzie udokumentowana: ? protokołem odbioru sylabusów i materiałów szkoleniowych dla każdego z kursów; ? listami obecności uczestników projektu na szkoleniu; ? dziennikiem zajęć. 2.3. Zadanie III (wg Wniosku - Zadanie 3: Przeprowadzenie zajęć praktycznych realizowanych w formie projektowej) Zajęcia praktyczne/projektowe są kontynuacją szkoleń w formie wykładów/warsztatów. Zrealizowane będą 4 kursy zajęć x 24 h = 96 h dla każdej grupy studenckiej (łącznie zajęć praktycznych/projektowych dla 4 grup - 384 h).W ramach każdej grupy powstaną zespoły projektowe (4 - 5 osób/zespół). Harmonogram zajęć zaproponuje Wykonawca, adekwatnie do części warsztatowej. Zajęcia prowadzą trenerzy, jak w zadaniu poprzednim. Zajęcia praktyczne będą prowadzone w formie projektowej. Wyniki będą omawiane przez trenera z całą grupą. Uczestnicy otrzymają materiały i scenariusze zajęć projektowych. Na koniec każdego kursu będzie przeprowadzony egzamin/test kompetencji - stanowiący podstawę do wystawienia certyfikatu ukończenia szkolenia/nabycia kwalifikacji. Realizacja zadania będzie udokumentowana przez? scenariusze zajęć warsztatowych i praktycznych (projekty studenckie); ? ankiety/testy badania bilansu kompetencji w postaci pre-testów, post-testów i testów egzaminacyjnych (warunkujących przyznanie certyfikatów); ? multimedialne wideo-szkolenia dla każdego kursu. Każdy kurs kończy się egzaminem/testem kompetencji - to podstawa do wystawienia certyfikatu ukończenia szkolenia/nabycia kwalifikacji zgodnego z par. 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z 3.02.2006 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216). Certyfikat taki ma istotną wartość dodaną dla absolwentów na rynku pracy. 2.2. Zadanie II (wg wniosku Zadanie 2: Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych) obejmuje działanie 2: Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych (wykładowych) 192 h. Edycja 3 (w okresie od 2.01 - 20.03.2019 r.) obejmuje 4 kursy: 1. Ja w pracy - efektywne osiąganie celów zawodowych; 2. Kreatywne metody rozwiązywania problemów; 3. Kompetencje interpersonalne, autoprezentacja i wystąpienia publiczne; 4. Kierowanie zespołem interdyscyplinarnym. Każdy kurs obejmuje 36 h lekcyjnych (45 min zajęcia + 15 min przerwa) w podziale na: ? Certyfikowane szkolenie w formie wykładowej/warsztatowej - 12 h; ? Zajęcia praktyczne, realizowane w formie projektowej - 24 h (opisane w zadaniu). Uczestnicy edycji zostaną podzieleni na 4 grupy studenckie (po około 15 osób). Łącznie odbędą się 4 kursy x 12 h = 48 h szkolnych dla jednej grupy studenckiej (łącznie zajęć wykładowych/warsztatowych dla 4 grup: 192 h). Szczegółowy harmonogram ww. zajęć będzie zaproponowany przez Wykonawcę. Ostateczna, wdrożeniowa wersja harmonogramu zostanie uzgodniona ze Zleceniodawcą. Zajęcia będą prowadzone przez trenerów, którzy przygotowali materiały szkoleniowe. Zajęcia będą prowadzone w sposób dostosowany do specyfiki grupy studentów takimi metodami Aktywizacyjnymi, jak: warsztaty, ćwiczenia, prezentacje, dyskusje, gry, case studies. Uczestnicy szkoleń otrzymają materiały szkoleniowe, zawierające treść wykładu i ćwiczenia oraz dostęp do multimedialnych materiałów. Realizacja zadania będzie udokumentowana: ? protokołem odbioru sylabusów i materiałów szkoleniowych dla każdego z kursów; ? listami obecności uczestników projektu na szkoleniu; ? dziennikiem zajęć. 2.3. Zadanie III (wg Wniosku - Zadanie 3: Przeprowadzenie zajęć praktycznych realizowanych w formie projektowej) Zajęcia praktyczne/projektowe są kontynuacją szkoleń w formie wykładów/warsztatów. Zrealizowane będą 4 kursy zajęć x 24 h = 96 h dla każdej grupy studenckiej (łącznie zajęć praktycznych/projektowych dla 4 grup - 384 h).W ramach każdej grupy powstaną zespoły projektowe (4 - 5 osób/zespół). Harmonogram zajęć zaproponuje Wykonawca, adekwatnie do części warsztatowej. Zajęcia prowadzą trenerzy, jak w zadaniu poprzednim. Zajęcia praktyczne będą prowadzone w formie projektowej. Wyniki będą omawiane przez trenera z całą grupą. Uczestnicy otrzymają materiały i scenariusze zajęć projektowych. Na koniec każdego kursu będzie przeprowadzony egzamin/test kompetencji - stanowiący podstawę do wystawienia certyfikatu ukończenia szkolenia/nabycia kwalifikacji. Realizacja zadania będzie udokumentowana przez Wykonawcę: * listami obecności uczestników; * dziennikami zajęć; * pre-testami, post-testami i testem egzaminacyjnym. Ww. zajęcia praktyczne (projektowe) będą realizowane w ramach kursów: 1) Ja w pracy - efektywne osiąganie celów zawodowych. 2) Kreatywne metody rozwiązywania problemów. 3) Kompetencje interpersonalne, autoprezentacja i wystąpienia publiczne. 4) Kierowanie zespołem interdyscyplinarnym. Do ww. kursów zostaną przeprowadzone: * pre-testy, * post-testy; * testy egzaminacyjnych (będące podstawą przyznania certyfikatów); a opracowane przez Wykonawcę na tej podstawie sprawozdania (w wersjach papierowej i elektronicznej) z ww. testów zostaną przekazane Zleceniodawcy na koniec każdego kursu. Preferowane przez Zamawiającego terminy realizacji zajęć to piątki, weekendy oraz godziny popołudniowe w tygodniu roboczym. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ, a wzór umowy określa Załącznik Nr 8 do SIWZ. Odbiór usług w ramach poszczególnych etapów zamówienia zostanie udokumentowany protokołami częściowymi, sporządzanymi po zakończeniu każdego etapu oraz protokołem końcowym sporządzonym po zakończeniu przedmiotu zamówienia, w oparciu o wzór określony stosownie do Zadania I w Załączniku Nr 8a; do Zadania II i III Załączniku Nr 8b, 8c do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby faktury za wykonanie usług były wystawiane przez Wykonawcę w terminach powiązanych z odbiorami częściowymi lub końcowymi poszczególnych usług, określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, jednak nie później, niż 29 marca 2019 r. 5. Płatności będą dokonywane w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany w umowie rachunek bankowy Wykonawcy. 6. Wykonawca może w ciągu jednego dnia prowadzić równolegle (maksymalnie) do czterech zajęć (wykładów/warsztatów i/lub praktycznych/projektowych) po 8 godzin każde dla czterech grup (po około 15 osób) w czterech salach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV: 39162200-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
92682.92
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Altkom Akademia S. A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
113280.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych Projektem pn."Przyszłość Rodziną pisana".
- Aktywny Senior +
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie online pt. Zatrudnienie socjalne i spółdzielczość socjalna. Obszary współdziałania publicznych służb zatrudnienia i podmiotów ekonomii społ.
więcej: Pomoce i artykuły szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.