To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-27
Ogłoszenie nr 510038131-N-2019 z dnia 27-02-2019 r.
Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o.: Wykonanie nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w miejscowościach na terenie gminy Somonino
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522096-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 22101875300000,
ul. Sławki
1a,
83-314
Somonino, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 684 12 26, e-mail
dankagoleniowska@op.pl, ptprzemluk@poczta.onet.pl, faks
58 684 12 26.
Adres strony internetowej (url): http://gpru.slawki.ibip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w miejscowościach na terenie gminy Somonino
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GPRU-IV-31-04/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w miejscowościach na terenie gminy Somonino. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Przedmiarze robót (załącznik nr 4 do SIWZ) i obejmuje: - zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót lub odcinka robót na czas ich realizacji zgodnie z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 220 poz. 2181 ze zm.) oraz jego załącznikami, - wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o ciągłym uziarnieniu frakcji 0-31,5mm o grubości min. 5cm po zagęszczeniu (podbudowa zostanie wykonana na uprzednio Wykonanej przez Zamawiającego dolnej warstwie podbudowy z kruszywa lub stabilizacji cementowej), - mechaniczne skropienie wykonanej górnej podbudowy emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej AC11S o grubości min. 5cm po zagęszczeniu dla dróg kategorii ruchu KR1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 30 ust. 8 PZP muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. Przedmiotowe roboty budowlane będą realizowane w miejscowościach znajdujących się na terenie gminy Somonino. Planowana łączna ilość nawierzchni jaką Zamawiający zamierza zlecić do realizacji Wykonawcy zawiera się w przedziale od 15.000m2 do 20.000m2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, na podstawie zleceń wystawianych przez Zamawiającego przez okres realizacji umowy, przy czym jednorazowe zlecenie nie może być mniejsze niż 1000m2 i nie większe niż 2000m2 nawierzchni, za wyjątkiem do 3 odcinków dróg których powierzchnia będzie zawierała się w przedziale od 500m2 do 1000m2. Najpóźniej do 31.03.2018r. Zamawiający przedstawi Wykonawcy harmonogram realizacji odcinków dróg w poszczególnych miejscowościach. Powyższy harmonogram może zostać zmodyfikowany przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Zlecenia na wykonanie poszczególnych odcinków dróg będą kierowane do Wykonawcy drogą elektroniczną na podany w umowie adres e-mail. Realizacja robót budowlanych przez Wykonawcę nastąpi najpóźniej 4 w terminie 21 dni od daty otrzymania zlecenia. Realizacja i odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadach określonych w STWiORB oraz w umowie. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma prawo dokonać oględzin odcinka drogi jaki będzie realizował oraz wnieść w formie pisemnej wszelkie uwagi i zalecenia nt. stanu dolnej warstwy podbudowy. Zamawiający jest zobowiązany do powyższego niezwłocznie się ustosunkować. Na każdy wykonany odcinek drogi Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres min. 24 miesięcy, lecz nie dłuższy niż 48 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiający zachowuje prawo do zmian - zmniejszenia ogólnej powierzchni (m2) realizowanych odcinków nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, a także ma prawo do skorzystania z prawa opcji, polegającej na zwiększeniu ilości powierzchni (m2) przedmiotowych robót budowlanych przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie, powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 50%, o ile Zamawiający będzie posiadał na ten cel środki finansowe. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zlecenia wykonania nawierzchni asfaltowej wraz z skropieniem emulsją bez uprzedniego wykonania podbudowy (np. remont zużytej nawierzchni asfaltowej przygotowanej przez Zamawiającego). Wobec powyższego Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku zmiany zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie cen jednostkowych za realizację przedmiotowych robót budowlanych, ani też żądanie realizacji umowy do wysokości 100% ceny umownej. Faktura za wykonany odcinek drogi zostanie wystawiona przez Wykonawcę po podpisaniu przez strony protokołu końcowego odbioru robót budowlanych bez uwag. Zapłata należności nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
873800.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PD-M DROMOS Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1074774.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SOMONINO
więcej: przetargi SOMONINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w m. Trzciana w ramach zadania pn.: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
- Wykonanie prac w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1311R Zalasowa - Lubcza - gr. powiatu - Dęborzyn w miejscowości Zagórze w km 22+640 - 22+770"
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.