Ogłoszenie z dnia 2019-02-27
Ogłoszenie nr 510038209-N-2019 z dnia 27-02-2019 r.
Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o.: Sukcesywna dostawa materiałów do budowy kanalizacji deszczowej w drodze gminnej Somonino - Goręczyno (ul. Kasztelańska)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 22101875300000,
ul. Sławki
1a,
83-314
Somonino, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 684 12 26, e-mail
dankagoleniowska@op.pl, ptprzemluk@poczta.onet.pl, faks
58 684 12 26.
Adres strony internetowej (url): http://gpru.slawki.ibip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów do budowy kanalizacji deszczowej w drodze gminnej Somonino - Goręczyno (ul. Kasztelańska)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GPRU-IV-31-07/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do budowy kanalizacji deszczowej w drodze gminnej Somonino - Goręczyno (ul. Kasztelańska), realizowanej przez Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Przedsiębiorstwem Drogowo - Mostowym Dromos Sp. z o. o. w Kartuzach. Szczegółowy zakres dostaw objętych przedmiotem zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania fabrycznie nowych materiałów objętych przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu z odpowiednią metką lub etykietą. Dostarczany przedmiot musi posiadać aktualne certyfikaty i deklaracje zgodności. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia certyfikatów oraz deklaracji zgodności wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego przez okres realizacji umowy, przy czym wartość jednorazowego zamówienia nie może być mniejsza niż 5.000 zł netto. Zamawiający może złożyć zamówienie na kwotę mniejszą niż 5.000 zł netto, jednakże w takim wypadku przedmiot zamówienia Zamawiający odbierze transportem własnym. Szczegółowy zakres każdorazowej dostawy obejmujący przedmiot oraz ilość dostawy zostanie określony przez Zamawiającego w pisemnym lub telefonicznym zamówieniu. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionego asortymentu w terminie maksymalnie 48 godzin od złożonego zamówienia. Dostawy przedmiotu umowy - według wyboru Zamawiającego - odbywać się będą do siedziby Zamawiającego lub na teren budowy, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 7:30 do godz. 15:30 od poniedziałku do piątku. Towar dostarczany będzie na ryzyko Wykonawcy transportem gwarantującym zachowanie jego należytej jakości. Koszt dostawy materiałów do siedziby Zamawiającego lub na teren budowy pokrywa Wykonawca. Ilości zamawianych materiałów podane są w sposób szacunkowy (wg załącznika nr 3 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówienia w zmniejszonych ilościach, całkowitej rezygnacji z dokonania zamówienia niektórych artykułów bądź zwiększenia ilości niektórych dostaw. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z parametrami określonymi przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji, lub dostarczenia przedmiotu wadliwego Wykonawca jest zobowiązany do jego wymiany w ciągu 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie również prawo dokonania zamówienia materiałów, które nie zostały wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ, przy czym termin dostawy będzie zależny od dostępności towaru u Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością dostaw objętych niniejszym zamówieniem. Wynagrodzenie zostanie ustalone w oparciu o ceny jednostkowe dostaw objętych przedmiotem zamówienia określone w kalkulacji cenowej zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością potwierdzoną przez Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowane produkty na okres 12 miesięcy licząc od dnia odbioru materiałów przez Zamawiającego. Zapłata za dostarczone materiały nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44163000-0
Dodatkowe kody CPV: 44130000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
639980.42
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOLANKO Sp. z o. o.Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
669541.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Budowa przyłącza oraz instalacji kanalizacji sanitarnej Muzeum Uzbrojenia i Muzeum Armii "Poznań"
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Kamień Pomorski
- Dostawa studni kanalizacyjnych żelbetowych do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pasym
- "Budowa zbiorczej kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Igołomia - etap I"
- Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej - ul. Nowy Górnik w Oławie droga powiatowa nr 1575 D, dł. 500 mb
więcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.