eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare BabiceRozbudowa Stacji uzdatniania wody w Borzęcinie Małym polegająca na zwiększeniu wydajności o 50 % - Etap Iwykonanie odwiertu St. 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-03

Ogłoszenie nr 510038944-N-2020 z dnia 03-03-2020 r.

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.: Rozbudowa Stacji uzdatniania wody w Borzęcinie Małym polegająca na zwiększeniu wydajności o 50 % - Etap I: wykonanie odwiertu St. 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
POiIŚ.2.3/3/2016

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598999-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540224648-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 16026808000000, ul. ul. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 7229008, 7529253, e-mail jasinski@eko-babice.pl, faks 022 7229008, 7529253.
Adres strony internetowej (url): https://eko-babice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Stacji uzdatniania wody w Borzęcinie Małym polegająca na zwiększeniu wydajności o 50 % - Etap I: wykonanie odwiertu St. 1

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

JRP / PR / 9 / 9 / 2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty geologiczne polegające na wykonaniu otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego St.1 na działce o nr. ew. 72/6 obręb Zalesie, gmina Stare Babice. Szczegółowalokalizacjaotworu zawarta jest w dokumentacji projektowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) Prace geodezyjne 2) Wiercenie otworu a) Projektowany otwór rozpoznawczo-eksploatacyjny o głębokości 73 m należy wykonać systemem udarowo-okrętnym w dwóch kolumnach rur: a. Ø 508 mm do głębokości 16,5 m; b. Ø 457 mm do głębokości 73,0 m. b) Dopuszcza się zmianę metody wiercenia z udarowo-okrętnej na obrotową, preferowane z lewym obiegiemwody 3) Pobieranie prób gruntu i wody do badań laboratoryjnych 4) Pomiary i obserwacje hydrogeologiczne 5) Filtrowanie otworu 6) Wykonanie pompowania oczyszczającego i pomiarowego 7) Roboty geologiczne 3. Przedmiotu zamówienia szczegółowo opisuje: 1) Dokumentacja projektowa: a) Projekt robót geologicznych dla wykonania ujęcia wód podziemnych z osadów czwartorzędowychwmiejscowości Zalesie, gm. Stare Babice 2) Decyzja o Środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 25.02.2019 r. WOOŚ-II.420.527.2018.PKR.7 3) Zgłoszenie wodnoprawne. 3. Przewiduje się możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawyPzp.Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień,którychprzedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiotniniejszegozamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego izostaław niej uwzględniona. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności roboty związanezwykonaniem otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego lub pogłębieniem istniejącej studni oraz innerobotytowarzyszące, które staną się niezbędne do wykonania w związku z realizacji przedmiotowegozamówienia.Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnejumowie - zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec zakres, termin wykonania, długość rękojmi zawady,konieczność wymagania zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub wynagrodzenie Wykonawcy),po poprzeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZczęśćIII - opis przedmiotu zamówienia) oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262220-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 315000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "STUDNIE"
Email wykonawcy: spoldzielniasocjalnastudnie@wp.pl
Adres pocztowy: Kaława 68a
Kod pocztowy: 66-300
Miejscowość: Międzyrzecz
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 179580
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163773.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179580
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.