To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-28
Ogłoszenie nr 510039088-N-2019 z dnia 28-02-2019 r.
Gminny Zakład Komunalny w Mirczu: Wynajem mobilnego rozdrabniacza do odpadów komunalnych, służącego do recyklingu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511271-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zakład Komunalny w Mirczu, Krajowy numer identyfikacyjny 95115832500000,
ul. Kryłowska
20,
22-530
Mircze, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 510 131, e-mail
gzk.mircze@wp.pl, faks
846 519 015.
Adres strony internetowej (url): https://ugmircze.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem mobilnego rozdrabniacza do odpadów komunalnych, służącego do recyklingu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GZK/271/1/1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem mobilnego rozdrabniacza do odpadów komunalnych, służącego do recyklingu. 2.2. Oferowany sprzęt musi posiadać: 1) wydajność min. 45 ton odpadów komunalnych / motogodzina 2) dwa wolnoobracające się wały o długości roboczej min. 1500 mm i średnicy min. 670mm oraz demontowaną belkę przeciwtnącą, 3) min. 5 noży, 4) regulację prędkości obrotowej wałów, 5) podwozie kołowe i korpus główny półprzenośny na ramie wyciągowej z hakiem, 6) napęd za pomocą silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym, 7) silnik o mocy min. 350KM (min. 261 kW) bez systemu Adblue, osiągający min. 1900 obrotów na minutę, 8) komorę zasypową wyposażoną w zdalnie sterowany kosz samowyładowczy, 9) bezpośredni wyrzut odpadów na wysokość min. 4 m, 10) hydrauliczną regulację kąta pochyłu taśmociągu, 11) pulpit sterowniczy obsługujący wszystkie funkcje rozdrabniania oraz wskazujący skany awaryjne, zawierający co najmniej wskazania liczby przepracowanych godzin od początku eksploatacji, liczby przepracowanych godzin dziennych, prędkości obrotowej silnika, 12) możliwość pracy na zewnątrz, 13) układ hydrauliczny automatycznie przełączający na bieg wsteczny w przypadku gdy trudny do rozdrobnienia materiał spowoduje wzrost ciśnienia hydraulicznego do jego wartości granicznej, 14) bezpieczny sposób obsługi (zdalne sterowanie radiowe), 15) system gaszenia pożaru w komorze zasypowej, 16) czytelne znaki bezpieczeństwa w miejscach występowania zagrożenia, 17) wyłącznik awaryjny w min. 2 punktach 2.3. W ramach zamówienia, Wykonawca zapewni ostrzenie i wymianę wałów w interwałach co 500 motogodzin. 2.4. Rozdrabniacz zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zakładu Zagospodarowania odpadów w Łaskowie, Łasków 69, 22-530 Mircze, w terminie 5 dni od podpisania umowy. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, które będzie obejmowało oferowany rozdrabniacz. Odpowiedzialność Wykonawcy i Ubezpieczyciela nie mogą być wyłączone w skutek przeniesienia posiadania na Zamawiającego. 2.6. W przypadku awarii sprzętu, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do czynności serwisowych i usunięcia awarii lub, jeżeli usuniecie awarii nie jest możliwe w deklarowanym terminie, do zapewnienia maszyny zastępczej na swój koszt i ryzyko. Czas reakcji serwisowej i usunięcia awarii oraz podstawienia zastępczego rozdrabniacza stanowią kryteria oceny ofert. 2.7. Rozdrabniacz, który Wykonawca zapewni w związku z wystąpieniem awarii, nie może być gorszy niż sprzęt zastępowany i musi odpowiadać wymaganiom określonym w SIWZ i umowie (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2.8. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i eksploatacji urządzenia. 2.9. Oferowany sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i być sprawny technicznie. Usługa będzie rozliczana w cyklach miesięcznych, na podstawie rzeczywistej ilości przepracowanych przez rozdrabniacz motogodzin w danym miesiącu. 2.10. Zamawiający szacuje, że rozdrabniacz będzie wykorzystywany przez maksymalnie 1900 motogodzin przez cały okres trwania umowy. Podana wartość, jest wartością maksymalną zamówienia. Nie stanowi ona jednak zobowiązania dla Zamawiającego do wykorzystania oferowanego sprzętu w pełnym zakresie. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości przepracowanych przez urządzenie motogodzin. 2.11. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia (w tym szczególności ubezpieczenie, dostarczenie sprzętu Zamawiającemu, zapewnienie sprzętu zastępczego na czas awarii, serwis i konserwację urządzenia) oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. 2.12. Wykonawca nie ponosi kosztów paliwa niezbędnego do pracy urządzenia, które w całości pokrywa Zamawiający.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 42.99.61.00 - Rozdrabniarki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
816000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Econ-Trader sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
874000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MIRCZE
więcej: przetargi MIRCZE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.