eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirczeWynajem mobilnego rozdrabniacza do odpadów komunalnych, służącego do recyklingu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-28

Ogłoszenie nr 510039088-N-2019 z dnia 28-02-2019 r.

Gminny Zakład Komunalny w Mirczu: Wynajem mobilnego rozdrabniacza do odpadów komunalnych, służącego do recyklingu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511271-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Zakład Komunalny w Mirczu, Krajowy numer identyfikacyjny 95115832500000, ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 510 131, e-mail gzk.mircze@wp.pl, faks 846 519 015.
Adres strony internetowej (url): https://ugmircze.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wynajem mobilnego rozdrabniacza do odpadów komunalnych, służącego do recyklingu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GZK/271/1/1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem mobilnego rozdrabniacza do odpadów komunalnych, służącego do recyklingu. 2.2. Oferowany sprzęt musi posiadać: 1) wydajność min. 45 ton odpadów komunalnych / motogodzina 2) dwa wolnoobracające się wały o długości roboczej min. 1500 mm i średnicy min. 670mm oraz demontowaną belkę przeciwtnącą, 3) min. 5 noży, 4) regulację prędkości obrotowej wałów, 5) podwozie kołowe i korpus główny półprzenośny na ramie wyciągowej z hakiem, 6) napęd za pomocą silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym, 7) silnik o mocy min. 350KM (min. 261 kW) bez systemu Adblue, osiągający min. 1900 obrotów na minutę, 8) komorę zasypową wyposażoną w zdalnie sterowany kosz samowyładowczy, 9) bezpośredni wyrzut odpadów na wysokość min. 4 m, 10) hydrauliczną regulację kąta pochyłu taśmociągu, 11) pulpit sterowniczy obsługujący wszystkie funkcje rozdrabniania oraz wskazujący skany awaryjne, zawierający co najmniej wskazania liczby przepracowanych godzin od początku eksploatacji, liczby przepracowanych godzin dziennych, prędkości obrotowej silnika, 12) możliwość pracy na zewnątrz, 13) układ hydrauliczny automatycznie przełączający na bieg wsteczny w przypadku gdy trudny do rozdrobnienia materiał spowoduje wzrost ciśnienia hydraulicznego do jego wartości granicznej, 14) bezpieczny sposób obsługi (zdalne sterowanie radiowe), 15) system gaszenia pożaru w komorze zasypowej, 16) czytelne znaki bezpieczeństwa w miejscach występowania zagrożenia, 17) wyłącznik awaryjny w min. 2 punktach 2.3. W ramach zamówienia, Wykonawca zapewni ostrzenie i wymianę wałów w interwałach co 500 motogodzin. 2.4. Rozdrabniacz zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zakładu Zagospodarowania odpadów w Łaskowie, Łasków 69, 22-530 Mircze, w terminie 5 dni od podpisania umowy. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, które będzie obejmowało oferowany rozdrabniacz. Odpowiedzialność Wykonawcy i Ubezpieczyciela nie mogą być wyłączone w skutek przeniesienia posiadania na Zamawiającego. 2.6. W przypadku awarii sprzętu, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do czynności serwisowych i usunięcia awarii lub, jeżeli usuniecie awarii nie jest możliwe w deklarowanym terminie, do zapewnienia maszyny zastępczej na swój koszt i ryzyko. Czas reakcji serwisowej i usunięcia awarii oraz podstawienia zastępczego rozdrabniacza stanowią kryteria oceny ofert. 2.7. Rozdrabniacz, który Wykonawca zapewni w związku z wystąpieniem awarii, nie może być gorszy niż sprzęt zastępowany i musi odpowiadać wymaganiom określonym w SIWZ i umowie (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2.8. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i eksploatacji urządzenia. 2.9. Oferowany sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i być sprawny technicznie. Usługa będzie rozliczana w cyklach miesięcznych, na podstawie rzeczywistej ilości przepracowanych przez rozdrabniacz motogodzin w danym miesiącu. 2.10. Zamawiający szacuje, że rozdrabniacz będzie wykorzystywany przez maksymalnie 1900 motogodzin przez cały okres trwania umowy. Podana wartość, jest wartością maksymalną zamówienia. Nie stanowi ona jednak zobowiązania dla Zamawiającego do wykorzystania oferowanego sprzętu w pełnym zakresie. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości przepracowanych przez urządzenie motogodzin. 2.11. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia (w tym szczególności ubezpieczenie, dostarczenie sprzętu Zamawiającemu, zapewnienie sprzętu zastępczego na czas awarii, serwis i konserwację urządzenia) oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. 2.12. Wykonawca nie ponosi kosztów paliwa niezbędnego do pracy urządzenia, które w całości pokrywa Zamawiający.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42.99.61.00 - Rozdrabniarki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 816000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Econ-Trader sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 42-580 Wojkowice ul. Długosza 27 A
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 874000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 874000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 874000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.