To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-28
Ogłoszenie nr 510039096-N-2019 z dnia 28-02-2019 r.
Związek Gmin Krynicko-Popradzkich: "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu". Mała architektura i znakowanie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej- etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu" w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Intrreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506501-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Gmin Krynicko-Popradzkich, Krajowy numer identyfikacyjny 12057639400000,
ul. ul. Rynek
31,
33-370
Muszyna, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 471 40 09, e-mail
skarbnik2@muszyna.pl, faks
18 477 79 21.
Adres strony internetowej (url): www.zgkp.muszyna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Związek Gmin
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu". Mała architektura i znakowanie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGKP.Zp.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu". Mała architektura i znakowanie. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot: 45000000-7 - Roboty budowlane Dodatkowe przedmioty: 45233140-2 - Roboty drogowe 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne CPV z STWiORB: Grupa robót: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę Klasy robót: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kategoria robót: 45262310-7 - Roboty zbrojarskie Kategoria robót: 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji Klasa robót: 45260000-7 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne Kategoria robót: 45261000-4 - Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie nr 1 - "Budowa sześciu miejsc odpoczynku rowerzystów (dalej: MOR)". W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do budowy na terenie PW - Związku Gmin Krynicko-Popradzkich sześciu MOR, w tym: - jeden MOR na terenie Krynicy-Zdrój, - dwa MOR na terenie Muszyny, - jeden MOR na terenie Piwnicznej, - dwa MOR na terenie Rytra. 1. Charakterystyka Obiektu: Zamierzeniem budowlanym jest budowa wiaty jako miejsca odpoczynku rowerzystów. Wiata jednokondygnacyjna. Funkcja - wiata odpoczynkowa. MOR posiadają jednolitą zabudowę wykonane w tej samej technologii i kolorystyce. Obiekt wykonany w technologii tradycyjnej oraz z zastosowaniem elementów stalowych. Zakres robót: - wykonanie wykopów pod stopy fundamentowe, - wylewanie ścian fundamentowych w wykopie, - wznoszenie konstrukcji stalowej wiaty, - wykonanie więźby dachowej, - wykonanie pokrycia dachu, - roboty wykończeniowe, tj. obicie deskami, ułożenie kostki brukowej, montaż drewnianych elementów siedzisk ławkowych pod wiatą, wykonanie i montaż stołu pod wiatą, wykonanie i montaż kosza na śmieci, dostawa i montaż wewnętrznych tablic informacyjnych, - roboty ziemne - niwelacja terenu. 2. Projektowane zagospodarowanie działki: 1. Wiata posiada maksymalne wymiary: 4,33 x 5,16 m. 2. Plac utwardzony pod wiatą o wymiarach: 5,72 x 4,72 m. 3. Powierzchnia zabudowy, całkowita - użytkowa: 22,36 m2. 4. Kubatura: 62,40 m3. 5. Ilość kondygnacji: 1. 6. Maksymalna wysokość od poziomu: 3,40 m. 7. Technologia: tradycyjna z materiałów betonowych, drewna i stali. 8. Posadowienie: stopy fundamentowe żelbetowe wylewane w deskowaniu z betonu B-20. Poziom posadowienia 1,20 m poniżej projektowanego terenu (wg części rysunkowej). 9. Ściany zewnętrzne: konstrukcję ściany zewnętrznej oraz słupów stanowią elementy drewniane oraz profile stalowe, całość konstrukcji stanowi ramę. Wszystkie elementy stalowe należy zabezpieczyć farbą antykorozyjną a drewniane zabezpieczyć preparatami ogniochronnymi i grzybobójczymi. 10. Dach: dwuspadowy o konstrukcji drewnianej, kryty blachą trapezową T35. Na załączonych do SIWZ rysunkach podano przekroje elementów więźby dachowej. Połączenie elementów więźby na złącza ciesielskie, gwoździe i klamry. Wszystkie elementy drewniane należy zabezpieczyć preparatami ogniochronnymi grzybobójczymi. 11. Plac utwardzony: warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm - podbudowa frakcja 5-31,5 mm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 4 cm - podsypka frakcji 4-8 mm, kostka brukowa betonowa, krawężniki betonowe, chodniki i place z betonowej kostki brukowej o grubości 6. 12. Obróbki blacharskie - blacha stalowa powlekana. 13. MOR nie będzie posiadał uzbrojenia w żadne media. 14. Odprowadzenie wód opadowych na teren nieutwardzony w granicach działki inwestora w sposób uniemożliwiający zalewanie działek sąsiednich. 15. Montaż drewnianych elementów siedzisk ławkowych pod wiatą wg projektu załączonego do SIWZ. 16. Wykonanie i montaż stołu pod wiatą wg projektu załączonego do SIWZ, blat 1000*1000 mm * 200 mm, wys. 500 mm. Podstawa stołu z betonu o gładkiej naturalnej strukturze. Blat stołowy z litego drewna. Drewno impregnowane górną warstwą lakieru. 17. Wykonanie i montaż kosza na śmieci, beton o gładkiej naturalnej strukturze. Zdejmowana klapa ze stali nierdzewnej z perforowaną siatką. Wymienna wkładka ocynkowana. Wymiary: 820 mm wys. 420*420 mm szer., wkładka 400*400 mm. 18. Dostawa i montaż wewnętrznych tablic promujących szlak rowerowy - 1 szt. (1300*900 mm), 1 szt. (1300*2000 mm). Wydruk wieloformatowy zabezpieczony folią odporną na UV i akty wandalizmu. Przygotowanie mapki, tekstu i zdjęć przebiegu szlaku w oparciu o treści dostarczone przez Zamawiającego. Umieszczony tekst będzie w 4 wersjach językowych (j. polski, j. angielski, j. niemiecki, j. słowacki ). Zadanie nr 2. Dostawa i montaż elementów małej architektury, tablic promujących szlak rowerowy, znakowanie pionowe i poziome trasy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1. Znakowanie: Partner Wiodący: Związek Gmin Krynicko - Popradzkich w Muszynie. Znakowanie dotyczy odcinka 79,88 km pętli rowerowej. W ramach znakowania należy dostarczyć i zamontować znaki kierunkowe pionowe oraz wykonać znakowanie poziome. Miejsca umieszczenia znaków kierunkowych pionowych oraz znakowanie poziome należy uzgodnić z Zamawiającym przed realizacja zadania. 2. Dostawa i montaż elementów małej architektury: Teren gminy Krynica-Zdrój - przebieg trasy: Granica państwa - Muszynka - Tylicz - Krynica (ul. Pułaskiego, Bulwary Dietla, Ebersa, w dalszym przebiegu rejon: ul. Rzeźnianej, Gurgacza, kościoła pw. św. Antoniego, południowej części ul. Zawodzie) do granicy z gminą Muszyna. Dostawa i montaż: - Tablice informacyjne zewnętrzne dwustronne 3 szt. - Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm wraz ze znakami kierunkowymi 20 szt. - Ławki parkowe 4 szt. - Kosze parkowe 4 szt. - Dostawa i montaż toalet np. typu sucha toaleta, o średnicy 140 cm i wysokości 270 cm 1 szt. Teren gminy Muszyna - przebieg trasy: Granica z gminą Krynica przez Zapopradzie do granicy ze Słowacją oraz odcinek od granicy ze Słowacją: Circ/Leluchów - Zapopradzie. Dostawa i montaż: - Tablice informacyjne zewnętrzne 4 szt. - Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm wraz ze znakami kierunkowymi 20 szt. - Ławki parkowe 13 szt. - Kosze parkowe 13 szt. - Dostawa i montaż toalet np. typu sucha toaleta, o średnicy 140 cm i wysokości 270 cm 2 szt. Teren gminy Piwniczna-Zdrój - przebieg trasy: Mníšek nad Popradom - Łomnica - Piwniczna (os. Jarzębaki, os. Zabornia, ul. Śmigowskie, ul. Kościuszki ul. Szczawnicka - al. Czercz, Rejon Obidza, ul. Śmigowskie, os. Zabanie do granicy z Łomnicą, ul. Wilcze Doły). Dostawa i montaż: - Tablice informacyjne zewnętrzne 2 szt. - Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm wraz ze znakami kierunkowymi 20 szt. Teren gminy Rytro - przebieg trasy: Trasa od ul. Kościuszki Piwnicznej w kierunku Rytra - Sucha Struga, Wzgórze Zamkowe, Obidza. Łącznie odcinek zaplanowany na terenie gminy Rytro wynosi 18,65 km. Dostawa i montaż: - Tablice informacyjne zewnętrzne 1 szt. - Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm wraz ze znakami kierunkowymi 20 szt. - Ławki parkowe 11 szt. - Stojaki na rowery 5 szt. - Kosze parkowe 11 szt. Miejsca montażu tablic, znaków kierunkowych ławek koszy i stojaków zostaną wskazane przez Gminy na terenie, których będzie montowana mała architektura. Wytyczne rozmiarowe i materiałowe: a) Tablice informacyjne. Słup z rury stalowej śr. min. 50 mm z zamontowanymi na nim tablicami blaszanymi dwustronnymi w ramie metalowej usztywniającej. Wysokości od powierzchni ziemi 260 cm, tablica wymiar: 130*90 cm. Wydruk wieloformatowy zabezpieczony folią odporną na UV i akty wandalizmu. Treść na tablice: mapy, tekst, zdjęcia dostarczy wykonawcy Zamawiający. Umieszczony tekst będzie w czterech wersjach językowych (j. polski, j. angielski, j. niemiecki, j. słowacki ). b) Kosz na śmieci. Koszt na śmieci o wysokości 85 cm i pojemności 35 l. Wkład z blachy ocynkowanej, obudowany deseczkami drewnianymi na profilach stalowych. Montaż do zabetonowania. c) Ławki parkowe. Dostawa i montaż: - długość 180 cm, - wysokość całkowita 80 cm, - wysokość siedziska 44 cm, - głębokość siedziska 40 cm. d) Stojaki rowerowe: - długość 250 cm, - szerokość 35 cm, - wysokość 85 cm, - ilość miejsc 5, - konstrukcja stalowo żeliwna, - całość malowana proszkowo, - montaż do zabetonowania, - łukowe stalowe profile do zapięcia rowerów. e) Toaleta WC. Dostawa i montaż: typu sucha toaleta. Toaleta o średnicy 140 cm i wysokości 270 cm. Materiał: drewno 45mm, impregnowane. f) Znaki kierunkowe. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych w kolorze żółtym o średnicy 50 mm, znaki kierunkowe jednostronne o wymiarach: 20x60 cm na słupku zabetonowanym w ziemi. Przygotowanie treści na znak kierunkowy (miejscowość, kilometraż) jest obowiązkiem Wykonawcy. Na słupku znaku kierunkowego należy umieścić także tablicę o wymiarze 20*50 cm zawierającą oznaczenie ścieżki w terenie z logami oraz nazwą szlaku. Wzór znaku kierunkowego w ukończonej części szlaku poniżej: W długości 79,88 km planowanej trasy na terenie Gmin PW należy dokonać znakowania trasy zgodnie z przyjętym systemem wspomnianych znaków kierunkowych oraz mechanicznym malowaniem linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych na jezdni farbą chlorokauczukową - oznakowanie ścieżki znak P-23 (1500 mm wys. * 1000 mm szer.). 1) Gmina Krynica-Zdrój: Planowany odcinek znakowania wynosi 18 km. 2) Gmina Muszyna: Planowany odcinek wynosi 17,23 km: a) odcinek Wały nad Popradem - granica polsko-słowacka 700 mb linia segregacyjna. 3) Gmina Piwniczna-Zdrój: Planowany odcinek znakowania wynosi 26 km. 4) Gmina Rytro: Planowany odcinek znakowania na długości 18,65 km. W ramach znakowania na terenie każdej z gmin należy umieścić na utwardzonej nawierzchni min. 20 znaków P-23.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45111200-0, 45112700-2, 45100000-8, 45111200-0, 45262310-7, 45262311-4, 45260000-7, 45261000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa i montaż elementów małej architektury, tablic promujących szlak rowerowy, znakowanie pionowe i poziome trasy. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
155163.72
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Budownictwo Inzynieryjne MACHJAN Polska Jan Machnik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
205322.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Budowa sześciu miejsc odpoczynku rowerzystów (dalej: MOR)". |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla zadania nr 1 postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- "Bezgotówkowa, cykliczna sprzedaż paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w 2025 roku"
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn.:"Remont drogi gminnej nr292956K w km od 0+000 do 0+276 w m. Muszyna, gmina Muszyna"
- Remont drogi gminnej nr 292956K w km od 0+000 do 0+276 w miejscowości Muszyna, gmina Muszyna
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.