eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BychawaŚwiadczenie usług zimowego utrzymania dróg wojewódzkich, w sezonach2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 ( zamówienia podobne do Umów nr20/R4/U/2017 - zad. nr 2 , 25/R4/U/2017 - zad. nr 4, 26/R4/U/2017 - zad. nr 1, 27/R4/U/2017 - zad. nr 3 ) - dot. sezonu 2018/2019.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-01

Ogłoszenie nr 510039609-N-2019 z dnia 01-03-2019 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie: Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg wojewódzkich, w sezonach: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 ( zamówienia podobne do Umów nr: 20/R4/U/2017 - zad. nr 2 , 25/R4/U/2017 - zad. nr 4, 26/R4/U/2017 - zad. nr 1, 27/R4/U/2017 - zad. nr 3 ) - dot. sezonu 2018/2019.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550016530-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000, ul. ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 5661393 w. 28, e-mail rdw.lublin@zdw.lublin.pl, faks 815 660 256.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg wojewódzkich, w sezonach: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 ( zamówienia podobne do Umów nr: 20/R4/U/2017 - zad. nr 2 , 25/R4/U/2017 - zad. nr 4, 26/R4/U/2017 - zad. nr 1, 27/R4/U/2017 - zad. nr 3 ) - dot. sezonu 2018/2019.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R4.ST.372.1.2019.ka

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Planowane ilości godzin: zad. nr 1: Solarka opłużona z załadunkiem materiałów uszorstniających ( osprzęt Wykonawcy)-godz.137; Solarka opłużona z załadunkiem materiałów uszorstniających ( osprzęt Wykonawcy)- godz. 137; Solarka opłużona z załadunkiem materiałów uszorstniających ( osprzęt Wykonawcy)- godz.137 Solarka opłużona z załadunkiem materiałów uszorstniających ( osprzęt Wykonawcy)- godz. 137 Solarka opłużona z załadunkiem materiałów uszorstniających ( osprzęt Wykonawcy)- godz. 137 Solarka opłużona z załadunkiem materiałów uszorstniających ( osprzęt Wykonawcy)- godz. 137 Pług średni ( pług SNK 30EPZ - osprzęt RDW)- godz.36 Pług średni ( PO-64 - osprzęt RDW) - godz. 35. Zad. nr 2: Solarka opłużona z załadunkiem materiałów uszorstniających ( osprzęt Wykonawcy)-godz.140; Solarka opłużona z załadunkiem materiałów uszorstniających ( osprzęt Wykonawcy)- godz. 140; Solarka opłużona z załadunkiem materiałów uszorstniających ( osprzęt Wykonawcy)- godz. 140, Solarka opłużona z załadunkiem materiałów uszorstniających ( osprzęt Wykonawcy)- godz. 140; Solarka opłużona z załadunkiem materiałów uszorstniających ( osprzęt Wykonawcy)- godz. 140; Pług średni ( pług SNK 30EPZ - osprzęt RDW) - godz.39; Pług średni ( pług SNK 30EPZ - osprzęt RDW) - godz.39; Równiarka - godz.35; Pług średni dwustronny - nośnik ciągnik rolniczy min 75 KM wyposażony w przedni TUZ - osprzęt RDW - godz.35. Zad. nr 3: Pług średni PJ-10 ( osprzęt RDW)-godz.49. Zad. nr 4: Pług średni PJ-10 ( osprzęt RDW)- godz. 46.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90630000-2


Dodatkowe kody CPV: 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1: Wykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg wojewódzkich nr 822, 834, 842, 835, 836, Al. Spółdzielczości Pracy (dk. 19) na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Krzczonowie, z punktu dyspozycyjnego - siedziby Obwodu Drogowego Nr 1 w Krzczonowie ( zamówienie podobne do umowy nr 26/R4/U/2017 z dnia 27.10.2017 r.) - dot. sezonu 2018/2019

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 284100.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SUEZ WSCHÓD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ciepłownicza 6
Kod pocztowy: 20-479
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 306703.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 306703.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 306703.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 70%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2: Wykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg wojewódzkich nr 747, 809, 827, 828, 830, 833, Al. Solidarności ( dk 17), Konopnica (dk 19) na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Bełżycach, z punktu dyspozycyjnego - siedziby Obwodu Drogowego Nr 2 w Bełżycach ( zamówienie podobne do umowy nr 20/R4/U/2017 z dnia 13.10.2017 r.) - dot. sezonu 2018/2019

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 251475.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Prywatne Przeds. Transportowo - Handlowo - Usługowe "ROLBUD" i Kopalnia Piasku Roman Madejek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Godów 1
Kod pocztowy: 24-350
Miejscowość: Chodel
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 271447.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 271447.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 271447.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3: Wykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg wojewódzkich nr 747, 809, 827, 828, 830, 833, Al. Solidarności ( dk 17), Konopnica (dk 19) 822, 834, 842, 835, 836, Al. Spółdzielczości Pracy ( dk. 19) na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Krzczonowie oraz nr 2 w Bełżycach, z punktu dyspozycyjnego - siedziby Obwodu Drogowego Nr 1 w Krzczonowie ( zamówienie podobne do umowy nr 27/R4/U/2017 z dnia 30.10.2017 r.) - dot. sezonu 2018/2019

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11515.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Piotr Żarnowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Przytyki 3
Kod pocztowy: 24-350
Miejscowość: Chodel
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12171.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12171.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12171.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4: Wykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg wojewódzkich nr 747, 809, 827, 828, 830, 833, Al. Solidarności ( dk 17), Konopnica (dk 19) 822, 834, 842, 835, 836, Al. Spółdzielczości Pracy( dk. 19) na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Krzczonowie oraz nr 2 w Bełżycach , z punktu dyspozycyjnego - siedziby Obwodu Drogowego Nr 1 w Krzczonowie ( zamówienie podobne do umowy nr 25/R4/U/2017 z dnia 30.10.2017 r.) - dot. sezonu 2018/2019

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11454.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Dyś s.c. T. Dyś, T. Dyś, G. Dyś
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mętów 155
Kod pocztowy: 20-388
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12370.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12370.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12370.32
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Przedmiotowe zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.