To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-04
Ogłoszenie nr 510039746-N-2020 z dnia 04-03-2020 r.
Urząd Miasta Milanówka: Wypompowanie i wywóz wody po opadach atmosferycznych i wód roztopowych z terenu miasta oraz bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających w Milanówku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507188-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Milanówka, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Kościuszki
45,
05-822
Milanówek, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 7583061 w. 109, e-mail
przetargi@milanowek.pl, faks
227 248 039.
Adres strony internetowej (url): https://milanowek.pl/bip/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne-nowe/powyzej-30-000-eur/13277-zp-271-1-tom-2020-wypompowanie-i-wywoz-wody-po-opadach-atmosferycznych-i-wod-roztopowych-z-terenu-miasta-oraz-biezace-utrzymanie-urzadzen-odwadniajacych-w-milanowku
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wypompowanie i wywóz wody po opadach atmosferycznych i wód roztopowych z terenu miasta oraz bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających w Milanówku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.1.TOM.2020.JS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia były usługi na: wypompowanie i wywozu wody po opadach atmosferycznych z terenu miasta oraz bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających w Milanówku w podziale na dwie części: 1) Część numer 1: Wypompowanie i wywóz wody po opadach atmosferycznych i wód roztopowych z terenu miasta Milanówka: a) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wypompowania i wywozu wód po opadach atmosferycznych i roztopowych w Milanówku ze studni chłonnych, zbiorników retencyjnych, wpustów deszczowych, rozlewisk, kałuż i miejsc zagrożonych zalewaniem W ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie wypompowania i wywozu wód po opadach atmosferycznych i roztopowych ze studni chłonnych, zbiorników retencyjnych, wpustów deszczowych, rozlewisk, kałuż i miejsc zagrożonych zalewaniem Wykonawca będzie zobowiązany do: - wypompowania wody, po każdym opadzie deszczu, z terenu ulic miasta Milanówka, samochodami asenizacyjnymi przystosowanymi do wypompowania wód opadowych ze studni chłonnych, zbiorników retencyjnych, wpustów deszczowych, rozlewisk, kałuż i miejsc zagrożonych zalewaniem zgłoszonych przez Zamawiającego; - wypompowania wody roztopowej z terenu ulic miasta Milanówka, samochodami asenizacyjnymi przystosowanymi do wypompowania wód ze studni chłonnych, zbiorników retencyjnych, wpustów deszczowych, rozlewisk, kałuż i miejsc zagrożonych zalewaniem zgłoszonych przez Zamawiającego; - wywozu wypompowanej wody samochodami asenizacyjnymi z terenu miasta Milanówka do kanalizacji deszczowej w ul. Ludnej. Studnie rewizyjne do spuszczania wody opadowej i roztopowej będą wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu zawarcia umowy; Wykonawca tę część przedmiotu umowy wykona niezwłocznie po zaistnieniu potrzeby, którą jest utrzymywanie się lustra wody na powierzchni pasa drogowego stanowiącego zagrożenie dla ruchu kołowego i pieszego oraz zagrożenia wynikające z ilości wód opadowych i roztopowych dla mienia mieszkańców na terenie Milanówka. Wykonawca na podstawie zgłoszenia (telefonicznego, e-mailem, fax) Zamawiającego, co zostanie niezwłocznie potwierdzone przez Wykonawcę zwrotnie pocztą elektroniczną, a w przypadku gwałtownych opadów Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu umowy bez powiadomienia przez Zamawiającego. Przez gwałtowne i intensywne opady atmosferyczne oraz roztopy Zmawiający przyjmuje ostrzeżenie meteorologiczne, które są ogłaszane na stronie internetowej http://www.pogodynka.pl/ostrzeżenia zgodnie z którym stopień zagrożenia wynosi od 1 do 3. Zjawisko Stopień zagrożenia Kryteria Intensywne opady deszczu 1 Wystąpienie opadów deszczu których suma w czasie nie dłuższym niż 24h wyniesie od 30 mm do 50 mm. 2 Wystąpienie opadów deszczu których suma w czasie nie dłuższym niż 24h wyniesie od 50 mm do 90 mm. 3 Wystąpienie opadów deszczu których suma w czasie nie dłuższym niż 24h przekroczy 90 mm. Roztopy 1 Topnienie zalegającej pokrywy śnieżnej, o grubości nie mniejszej niż 10 cm, przy łącznym wystąpieniu następujących warunków: -przez dwie doby dodatnia temperatura powietrza na wys. 2 m n.p.g. -temperatura średnia dobowa 5 oC -brak opadów -na południu kraju brak wiatru fenowego lub: -przez dwie doby dodatnia temperatura powietrza na wys. 2 m n.m.g. -temperatura średnia dobowa 1,5oC -suma opadów deszczu poniżej 10 mm w czasie 24 godz. 2 Topnienie zalegającej pokrywy śnieżnej, o grubości nie mniejszej niż 10 cm, przy łącznym wystąpienie następujących warunków: -przez całą dobę dodatnia temperatura powietrza na wys.. 2 m n.p.g. -temperatura średnia dobowa > 1,5oC -opady deszczu powyżej 10 mm i poniżej 20 mm w czasie 24 godz. 3 Topnienie zalegającej pokrywy śnieżnej, o grubości nie mniejszej niż 10 cm, przy łącznym wystąpieniu następujących warunków: -przez cała dobę dodatnia temperatura powietrza na wys. 2 m n.p.g. -temperatura średnia dobowa > 1,5oC b) W dniach ustawowo wolnych od pracy i po godzinach pracy Urzędu Miasta Milanówka Wykonawca przystąpi do wpompowania wód opadowych/roztopowych na podstawie telefonicznego zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego tj. osoby przez niego wskazanej lub Straży Miejskiej w Milanówku. c) Wykonawca w czasie max (wskazanym przez Wykonawcę w ofercie) przystąpi do wypompowania wody z terenów z miasta po opadach atmosferycznych/wód po roztopach od momentu przekazania przez Zamawiającego zgłoszenia, bądź wystąpienia gwałtownych opadów. d) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika usług zawierającego, co najmniej: - datę wykonania usługi, - miejsce wypompowania/wybrania wody, - godzinę rozpoczęcia oraz godzinę zakończenia świadczenia usługi, - ilość wypompowanej wody z danego miejsca; e) Do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie pompowania i wywozu wody Wykonawca będzie zobowiązany do dysponowania min. czteroma samochodami asenizacyjnymi o pojemności min. 10m3-24m3 Zamawiający wymaga, aby w okresie gwałtownych i intensywnych opadów atmosferycznych, w celu uniknięcia paraliżu w centrum miasta w ulicach: Warszawska (przy PKP), Krakowska (przy PKP), Piłsudskiego (od targowiska miejskiego do PKP), Kościuszki (od PKP do ul. Podleśnej), Piasta (od Kościuszki do Dworcowej), Literacka (przy Kościuszki), całe ulice Mickiewicza, Królowej Jadwigi, Starodęby, Słowackiego, Krzywa, Wykonawca skierował cztery samochody asenizacyjne do wypompowania oraz wywozu wód opadowych. f) W ramach realizacji przedmiotowej umowy Zamawiający na podstawie dotychczasowych usług wyliczył, że w okresie 10 m-cy w 2016 roku była konieczność ok. 8000 m3 wody opadowej, w 2017 roku ok. 19000 m3 wody opadowej, w 2018 r. ok. 12500 m3, w 2019 r. ok. 8800 m3, g) Ilość wypompowanej oraz wywiezionej wody może być większa bądź mniejsza od szacowanej przez Zamawiającego. Rzeczywista ilość wód opadowych/roztopowych zależna będzie od rzeczywistych warunków atmosferycznych. 2) Część numer 2: Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających w Milanówku; a) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie bieżącego utrzymanie infrastruktury odwodnieniowej w Milanówku Wykonawca zobowiązany będzie do: ? wykonania czyszczenia: -wpustów deszczowych, -studni chłonnych, -studni osadnikowych, -rurociągów, -separatora substancji ropopochodnych, - wykonania przeglądu separatora substancji ropopochodnych, b) Bieżące czyszczenie studzienek chłonnych i wpustów ulicznych będzie następowało według potrzeb, ponieważ w dużym stopniu jest to uzależnione od czynników atmosferycznych oraz stopnia zanieczyszczenia nawierzchni dróg. c) Wykonawca po wykonaniu polecenia zgłosi Zamawiającemu zakończenie robót w celu dokonania komisyjnego odbioru i spisania protokołu. d) Wykonawca po wykonaniu czyszczenia studni osadnikowych oraz separatora a także po jego przeglądzie najpóźniej w dniu odbioru przekaże Zamawiającemu dokumenty zgodnie z obecnymi przepisami ochrony środowiska; e) Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania min. Jednym samochodem WUKO przystosowanym do czyszczenia wpustów deszczowych, osadników piasku, studni chłonnych, studni rewizyjnych separatorów oraz rurociągów o średnicy od Ø160mm do Ø800mm. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania pełną kadrą personelu, jak również zobowiązany będzie do dysponowania w pełni sprawnym parkiem maszynowym przez cały czas realizowania przedmiotu umowy. 4) Zamawiający nie będzie uwzględniał nieprawidłowego wykonania przedmiotu umowy z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą umową. 5) Personel Wykonawcy skierowany do realizacji przedmiotu umowy musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwa) firmy Wykonawcy. W przypadku niespełnienia powyższego warunku przez Wykonawcę, Zamawiający będzie naliczał kary umowne za każdy dzień niespełnienia powyższego warunku. 6) Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny będzie Wykonawca. 7) Wykonawca ma obowiązek stałego monitorowania prognozy pogody jak również stanu dróg gminnych objętych niniejszym przedmiotem zamówienia. 8) Wykonawca przez cały czas realizowania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do dysponowania środkami łączności takimi jak: telefon stacjonarny, telefon komórkowy, telefon fax. oraz pocztą internetową, dostępnymi całodobowo. 9) Wykonawca przystępujący do realizacji przedmiotu umowy, zobowiązany jest posiadać niezbędne kwalifikacje i odpowiednie środki techniczne potrzebne do wykonania przedmiotu umowy. 10) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu tego typu usług, zgodnie z przepisami bhp i ppoż. oraz niniejszą Umową. 11) Każda ze Stron zobowiązuje się do niezwłocznego pisemnego przekazywania drugiej Stronie informacji, mających wpływ na realizację niniejszej Umowy, aby umożliwić drugiej Stronie podjęcie odpowiednich działań z zachowaniem należytej staranności. 12) Wymagania dotyczące stosunku pracy: Zamawiający wymaga, a Wykonawca (podwykonawca) zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę w pełnym wymiarze (pełen etat), zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, a) dla części numer 1 - Wypompowanie i wywóz wody po opadach atmosferycznych i wód roztopowych w Milanówku. - osoby skierowane do wykonywania prac w zakresie wypompowania oraz wywozu wody na cały okres realizacji przedmiotu umowy. b) dla części numer 2 - Bieżące utrzymanie urządzeń odwodnieniowej w Milanówku. - osoby skierowane do wykonywania prac w zakresie bieżącego utrzymania urządzeń odwadniających przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Na okoliczność powyższego Wykonawca (lub Podwykonawca), nie później niż przed zawarciem umowy z Zamawiającym, przekaże Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do realizacji w/w czynności ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/część etatu). Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca przed zawarciem umowy z Zamawiającym jak również na każde ewentualne żądanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi Zamawiającemu (do wglądu) dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących wykonywania w/w czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. - Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców; - nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę; - Wszelkie szczegółowe warunki weryfikacji wypełnienia obowiązku określonego w pkt. 12 jak również sankcje z tytułu jego niewypełnienia lub zaistnienia uchybień w jego realizacji precyzują zapisy Wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90642000-9
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wypompowanie i wywóz wody po opadach atmosferycznych i wód roztopowych z terenu miasta Milanówka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
86111.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIKO-TRANS STANISŁAW BOREK
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
93000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawstwo dot. wywozu wód opadowych i roztopowych z terenu miasta Milanówka. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających w Milanówku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na to zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MILANÓWKA
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Milanówku w dniach, w których placówka pełni opiekę
- Świadczenie usług pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Milanówka
więcej: przetargi w Milanówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.