Ogłoszenie z dnia 2020-03-04
Ogłoszenie nr 510039887-N-2020 z dnia 04-03-2020 r.
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce: Termomodernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Daleszyce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 638603-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540011944-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 26012400200000,
ul. Zakościele
7A,
26-021
Daleszyce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 3171968, e-mail
daleszyce@radom.lasy.gov.pl, magdalena.kania@radom.lasy.gov.pl, faks
41 317 12 71.
Adres strony internetowej (url): www.daleszyce@radom.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_daleszyce
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PGL Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Daleszyce
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.1.19.2019.SAZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest generalne wykonawstwo w zakresie kompleksowej realizacji zadania pn.: "Termomodernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Daleszyce". 3.2 Termomodernizacja budynku biurowego polegać będzie na wykonaniu robót: o rozbiórkowych i przygotowawczych, o wymiany zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, o ocieplenia ścian fundamentowych piwnic styrodurem gr.16 cm z wykonaniem wyprawy lekkiej mokrej w strefie cokołu, o ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem 12 cm z wykonaniem wyprawy lekkiej mokrej, o ocieplenie ścian lukarn (facjat) styropianem 12 cm w wykonaniem wyprawy lekkiej mokrej, o remontu tynków cienkowarstwowych pochylni dla osób niepełnosprawnych i murków schodów zewnętrznych, o ocieplenie stropu poddasza wełną mineralna grubości 14 cm, o wymiana źródeł światła na energooszczędne, o montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej minimalnej mocy 5kW. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) na roboty budowlane oraz dokumentacja projektowo-kosztorysowa "Termomodernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Daleszyce" stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, w skład której wchodzą następujące dokumenty: a) Dokumentacja techniczna: branża budowlana oraz branża elektryczna, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) Przedmiar robót. 3.4. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi min. 60 miesięcy od daty podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru robót. Regulacje udzielenia gwarancji i rękojmi oraz zobowiązania wynikające z udzielonej gwarancji oraz rękojmi zostały szczegółowo przedstawione we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 8 do SIWZ. 3.5. Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Nadzorze inwestorskim Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3.6. Umowy o pracę 3.6.1. Wykonawca obowiązany jest zapewnić w wykonywaniu prac udział osób o odpowiednich kwalifikacjach i w odpowiedniej liczbie. 3.6.2. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności na stanowiskach robotniczych i pokrewnych, ponieważ wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.) ( zw. dalej obowiązkiem realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę). 3.6.3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w pkt. 3.6.2 na inne posiadające co najmniej takie same kwalifikacje oraz wymagane uprawnienia. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot umowy, wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. Każda zmiana osób uwarunkowana jest nawiązaniem stosunku pracy z osobą zastępującą osobę wskazaną w ofercie wykonawcy - pod rygorem odstąpienia zamawiającego od umowy, z przyczyn zawinionych przez wykonawcę. 3.6.4. Zamawiający dopuszcza możliwość zgłoszenia w trakcie trwania umowy nowych osób, o których mowa w pkt 3.6.2. O zgłoszeniu nowych osób, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. Każde zgłoszenie nowych osób uwarunkowane jest nawiązaniem stosunku pracy z tą osobą - pod rygorem odstąpienia zamawiającego od umowy, z przyczyn zawinionych przez wykonawcę. 3.6.5. Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców. 3.6.6. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia, na każde żądanie zamawiającego, w terminie 2 (dwóch) dni roboczych od daty doręczenia wezwania, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu do wglądu umowy o pracę dla osób wchodzących w skład personelu wykonawcy, w stosunku do którego istnieje obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.6.7. Nieprzedłożenie umów, o których mowa wyżej w pnkk 3.6.6 stanowić będzie przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i będzie podstawą do zastosowania przez zamawiającego w stosunku do wykonawcy sankcji w postaci kar umownych wyspecyfikowanych w § 13 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3.6.8. Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do sprawdzania tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji prac, a Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Personelu Wykonawcy o tym zapisie Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111300-1, 45443000-4, 45321000-3, 45421100-5, 45233250-6, 45442100-8, 45330000-9, 45310000-3, 45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Do niniejszego ogłoszenia były dwa ogłoszenia o zmianie ogłoszenia: 1. nr 540003880-N-2020 z dnia 09.01.2020 2. nr 540011944-N-2020 z dnia 21.01.2020
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
673775.88
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pan Marian Lalewicz prowadzący działałność gospodarczą pn. Przedsiębiorstwo Budowlane BUDOMAR Marian Lalewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
588870.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV pkt. IV.2) Całkowita wartość zamówienia podano wartość szacunkową wraz z zamówieniami z art. 67 ust. 1 pkt. 6 stanowiącymi 50% wartości zamówienia. Wartość szacunkowa wynikająca z kosztorysu to 449183,92 zł |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DALESZYCE
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę przebudowę i rozbudowę dróg na terenie Gminy Daleszyce"
- Budowa zjazdów wraz ze składnicami na terenie leśnictwa Łuczewnica
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. "Budowa budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą techniczną na terenie gmin będących wspólnikami SIM KZN Świętokrzyski Sp. z o.o."
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej nr 7 w DSD w Leśnictwie Marzysz - odcinek I: km 0+000 do km 2+913,65
więcej: przetargi DALESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja węzłów sanitarnych - parter niski w budynku sal sportowych IV-X zlokalizowanych w kompleksie budynków AWFiS w Gdańsku przy ul. Kazimierza Górskiego 1 wraz z robotami towarzyszącymi
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz - 3 etap.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.