To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-06
Ogłoszenie nr 510041289-N-2020 z dnia 06-03-2020 r.
Samorządowe Przedszkole im. Wandy Chotomskiej w Krościenku Wyżnym: Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2020 do Samorządowego Przedszkola im. Wandy Chotomskiej, ul. Południowa 11, 38-422 Krościenko Wyżne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508135-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samorządowe Przedszkole im. Wandy Chotomskiej w Krościenku Wyżnym, Krajowy numer identyfikacyjny 18046520000000,
ul. Ul. Południowa
11,
38-422
Krościenko Wyżne, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
przedszkolekw@onet.eu, faks
.
Adres strony internetowej (url): przedszkolekw.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2020 do Samorządowego Przedszkola im. Wandy Chotomskiej, ul. Południowa 11, 38-422 Krościenko Wyżne
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):P.261.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2020 do Samorządowego Przedszkola im. Wandy Chotomskiej, ul. Południowa 11, 38-422 Krościenko Wyżne w poniżej wyszczególnionych częściach: (załącznik nr 1 CZĘŚCI I - X) Główny kod: CPV 15000000-8 CZĘŚĆ I - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Artykuły suche, sypkie, przyprawy i inne - 15000000-6 CZĘŚĆ II - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Warzywa, owoce i podobne produkty -15300000-1 CZĘŚĆ III - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Mięso i wędliny - 15100000-9 CZĘŚĆ IV- Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Wyroby cukiernicze - 15842300-5 CZĘŚĆ V- Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Nabiał - 15500000-3 CZĘŚĆ VI - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Pieczywo - 15811000-6 CZĘŚĆ VII- Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Jaja - 03142500-3 CZĘŚĆ VIII - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Woda - 41110000-3 CZĘŚĆ IX - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Ryby mrożone - 15220000-6 CZĘŚĆ X- Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Mrożonki (warzywa i owoce) - 15331170-9 2. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN oraz być zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 3. Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP, posiadać świadectwa jakości, termin przydatności do spożycia, czytelność i trwałość znakowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 15300000-1, 15100000-9, 15842300-5, 15500000-3, 15811000-6, 03142500-3, 41110000-3, 15220000-6, 15331170-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Mięso i wędliny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29005.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sklep Spożywczo-Przemysłowy Krystyna Filar
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28258.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Jaja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3179.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sklep Spozywczo-Przemysłowy Krystyna Filar
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2994.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie w części 3 i 7 przedmiotu zamówienia zostało udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nabiału
- Dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa warzyw i owoców (42)
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.