eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KockModernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Kock

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-06

Ogłoszenie nr 510042647-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.

Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku: Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Kock

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu "Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Kock" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.5 Promocja niskoemisyjności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, konkurs nr RPLU.05.05.00-IZ.00-06-001/16

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620899-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500240680-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku, Krajowy numer identyfikacyjny 43102006100000, ul. ul. Jana Pawła II 29, 21-150 Kock, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 591 004, e-mail kock@kock.pl, faks 818 591 059.
Adres strony internetowej (url): http://umigkock.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Kock

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Kock" jest wykonanie dostawy opraw oświetlenia ulicznego LED wraz z osprzętem oraz materiałami instalacyjnymi oraz ich montaż na obszarze gminy Kock. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - demontaż 522 szt. opraw ulicznych, - demontaż 191 szt. wysięgników, - demontaż 10 szt. opraw parkowych, - demontaż 75 szt. źródeł światła z opraw typu parkowego S50, - demontaż 5 szt. źródeł światła z opraw typu parkowego S100, - montaż 75 szt. źródeł światła LED 33W wraz z zasilaczami do opraw typu parkowego P2, - montaż 5 szt. źródeł światła LED 58W wraz z zasilaczami do opraw typu parkowego P1, - montaż 10 szt. opraw parkowych typu LED 32W, - montaż 522 szt. opraw ulicznych typu LED 35-64W, - instalację nowych opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach - zgodnie z projektem "Przebudowa sieci energetycznej oświetlenia ulicznego w Gminie Kock", - montaż przewodów zasilających (oprawa - zabezpieczenie) o długości 4 m na komplet dla słupów linii napowietrznej i 12 m na komplet dla słupów linii kablowej, - montaż zabezpieczeń dla wszystkich opraw. Dla linii napowietrznej oraz dla linii kablowej - wkładka topikowa 2A, - montaż ograniczników przepięć na każdym obwodzie oświetleniowym; - wymianę zacisków prądowych AI/Cu dla wszystkich opraw na liniach napowietrznych, przy złączu na linii nieizolowanej zastosować zacisk przystosowany do montażu na liniach nieizolowanych, przy złączu na linii izolowanej zacisk przystosowany do montażu na linii izolowanej, - wymianę wysięgników na ocynkowane jednoramienne dla opraw modernizowanych o parametrach geometrycznych wynikających z obliczeń, zamocowany do boku słupa lub na szczycie, - wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia i izolacji przewodów i kabli, - wykonanie pomiarów natężenia i luminancji, dla wskazanych przez Zamawiającego pięciu odcinków modernizowanego oświetlenia, a w przypadku, kiedy którykolwiek z pomiarów natężenia lub luminancji drogi nie potwierdzi poziomów ze złożonej oferty, przeprowadzenie 100% kontroli natężenia lub luminancji modernizowanego oświetlenia objętego projektem, na koszt Wykonawcy - w terminie nie dłuższym niż 10 dni, - wykonanie pomiarów mocy zainstalowanej dla wszystkich zmodernizowanych obwodów oświetlenia - miernikiem cęgowym, - sprawdzenie ciągłości żył kabli zasilających, - wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z jej wprowadzeniem, - wykonaniu dokumentacji powykonawczej. Dobór opraw proponowanych do realizacji modernizacji oświetlenia ulicznego musi zostać potwierdzony obliczeniami fotometrycznymi oraz zostać przedstawiony w tabeli przy wykorzystaniu danych zawartych w projekcie - tabela 12. Dane wsadowe do wykonania obliczeń fotometrycznych. Do oferty należy dołączyć obliczenia fotometryczne dla proponowanych opraw oraz tabelę doboru opraw zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Obliczenia muszą zawierać wszystkie parametry jakie określa norma PN-EN 13201 lub równoważna dla określonej klasy oświetlenia ulicznego. Obliczenia fotometryczne muszą potwierdzać uzyskanie parametrów oświetleniowych zgodnie z normą PN-EN 13201 lub równoważną dla określonych w tabeli 12 klas oświetleniowych. Nieuzyskanie przez proponowane oprawy parametrów zgodnych z normą PN-EN 13201 lub równoważną dla określonych klas oświetleniowych w tabeli 12 lub przyjęcie innych danych do obliczeń niż te wskazane w tabeli 12, spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy jako niezgodnej z treścią SIWZ z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2pkt 3 ustawy. Przedstawione w obliczeniach wielkości parametrów oświetleniowych będą potwierdzone pomiarami fotometrycznymi po zakończeniu inwestycji dla co najmniej 5 wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Pomiary wykona Wykonawca zapewniając odpowiednie urządzenia pomiarowe a protokoły z pomiarów dołączone zostaną do dokumentacji powykonawczej. Wszelkie uzgodnienia z zarządcami dróg i koszty wynikające z prowadzenia prac w pasie dróg publicznych (np. tymczasowe organizacje ruchu) leżą po stronie Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31520000-7


Dodatkowe kody CPV: 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 838674.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EURO-LIGHT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@euro-light.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 17
Kod pocztowy: 05-500
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 937337.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 937337.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1019989.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.