eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PopówDostawy ogólnych artykułów spożywczych w tym zup, sosów oraz wody i soków dla OSSW w Kulach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-06

Ogłoszenie nr 510042847-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.

Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach: Dostawy ogólnych artykułów spożywczych w tym zup, sosów oraz wody i soków dla OSSW w Kulach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504263-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach, Krajowy numer identyfikacyjny 00067518100000, ul. Kule 2, 42-110 Popów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 034 3104030, e-mail dil_kule@sw.gov.pl, faks 034 3103653.
Adres strony internetowej (url): https://www.zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy ogólnych artykułów spożywczych w tym zup, sosów oraz wody i soków dla OSSW w Kulach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OSK-DKW.2232.2.2019.MS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia, na potrzeby Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach są dostawy ogólnych artykułów spożywczych w tym zup, sosów oraz wody i soków. Zadanie nr 1 - dostawy artykułów spożywczych dla OSSW w Kulach. 1. Groch połówki kg 100. 2. Orzechy włoskie łusk. kg 6. 3. Fasola biała "Jaś" kg 80. 4. Rodzynki kg 15. 5. Ogórek kiszony kg 350. 6. Kapusta kiszona kg 600. 7. Minikolby kukurydzy kg 10. 8. Przecier ogórkowy kg 35. 9. Szczaw konserwowy kg 30. 10. Koncentrat buraczany l 20. 11. Seler konserwowy łagodny kg 50. 12. Pieczarki marynowane kg 10. 13. Pieczarki krojone kg 30. 14. Papryka konserwowa kg 200. 15. Chrzan tarty kg 40. 16. Pomidory krojone kg 25. 17. Koncentrat pomidorowy kg 200. 18. Groszek konserwowy kg 150. 19. Fasola konserwowa czerwona kg 40. 20. Kukurydza konserwowa kg 150. 21. Ogórek konserwowy kg 350. 22. Żurawina do mięsa kg 10. 23. Dżem niskosłodzony kg 40. 24. Dżem wysokosłodzony kg 160. 25. Ananas w syropie kg 60. 26. Brzoskwinie w syropie kg 40. 27. Śliwki suszone kalifornijskie kg 20. 28. Olej roślinny popularny l 500. 29. Oliwa z oliwek l 5. 30. Mąka pszenna kg 350. 31. Kasza jęczmienna kg 150. 32. Kasza manna kg 50. 33. Kasza gryczana kg 50. 34. Płatki - musli kg 5. 35. Płatki czekoladowe kg 25. 36. Płatki kukurydziane kg 25. 37. Płatki z miodem kg 25. 38. Ryż biały kg 250. 39. Mąka ziemniaczana kg 100. 40. Kwasek cytrynowy kg 4. 41. Bułka tarta kg 200. 42. Groszek ptysiowy kg 20. 43. Paluszki solone szt 40. 44. Grzanki kg 15. 45. Cukier kg 1000. 46. Miód kg 160. 47. Napój kakaowy kg 12. 48. Czekolada mleczna szt 1300. 49. Czekolada do fontann kg 2. 50. Krem o smaku czekoladowym kg 100. 51. Wafelek w czekoladzie szt 2000. 52. Makaron gruby kg 200. 53. Makaron nitki kg 40. 54. Zacierki kg 25. 55. Makaron ryżowy kg 30. 56. Makaron lasagne kg 50. 57. Kawa rozpuszczalna kg 25. 58. Kawa naturalna kg 10. 59. Herbata expresowa kg 70. 60. Liść laurowy kg 1. 61. Majeranek kg 4. 62. Papryka mielona słodka kg 3. 63. Ziele angielskie kg 2. 64. Tymianek kg 1. 65. Ocet spirytus. 10% l 50. 66. Ocet winny l 3. 67. Ketchup kg 220. 68. Musztarda delikatesowa stołowa kg 100. 69. Przyprawa do potraw typu "Wegeta" kg 40. 70. Delikata do ryb kg 3. 71. Delikata do mięs kg 7. 72. Przyprawa do mięsa kg 10. 73. Przypr. do ryb kg 3. 74. Przyprawa do zup w płynie uniwersalna kg 70. 75. Przyprawa do potraw poddawanych obróbce term. Typu "Jarzynka" kg 40. 76. Przyprawa do kurczaka kg 10. 77. Przyprawa gyros kg 1. 78. Przyprawa curry kg 1. 79. Czosnek granulowany kg 3. 80. Przyprawa do potraw typu "Kucharek" kg 40. 81. Majonez dekoracyjny l 280. 82. Gałka muszkatołowa kg 1. 83. Cynamon kg 1. 84. Pieprz czarny kg 12. 85. Zioła prowansalskie kg 1. 86. Sól jodowana kg 140. 87. Sól czosnkowa kg 3. 88. Żelatyna spożywcza kg 8. 89. Żurek w płynie l 150. 90. Pasztet drobiowy kg 100. 91. Konserwa mięsna typu "Turystyczna" kg 100. Zadanie nr 2 -dostawy zup i sosów dla OSSW w Kulach 1. Sos myśliwski kg 10. 2. Sos pieczarkowo-borowikowy kg 10. 3. Sos sałatkowy ogrodowy kg 10. 4. Sos z zielonym pieprzem kg 10. 5. Sos grzybowy kg 10. 6. Sos do spagetti kg 10. 7. Sos węgierski kg 10. 8. Zupa borowikowa kg 10. 9. Zupa szparagowa kg 10. 10. Zupa pieczarkowa kg 10. 11. Żurek w proszku kg 25. 12. Rosół z kury kg 20. 13. Zupa brokułowa kg 10. 14. Zupa porowa kg 10. 15. Sos tomato pronto kg 15. Zadanie nr 3 - 1 Sok owocowy 0,200l l 300. 2 Sok pomarańczowy 1l l 1400. 3 Sok grapefruitowy 1l l 200. 4 Woda mineralna 0,5l l 4000. 5 Woda mineralna 1,5l l 7500.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03000000-1


Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 15330000-0, 15600000-4, 15871200-6, 15891400-4, 15321000-4, 15981000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych dla OSSW w Kulach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45657.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "KRA - BIN" spółka z O.O.
Email wykonawcy: krabin@krabin.pl
Adres pocztowy: ul. Długosza 99
Kod pocztowy: 42-100
Miejscowość: Kłobuck
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53035.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51892.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53035.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawy zup i sosów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2681.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Produkcyjno - Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy: handel@polaris.kalisz.pl
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20A
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3824.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3824.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3824.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawy wody i soków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16483.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Produkcyjno - Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy: handel@polaris.kalisz.pl
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19588.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19123.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19588.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.