eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PowidzBudowa promenady w Powidzu ( w kierunku Dzikiej Plaży)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-09

Ogłoszenie nr 510043046-N-2020 z dnia 09-03-2020 r.

Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu: Budowa promenady w Powidzu ( w kierunku Dzikiej Plaży)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508960-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu, Krajowy numer identyfikacyjny 31019858000000, ul. ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-63 2776272, 2776273, e-mail ug_powidz@post.pl, faks 0-63 2776272.
Adres strony internetowej (url): www.powidz.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa promenady w Powidzu ( w kierunku Dzikiej Plaży)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ORG-ZP.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest : Budowa promenady w Powidzu , w kierunku Dzikiej Plaży, gmina Powidz. Zakres obejmuje roboty na odcinku promenady - "Dzika Plaża - Łazienki"; w km 0+000,00 - 0+112,95 o długości 112,95m. Nawierzchnia szer. 3,60m wykonana będzie z klinkieru. Ponadto wykonane będzie oświetlenie uliczne typu Led oraz lokalnie "świecące kostki brukowe". Zakres wymaganych prac związanych z realizacją planowanej inwestycji - roboty drogowe: 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty ziemne - ciąg główny 3. Obramowanie nawierzchni ciąg główny 4. Nawierzchnie główne 5. Nawierzchnie brukowca 6. Przepust 7. Elementy uzupełniające i wykończeniowe Zakres prac związanych z budową oświetlenia promenady obejmuje: Z istniejącego stanowiska słupowego oświetlenia ulicznego należy wyprowadzić kabel ziemny YAKY 4 x 25 mm2 do projektowanych słupów oświetleniowych . Jako słupy oświetleniowe zaprojektowano słupy o wysokości 4m w kolorze grafitowym , analogiczne jak w poprzednim etapie oświetlenia promenady ze źródłem światła ledowym 31 W ( komplet zawiera : słup , oprawę , fundament , elementy montażowe , dwa zabezpieczenia bezpiecznikowe , gniazdo 1 - fazowe zamontowane w słupie służące do zasilania zasilacza 230 V/12 V ) . Kabel oświetlenia promenady YAKY 4 x 25 mm2 układamy pod chodnikiem na gł. 0,6 m licząc od dolnej krawędzi kostki w rurze osłonowej AROT DVK 75 . W przypadku braku piaszczystego podłoża należy wykonać wykop odpowiednio o gł.0,7 m i nasypać pod kabel 0,1m warstwę piasku. Następnie kabel zasypać warstwą piasku grubości 0,1m (ponad kabel) po czym warstwę rodzimego gruntu bez kamieni , gruzu min. 0,15m. Na warstwie tej ułożyć folię niebieską o gr. min. 0,5mm i szer. min.0,2m dla pojedyńczego kabla. Następnie wykop zasypać warstwą gruntu rodzimego i przywrócić nawierzchnię do stanu pierwotnego. Wszystkie wyloty rur osłonowych uszczelnić np. materiałem włóknistym i gliną. W miejscach wyjścia z rur kable ułożyć tak i zabezpieczyć , aby nie były narażone na uszkodzenie a zwłaszcza na przygniatanie. Promień zgięcia kabla nie powinien być mniejszy od 10-krotnej zewnętrznej średnicy kabla. Przy słupach oświetleniowych pozostawić zapasy kabla dł. około 1 m. Kable ułożone w ziemi zaopatrzyć na całej długości trasy w trwałe oznaczniki igielitowe-identyfikacyjne opaski umieszczone najdalej co 10m i z obu stron wszystkich przepustów oraz na załomach trasy z napisem zawierającym; -typ kabla , przekrój, napięcie, rok ułożenia,skąd wychodzi i co zasila Natomiast świecące kostki brukowe zasilane będą za pomocą zasilacza 230 V/12 V z gniazd wtykowych 230 V zamontowanych w projektowanych słupach oświetleniowych . W celu zasilenia elementów świetlnych o mocy 0,36 W należy użyć zasilaczy prądu stałego 230 V/12 V , 500 mA . Projektowane kable oświetleniowe typu A-BUS EPDM 2 x 1,5 mm2 ( Cu ) , 48 V zasilające świecące kostki brukowe należy układać w rurach ochronnych AROT A 50 na głębokości 30 cm pod chodnikiem licząc od dolnej krawędzi kostki. Zaprojektowano świecące kostki brukowe lśniące dające światło białe. Świecąca kostka brukowa posiada podświetlony element zdobniczy bruku , który wykonany jest w formie odlewu z zatopioną elektroniką . Powinna posiadać wysoki stopień odporności na wilgoć IP 65 , powinna być odporna na uderzenia , najeżdżanie i promienie UV . Przed zasypaniem kablem podlega inwentaryzacji geodezyjnej przez uprawnioną służbę geodezyjną. Szczegóły określono w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do 8,9,10 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy, podstawą wyceny jest opis przedmiotu zamówienia i dokumentacja projektowo-techniczna. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy 3) Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi: 60 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 4) Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi: 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru technicznego robót budowlanych 5) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako niezobowiązujące propozycje projektanta, służące prawidłowemu zrozumieniu projektu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych oraz odpowiadającym normom obowiązującym w danym zakresie. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzenia, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. 6) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowo-technicznej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy. Wykonawca może powołać się na rozwiązania równoważne i wówczas zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zatem, w celu realizacji zamówienia, nie może użyć urządzeń ani materiałów o gorszych parametrach technicznych jakościowych niż te wskazane( opisane) w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważne materiały, elementy, urządzenia itp. należy wykazać w ofercie. 8) Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 2 osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233340-4


Dodatkowe kody CPV: 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138244.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TECH-FEN Grzegorz Osiewała
Email wykonawcy: tech-fen@wp.pl
Adres pocztowy: Gostyczna 4
Kod pocztowy: 63-460
Miejscowość: Nowe Skalmierzyce
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170244.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170040.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 229442.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.