eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narewka › Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Browsk w 2019 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-06

Ogłoszenie nr 510043591-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk: Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Browsk w 2019 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504056-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk, Krajowy numer identyfikacyjny 05002671000000, ul. Gruszki 10, 17-220 Narewka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 6858344, e-mail browsk@bialystok.lasy.gov.pl, faks 85 6858677.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_browsk/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej - Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Browsk w 2019 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.3a.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Browsk w roku 2019. 2.Odzież BHP i środki ochrony indywidualnej powinny być zgodne z: a) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 259, poz. 2173) b) Protokółem dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 stycznia 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 25 listopada 2014 roku. Odzież ochronna i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w polskich Normach oraz powinny posiadać oznakowanie symbolem CE potwierdzające spełnienie wymagań uregulowanych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 21.12.2005 r. (Dz. U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173). Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: - Odzież ochronna wymagania ogólne PN-EN 340:2006 - Środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012 - Obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008 - Odzież ochronna - ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008 - Odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem - PN-EN 14058:2007 3.Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika. 4.Wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a)nie przewiduje się zaliczek na poczet zamówienia; b)forma zapłaty - jak w projekcie umowy - załącznik nr 3 do SIWZ; c)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów i środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej w godz. od 9.00 do 15.00, jak również czynnego minimum w dwie soboty w miesiącu, w odległości nie większej niż 80 km od siedziby Zamawiającego; d)środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze realizowane będą sukcesywnie przy zachowaniu następujących form realizacji zamówienia: - indywidualnie przez uprawnionych pracowników Zamawiającego na podstawie upoważnienia (w uzgodnionej przez strony formie), wydane przez Zamawiającego, w punkcie sprzedaży Wykonawcy, w uzgodnionych z nimi ilościach, rozmiarach i rodzajach sortymentu; e)oświadczenie o zabezpieczeniu punktu wydawania sortów Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym oraz wskaże godziny otwarcia; f) Zamawiający nie przewiduje dostaw zbiorczych do magazynu Zamawiającego; g)sorty odzieży BHP odbierać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego wymienieni w zbiorczym upoważnieniu (zestawieniu) wydanym przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Browsk, będącym załącznikiem do umowy; h)Wykonawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru sortów odzieży BHP, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów odzieży, poprzez wyposażenie punktu sprzedaży w przymierzalnię; i)Zamawiający zastrzega, że zapłata należności będzie dokonywana tylko za rzeczywiście odebrane dostawy, a realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie; j)Zamawiający zastrzega możliwość redukcji zamówienia. Określone w formularzu oferty ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych ilościach. Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie minimum 80% wartości umowy netto; k)Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych elementów odzieży w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu; l)Wykonawca zapewni gwarancję na dostarczone przedmioty zamówienia na warunkach określonych w umowie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43195.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. "SILVA BIAŁYSTOK" Katarzyna Michaluk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 61/19
Kod pocztowy: 15-644
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53129.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53129.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55621.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.