To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-07
Ogłoszenie nr 510043646-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych: "Zakup urządzeń do monitorowania mikroklimatu i sprzętu dla niepełnosprawnych".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Zwiększenie efektywności energetycznej budynków edukacyjnych Powiatu Giżyckiego"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502163-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540013236-N-2019, 540015921-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 51095322500000,
ul. ul. Smętka
7,
11-500
Giżycko, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
874 299 434, e-mail
edukacja9@gizycko.starostwo.gov.pl, faks
874 284 565.
Adres strony internetowej (url): https://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup urządzeń do monitorowania mikroklimatu i sprzętu dla niepełnosprawnych".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZOSiPO.241.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje zakup i dostawę wyposażenia w ramach projektu Powiatu Giżyckiego "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków edukacyjnych Powiatu Giżyckiego" współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2014-2020 realizowanego przez Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych. 1. Część I Zakup mierników i oprogramowania do monitorowania mikroklimatu w salach gimnastycznych i pomieszczeniach do nauki. 1.1 Mierniki wielofunkcyjne temperatury, dwutlenku węgla, wilgotności z możliwością rejestracji wyników na komputerze- 34 sztuki. Wymagane parametry każdego miernika: 1) POMIAR STĘŻENIA DWUTLENKU WĘGLA CO2 - minimalny zakres pomiaru zawartości objętościowej CO2 0...5000 ppm (0...0,5 %) - minimalna dokładność pomiaru CO2 +/- 5% aktualnego wskazania +/- 30 ppm - minimalna rozdzielczość pomiaru 1 ppm - minimalny rozszerzony zakres pomiarowy (bez deklarowanej dokładności pomiaru) 5001...9999 ppm 2). POMIAR TEMPERATURY - maksymalny zakres pomiaru 0...60 °C - minimalna dokładność pomiaru temperatury +/- 0,6°C +/- 1 ostatnia cyfra - minimalna rozdzielczość pomiaru 0,1°C 3). POMIAR WIGOTNOŚCI WZGLĘDNEJ RH - zakres pomiaru 0,1...99,9 % RH - minimalna dokładność pomiaru RH +/- 3% (w zakresie 10...90 % RH) - minimalna rozdzielczość pomiaru 0,1 % 4). PARAMETRY OGÓŁNE Wyjście pomiaru -Cyfrowe RS 232 -Wyświetlacz LCD trzypolowy, podświetlany -Warunki pracy: Zakres temperatur pracy 0...50 °C, 5...95 % RH (bez kondensacji) Zakres temperatur składowania -20...50 °C, 5...99 % RH (bez kondensacji) -Wymiary zewnętrzne nie przekraczające 300 x 100 x 60 mm -Masa nie przekraczająca 200g Wyposażenie dodatkowe Specjalistyczny kabel pozwalający na dołączenie miernika do komputera i program do rejestracji danych na komputerze (na CD lub innym nośniku elektronicznym). 2. Część II Zakup wyposażenia na rzecz dostępności dla osób słabowidzących i słabosłyszących. 2.1 Klawiatury do komputerów dla słabowidzących- 4 szt. Minimalne wymagania: - czarne litery na białych lub kolorowych klawiszach - dostępna dla układów QWERTY i ABC - dostępna opcja z małymi literami - złącze USB - zgodność: PC (PS2), Acorn A7000, RISC-PC i iMac (z przejściówką na standard) - gotowe symbole interpunkcji i Internetu 2.2 Powiększalniki teksu i obrazu- 6 szt. Wymagane parametry: - możliwość zmiany wielkości i koloru czcionki - czytane wyrazy są podświetlane w kolorowej ramce, - wbudowany syntezator mowy - wbudowany program OCR do rozpoznawania tekstu - udźwiękowione menu - obsługiwany format dokumentów: 228 x 304 mm - A4 - złącze USB - zasilanie: zasilanie pobierane z komputera przez USB - obsługiwane systemy operacyjne: minimum Windows 10, Windows XP, Vista, 7, 8 - waga nie przekraczająca 700g 2.3 Programy powiększająco - udźwiękawiające do komputerów-2 szt Program powiększa informacje wyświetlane na ekranie komputera i/lub może odczytać. - min. 8 różnych trybów powiększania: m.in.: pełny, nakładka, lupa, linijka, lub część w 4 odmianach - zaawansowane wygładzanie krawędzi - filtracja kolorów polepszająca czytelność tekstu i grafiki, zmniejszająca zmęczenie oczu; - opcje rozszerzenia kolorów zawierać muszą mechanizmy zmiany kolorów, jasności i kontrastu - rozszerzenie kursora dla łatwiejszego jego znajdowania, - możliwość zmniejszenia wielkości i koloru wskaźnika - możliwość aktywowania poszukiwacza wskaźnika - automatyczne przesuwanie kursora do powiększanego pola. 2.4 Systemu tour dla słabosłyszących- 2 zestawy System musi składać się z miniaturowego mikrofonu, nadajnika jako wyposażenia nauczyciela oraz odbiorników ze słuchawką u ucznia, system musi umożliwić uczniowi słabo słyszącemu odebrać wszystkie informacje głosowe przekazywane przez nauczyciela. W skład każdego zestawu musi wchodzić: 1. Nadajnik - 1 szt. Podstawowe parametry ¬ Przekaz cyfrowy ¬ Zasięg min do 50 m, ¬ Min 4 poziomy czułości mikrofonu, z możliwością ustawiania poziomu 0, ¬ Minimum 2 kanały nadawania, ¬ Współpraca z mikrofonem nagłownym i krawatowym, ¬ Możliwość zamocowania do osoby poruszającej się po sali lekcyjnej. ¬ Wbudowana bateria pozwalająca na min. 7 godzin pracy bez ładowania. ¬ Czas pełnego ładowania nie powinien przekraczać 12 godzin. 2. Odbiornik - 20 szt. ¬ Technologia cyfrowa, współpraca z nadajnikiem ¬ Zasięg min do 50 m, ¬ Min 4 poziomy głośności, ¬ Minimum 2 kanały odbioru, ¬ Wbudowana bateria pozwalająca na min 7 godzin pracy bez ładowania. ¬ Czas pełnego ładowania nie powinien przekraczać 12 godzin ¬ Wielkość -waga pozwalająca na pracę ucznia z urządzeniem przy komputerze. 3. Skrzynka ładująca 1 szt. Wielkość i wbudowany zasilacz powinien pozwolić na przechowywanie i jednoczesne ładowanie min 1 nadajnika i 16 odbiorników. Pełne ładowanie nie powinno przekraczać 12 godzin. Zasilanie: 230 V/50 Hz 4. Mikrofon krawatowy - 2 szt. -współpracuje z oferowanym nadajnikiem. 5. Słuchawka dwustronna - 20 szt - dwustronna słuchawka douszna -współpracuje z oferowanym odbiornikiem. - haczyk wsuwany za ucho. 3. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia. 3.1 Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany, wolny od wad, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji nie wcześniej niż 2017. 3.2 Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących przepisach prawnych na terenie Polski i Unii Europejskiej. 3.3 Całość dostawy objętej niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy certyfikatu bezpieczeństwa CE lub innego równoważnego certyfikatu, co potwierdza oświadczenie złożone przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Deklarację zgodności z normą CE lub inny równoważny certyfikat Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wraz z dostawą sprzętu. 3.4 Wykonawca udzieli minimum 2 letniej gwarancji na wszystkie elementy wyposażenia. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad i usterek w terminie nie dłuższym niż do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia z zastrzeżeniem zapisów warunków gwarancji stanowiących załącznik nr 1 do Umowy. 3.6 W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie. 3.7 Rozwiązania równoważne. Ilekroć w SIWZ, umowie i innych załącznikach, jest mowa o "produkcie, materiale czy systemie typu lub np..." należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji, umowie, i innych załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli "równoważne". 3.8 Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne. 3.9 Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 3.10 W celu wykazania równoważności Wykonawca wskaże, którego wyposażenia dotyczą rozwiązania równoważne i zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, i wykaże, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3.11 Nie spełnienie powyższego warunku będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 3.12 Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia począwszy od daty odbioru wyposażenia potwierdzonego Protokołem/protokołami odbioru dostawy. 3.13 Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3.14 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawę należy zrealizować zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ. 3.15 Wykonawca może wystawić fakturę/rachunek dopiero po dostarczeniu w całości zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół końcowy odbioru dostawy podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych. 3.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 3.17 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3.18 Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia (m.in. zmiana SIWZ, wyjaśnienie treści SIWZ) do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia. 3.19 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z wykonaniem kluczowych części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 35125100-7
Dodatkowe kody CPV: 33196200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup mierników i oprogramowania do monitorowania mikroklimatu w salach gimnastycznych i pomieszczeniach do nauki. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38198.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Syriana Joanna Fischer
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38892.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup wyposażenia na rzecz dostępności dla osób słabowidzących i słabosłyszących |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40458.82
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Altix Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41965
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka oraz zarządzanie nieruchomością - targowiskiem "Mój Rynek" i Targowiskiem Miejskim w Giżycku.
- WYCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI, WYKONYWANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW, PIELĘGNACJĘ ZIELENI ORAZ WYCINKĘ SAMOSIEJ I DRZEW NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Giżycko
- Remont drogi powiatowej nr 1774N Jurkowo - Wolisko - dr. pow. nr 1746N na odcinku Wolisko - dr. pow. nr 1746N
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek oświatowych na terenie Gminy Chmielno
- Zakup doposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.