eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko"Zakup urządzeń do monitorowania mikroklimatu i sprzętu dla niepełnosprawnych".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-07

Ogłoszenie nr 510043646-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych: "Zakup urządzeń do monitorowania mikroklimatu i sprzętu dla niepełnosprawnych".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Zwiększenie efektywności energetycznej budynków edukacyjnych Powiatu Giżyckiego"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502163-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540013236-N-2019, 540015921-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 51095322500000, ul. ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 874 299 434, e-mail edukacja9@gizycko.starostwo.gov.pl, faks 874 284 565.
Adres strony internetowej (url): https://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup urządzeń do monitorowania mikroklimatu i sprzętu dla niepełnosprawnych".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZOSiPO.241.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje zakup i dostawę wyposażenia w ramach projektu Powiatu Giżyckiego "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków edukacyjnych Powiatu Giżyckiego" współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2014-2020 realizowanego przez Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych. 1. Część I Zakup mierników i oprogramowania do monitorowania mikroklimatu w salach gimnastycznych i pomieszczeniach do nauki. 1.1 Mierniki wielofunkcyjne temperatury, dwutlenku węgla, wilgotności z możliwością rejestracji wyników na komputerze- 34 sztuki. Wymagane parametry każdego miernika: 1) POMIAR STĘŻENIA DWUTLENKU WĘGLA CO2 - minimalny zakres pomiaru zawartości objętościowej CO2 0...5000 ppm (0...0,5 %) - minimalna dokładność pomiaru CO2 +/- 5% aktualnego wskazania +/- 30 ppm - minimalna rozdzielczość pomiaru 1 ppm - minimalny rozszerzony zakres pomiarowy (bez deklarowanej dokładności pomiaru) 5001...9999 ppm 2). POMIAR TEMPERATURY - maksymalny zakres pomiaru 0...60 °C - minimalna dokładność pomiaru temperatury +/- 0,6°C +/- 1 ostatnia cyfra - minimalna rozdzielczość pomiaru 0,1°C 3). POMIAR WIGOTNOŚCI WZGLĘDNEJ RH - zakres pomiaru 0,1...99,9 % RH - minimalna dokładność pomiaru RH +/- 3% (w zakresie 10...90 % RH) - minimalna rozdzielczość pomiaru 0,1 % 4). PARAMETRY OGÓŁNE Wyjście pomiaru -Cyfrowe RS 232 -Wyświetlacz LCD trzypolowy, podświetlany -Warunki pracy: Zakres temperatur pracy 0...50 °C, 5...95 % RH (bez kondensacji) Zakres temperatur składowania -20...50 °C, 5...99 % RH (bez kondensacji) -Wymiary zewnętrzne nie przekraczające 300 x 100 x 60 mm -Masa nie przekraczająca 200g Wyposażenie dodatkowe Specjalistyczny kabel pozwalający na dołączenie miernika do komputera i program do rejestracji danych na komputerze (na CD lub innym nośniku elektronicznym). 2. Część II Zakup wyposażenia na rzecz dostępności dla osób słabowidzących i słabosłyszących. 2.1 Klawiatury do komputerów dla słabowidzących- 4 szt. Minimalne wymagania: - czarne litery na białych lub kolorowych klawiszach - dostępna dla układów QWERTY i ABC - dostępna opcja z małymi literami - złącze USB - zgodność: PC (PS2), Acorn A7000, RISC-PC i iMac (z przejściówką na standard) - gotowe symbole interpunkcji i Internetu 2.2 Powiększalniki teksu i obrazu- 6 szt. Wymagane parametry: - możliwość zmiany wielkości i koloru czcionki - czytane wyrazy są podświetlane w kolorowej ramce, - wbudowany syntezator mowy - wbudowany program OCR do rozpoznawania tekstu - udźwiękowione menu - obsługiwany format dokumentów: 228 x 304 mm - A4 - złącze USB - zasilanie: zasilanie pobierane z komputera przez USB - obsługiwane systemy operacyjne: minimum Windows 10, Windows XP, Vista, 7, 8 - waga nie przekraczająca 700g 2.3 Programy powiększająco - udźwiękawiające do komputerów-2 szt Program powiększa informacje wyświetlane na ekranie komputera i/lub może odczytać. - min. 8 różnych trybów powiększania: m.in.: pełny, nakładka, lupa, linijka, lub część w 4 odmianach - zaawansowane wygładzanie krawędzi - filtracja kolorów polepszająca czytelność tekstu i grafiki, zmniejszająca zmęczenie oczu; - opcje rozszerzenia kolorów zawierać muszą mechanizmy zmiany kolorów, jasności i kontrastu - rozszerzenie kursora dla łatwiejszego jego znajdowania, - możliwość zmniejszenia wielkości i koloru wskaźnika - możliwość aktywowania poszukiwacza wskaźnika - automatyczne przesuwanie kursora do powiększanego pola. 2.4 Systemu tour dla słabosłyszących- 2 zestawy System musi składać się z miniaturowego mikrofonu, nadajnika jako wyposażenia nauczyciela oraz odbiorników ze słuchawką u ucznia, system musi umożliwić uczniowi słabo słyszącemu odebrać wszystkie informacje głosowe przekazywane przez nauczyciela. W skład każdego zestawu musi wchodzić: 1. Nadajnik - 1 szt. Podstawowe parametry ¬ Przekaz cyfrowy ¬ Zasięg min do 50 m, ¬ Min 4 poziomy czułości mikrofonu, z możliwością ustawiania poziomu 0, ¬ Minimum 2 kanały nadawania, ¬ Współpraca z mikrofonem nagłownym i krawatowym, ¬ Możliwość zamocowania do osoby poruszającej się po sali lekcyjnej. ¬ Wbudowana bateria pozwalająca na min. 7 godzin pracy bez ładowania. ¬ Czas pełnego ładowania nie powinien przekraczać 12 godzin. 2. Odbiornik - 20 szt. ¬ Technologia cyfrowa, współpraca z nadajnikiem ¬ Zasięg min do 50 m, ¬ Min 4 poziomy głośności, ¬ Minimum 2 kanały odbioru, ¬ Wbudowana bateria pozwalająca na min 7 godzin pracy bez ładowania. ¬ Czas pełnego ładowania nie powinien przekraczać 12 godzin ¬ Wielkość -waga pozwalająca na pracę ucznia z urządzeniem przy komputerze. 3. Skrzynka ładująca 1 szt. Wielkość i wbudowany zasilacz powinien pozwolić na przechowywanie i jednoczesne ładowanie min 1 nadajnika i 16 odbiorników. Pełne ładowanie nie powinno przekraczać 12 godzin. Zasilanie: 230 V/50 Hz 4. Mikrofon krawatowy - 2 szt. -współpracuje z oferowanym nadajnikiem. 5. Słuchawka dwustronna - 20 szt - dwustronna słuchawka douszna -współpracuje z oferowanym odbiornikiem. - haczyk wsuwany za ucho. 3. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia. 3.1 Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany, wolny od wad, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji nie wcześniej niż 2017. 3.2 Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących przepisach prawnych na terenie Polski i Unii Europejskiej. 3.3 Całość dostawy objętej niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy certyfikatu bezpieczeństwa CE lub innego równoważnego certyfikatu, co potwierdza oświadczenie złożone przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Deklarację zgodności z normą CE lub inny równoważny certyfikat Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wraz z dostawą sprzętu. 3.4 Wykonawca udzieli minimum 2 letniej gwarancji na wszystkie elementy wyposażenia. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad i usterek w terminie nie dłuższym niż do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia z zastrzeżeniem zapisów warunków gwarancji stanowiących załącznik nr 1 do Umowy. 3.6 W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie. 3.7 Rozwiązania równoważne. Ilekroć w SIWZ, umowie i innych załącznikach, jest mowa o "produkcie, materiale czy systemie typu lub np..." należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji, umowie, i innych załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli "równoważne". 3.8 Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne. 3.9 Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 3.10 W celu wykazania równoważności Wykonawca wskaże, którego wyposażenia dotyczą rozwiązania równoważne i zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, i wykaże, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3.11 Nie spełnienie powyższego warunku będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 3.12 Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia począwszy od daty odbioru wyposażenia potwierdzonego Protokołem/protokołami odbioru dostawy. 3.13 Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3.14 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawę należy zrealizować zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ. 3.15 Wykonawca może wystawić fakturę/rachunek dopiero po dostarczeniu w całości zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół końcowy odbioru dostawy podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych. 3.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 3.17 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3.18 Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia (m.in. zmiana SIWZ, wyjaśnienie treści SIWZ) do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia. 3.19 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z wykonaniem kluczowych części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 35125100-7


Dodatkowe kody CPV: 33196200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup mierników i oprogramowania do monitorowania mikroklimatu w salach gimnastycznych i pomieszczeniach do nauki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38198.67
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Syriana Joanna Fischer
Email wykonawcy: syriana@syriana.pl
Adres pocztowy: ul. Porębskiego 28/17
Kod pocztowy: 80-180
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38892.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38892.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38892.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup wyposażenia na rzecz dostępności dla osób słabowidzących i słabosłyszących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40458.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Altix Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@altix.pl
Adres pocztowy: ul. Modlińska 246C
Kod pocztowy: 03-152
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41965
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41965
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48232.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.