eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Medyk początkiem twojej kariery zawodowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-07

Ogłoszenie nr 510044627-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.

Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie: Dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Medyk początkiem twojej kariery zawodowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 2 - "Kadry dla gospodarki", Działanie 02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego - projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 499756-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540017776-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51138822400000, ul. ul. Mariańska , 10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 527 44 62, e-mail zamowienia@medyk.olsztyn.pl, faks 89 527 44 62 wew. 38.
Adres strony internetowej (url): https://bipspo.warmia.mazury.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Medyk początkiem twojej kariery zawodowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu elektronicznego oraz pomocy edukacyjnych w ramach projektu pn. "Medyk początkiem twojej kariery zawodowej". Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców "towarem" lub "przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części : 1) Część 1 - sprzęt IT - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu: a) komputer AIO wraz z systemem operacyjnym dla uczniów - 8 szt., b) komputer AIO wraz z systemem operacyjnym dla nauczyciela - 1 szt., c) projektor multimedialny - 1 szt. d) skaner 3D - 1 szt. e) stół obrotowy do skanera 3D - 1szt. f) drukarka 3D SLA - 1 zestaw. g) wyposażenie niezbędne do pracy z skanerem 3d i drukarką 3d - 1 zestaw, h) magnetofon 1 szt., i) chłodnia - 1 szt. j) kody CPV: 30214000-2 Komputery osobiste; 30232110-8 Drukarki laserowe; 30195900-1 Tablice do pisania i tablice multimedialne; 32322000-6 Urządzenia multimedialne; 38652100-1 Projektory; 30216110-0 - Skanery komputerowe, 2) Część 2 - kamery i sprzęt foto - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu a) aparat cyfrowy - 6 szt. b) kamera -1 szt. c) aparat fotograficzny lustrzanka full hd - 2 szt. d) komplet wyposażenia niezbędnego do realizacji modyfikacji programu nauczania w zakresie wideofilmowania 1 zestaw w skład którego wchodzą w szczególności: akumulatory, karty pamięci, Mikrofony, statywy, skrzynie transportowe, rejestrator audio, torby transportowe, gimbale, ładowarki, torby transportowe. oświetlenie LED. Drona, kamery sportowe, słuchawki, krótkofalówki, przedłużacze, beli oświetleniowe, sterownik DMX, statywy oświetleniowe oświetlenie studyjne i plenerowe, tła ze statywami, szyny oświetleniowe, obiektywy fotograficzne, kłodki, krzesło reżysera, aparat fotograficzny typ III , lampa fluorescencyjna pierścieniowa,tła poliprepynelowe , namiot bezcieniowy e) kody CPV: 38651000-3 Aparaty fotograficzne; 32321000-9 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny; 32322000-6 Urządzenia multimedialne; 32342300-5 Mikrofony i zestawy głośnikowe; 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający; 32342420-2 Studyjne konsole mikserskie; 31527260-6 - Systemy oświetleniowe; 3) Część 3 - pomoce naukowe pakiet 1 - obejmuje dostawę pomocy edukacyjnych: a) stoły stacjonarne z możliwością elektrycznej regulacji wysokości stołu - 5 szt., b) stoły stacjonarne do masażu - 5 szt., c) nakładki na stół do masażu karku i górnej części grzbietu - 6 szt., d) ekopompa do zamkniętego obiegu wody - 1 szt e) akcesoria do ekopompy - 1 zestaw f) lalki do nauki masażu shantala - 16 szt g) aparat do sekwencyjnego masażu uciskowego - 1 zestaw h) akcesoria do aparatu do sekwencyjnego masażu uciskowego - 1 kpl, i) Stół do masażu - 3 szt. j) Podgłówek regulowany - 3 szt. k) pianka komfort 5 cm - 3szt. l) półka przedłużająca - 3 szt. m) Pokrowiec do stołów - 3 szt. n) kody CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162200-7 - pomoce i artykuły edukacyjne,, 38900000-4 - różne przyrządy do badań lub testowania, 39162000-5 pomoce naukowe, 39162100-9 - sprzęt dydaktyczny, 38900000-4 - różne przyrządy do badań lub testowania, 33192150-8 - Łóżka terapeutyczne, 4) część 4 - pomoce naukowe pakiet 2 - obejmuje dostawę pomocy edukacyjnych: a) aparat do diagnostyki skóry z oprogramowaniem - 1 kpl, b) lifter do twarzy i ciała- 1 kpl c) Fotel kosmetyczny - 10 szt.: d) Stolik kosmetyczny - 10 szt.: e) Lampa UV led do paznokci - 6 szt: f) Zestaw do manicure hybrydowego 5 szt. g) Mikrodermabrazja diamentowa 3W1 - 1 szt. h) Frezy diamentowe do mikrodermabrazji - 5 zest. i) Zestaw do przedłużania rzęs: 5 zest. j) Głowa treningowa do rzęs: 10 szt. k) Materiały dydaktyczne do szkolenia makijaż permanentny, l) Materiały dydaktyczne do prowadzenia szkolenia z zakresu wellness i SPA m) kody CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162200-7 - pomoce i artykuły edukacyjne,, 38900000-4 - różne przyrządy do badań lub testowania, 39162000-5 pomoce naukowe, 39162100-9 - sprzęt dydaktyczny, 38900000-4 - różne przyrządy do badań lub testowania, 33141850-3 - Produkty higieny stomatologicznej, 33711640-5 - Zestawy kosmetyków, 33711200-9 - Preparaty do makijażu 5) część 5 - pomoce naukowe pakiet 3 a) model szkieletu ludzkiego z mięśniami - 1 kpl b) modele anatomiczne - 1 zestaw c) zestaw tablic anatomicznych- 15 szt d) płyty z filmami i programy multimedialne dvd - 1 kpl e) urządzenie typu all in one: oae, abr, assr i audiometr 1 szt. f) doposażenie HS, g) modele stawu skroniowo - żuchwowego, h) pomoce dydaktyczne do szkolenia rehabilitacja narządu żucia, i) pomoce dydaktyczne do szkolenia zabiegi periodontologiczne, j) materiały dydaktyczne do szkolenia zabiegi periodontologiczne, k) materiały dydaktyczne do szkolenia profesjonalne wybielanie zębów, l) zestaw pomocy dydaktycznych do szkolenia dla kierunku HS m) kody CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162200-7 - pomoce i artykuły edukacyjne,, 38900000-4 - różne przyrządy do badań lub testowania, 39162000-5 pomoce naukowe, 39162100-9 - sprzęt dydaktyczny, 38900000-4 - różne przyrządy do badań lub testowania, 33141850-3 - Produkty higieny stomatologicznej, 33711640-5 - Zestawy kosmetyków, 33711200-9 - Preparaty do makijażu n) Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczane materiały wynosi min. 12 miesięcy, chyba, że w załączniku nr 5 tabela 5 określono inny okres gwarancji. 3. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia dla części 1-5 obejmuje także dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi (dotyczy urządzeń). 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A-1E do SIWZ w pkt 1 tabela nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i/lub podania linku do strony internetowej zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30214000-2


Dodatkowe kody CPV: 30232110-8, 30195900-1, 32322000-6, 38652100-1, 38651000-3, 32321000-9, 32322000-6, 32342300-5, 32342400-6, 32342420-2, 31527260-6, 39162100-6, 39162200-7, 38900000-4, 39162000-5, 39162100-9, 38900000-4, 33192150-8, 33141850-3, 33711640-5, 33711200-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: sprzęt IT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 100139.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Victories Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ostrówek 113,
Kod pocztowy: 98-311
Miejscowość: Ostrówek
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122594.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115274.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 130148.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: kamery i sprzęt foto

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2) ustawy Pzp informuje, że w dniu 14.02.2019r unieważnia postępowanie pn. dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Medyk początkiem twojej kariery zawodowej w zakresie w części 2 - kamery i sprzęt foto na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp, gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: pomoce naukowe pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71926.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Cezetel Olsztyn Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Piłsudskiego 54
Kod pocztowy: 10-450
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97147.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97147.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114867.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: pomoce naukowe pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51217.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Victories Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński Ostrówek 113
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ostrówek 113
Kod pocztowy: 98-311
Miejscowość: Ostrówek
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66825.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56355.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69087.81
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: pomoce naukowe pakiet 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2) ustawy Pzp informuje, że w dniu 14.02.2019r unieważnia postępowanie pn. dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Medyk początkiem twojej kariery zawodowej w zakresie w części 5 - pomoce naukowe pakiet 3 na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4) i 7) ustawy Pzp w związku z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, z uwagi na to, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.