eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/16/2020 - Wykonanie robót budowlanych oraz instalacyjnych w związku z realizacją zadania pn."Utworzenie Pediatrycznego Centrum Urazowego oraz rozbudowa i remont Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Instytucie "CZMP" wraz z przebudową lądowiska dla śmigłowców i zakupem sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-12

Ogłoszenie nr 510045360-N-2020 z dnia 12-03-2020 r.

Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki": ZP/16/2020 - Wykonanie robót budowlanych oraz instalacyjnych w związku z realizacją zadania pn.: "Utworzenie Pediatrycznego Centrum Urazowego oraz rozbudowa i remont Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Instytucie "CZMP" wraz z przebudową lądowiska dla śmigłowców i zakupem sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511058-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540025294-N-2020, 540033417-N-2020,540036279-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", Krajowy numer identyfikacyjny 47161012700000, ul. ul. Rzgowska 281, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, e-mail zamowienia@iczmp.edu.pl, faks 42 271 17 50.
Adres strony internetowej (url): www.iczmp.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZP/16/2020 - Wykonanie robót budowlanych oraz instalacyjnych w związku z realizacją zadania pn.: "Utworzenie Pediatrycznego Centrum Urazowego oraz rozbudowa i remont Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Instytucie "CZMP" wraz z przebudową lądowiska dla śmigłowców i zakupem sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/16/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane oraz instalacyjne w związku z realizacją zadania pn.:"Utworzenie Pediatrycznego Centrum Urazowego oraz rozbudowa i remont Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Instytucie "CZMP" wraz z przebudową lądowiska dla śmigłowców i zakupem sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału", zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załączniknr 5 do SIWZ oraz Dokumentacją Projektową, stanowiącą Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020: -Priorytet IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia; -Działanie 9.1.Infrastruktura ratownictwa medycznego w zakresie utworzenia nowych centrów urazowych. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa szczegółowo: 3.1 Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2 Dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekty wykonawcze, pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót), stanowiąca Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.3 Istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. UWAGA: Obecnie na terenie przedmiotu zamówienia realizowane są prace remontowe. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót budowlanych w sposób zapewniający ich skoordynowanie z robotami realizowanymi przez Generalnego Wykonawcę oraz do uzyskania jego zgody na udostępnienie placu budowy tj. Konsorcjum: VIK-BUD Sp. z o.o. Sp. K., VIK-BUD Stanisław Wiktorowicz. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać harmonogram swoich robót z robotami realizowanymi przez Generalnego Wykonawcę. 5. Szczegółowy zakres trwającej inwestycji, terminy i warunki jej realizacji, pełna dokumentacja projektowa oraz inne dane dotyczące inwestycji zamieszczone są w ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 02.03.2018 r. oraz dokumentacji postępowania nr ZP/21/2018 zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego: www.iczmp.edu.pl. 6. Zamawiający jest uprawniony do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. 7. Zamawiający posiada wymagane do prowadzenia robót decyzję o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (załączone w Dokumentacji projektowej). 8. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 9. Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji. 10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót przy realizacji przedmiotu zamówienia została opisana poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m. in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważneopisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 oraz 3, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, Wykonawca może przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 45215140-0, 45450000-6, 45453000-7, 45111300-1, 45223200-8, 45430000-0, 45431200-9, 45442100-8, 45421130-4, 45441000-0, 45300000-0, 45310000-3, 45312100-8, 45314300-4, 45316000-5, 45330000-9, 45331200-8, 50700000-2, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 860000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VIK-BUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piekarnicza 7
Kod pocztowy: 98-100
Miejscowość: Łask
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1057800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1057800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1057800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.