eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzyłękPrzebudowa budynku Publicznego Gimnazjum w Przyłęku z dostosowaniem pomieszczeń na potrzeby szkoły podstawowej i oddziału przedszkolnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-08

Ogłoszenie nr 510045362-N-2019 z dnia 08-03-2019 r.

Urząd Gminy w Przyłęku: Przebudowa budynku Publicznego Gimnazjum w Przyłęku z dostosowaniem pomieszczeń na potrzeby szkoły podstawowej i oddziału przedszkolnego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505137-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Przyłęku, Krajowy numer identyfikacyjny 53753300000000, ul. , 26-704 Przyłęk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-48 6773016, e-mail rut.leszek@przylek.pl, faks 0-48 6773001.
Adres strony internetowej (url): www.bip.przylek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku Publicznego Gimnazjum w Przyłęku z dostosowaniem pomieszczeń na potrzeby szkoły podstawowej i oddziału przedszkolnego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GB.271.01.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie robót budowlanych w tym remontowych polegających na: - wydzieleniu pożarowym istniejącej klatki schodowej z wykonaniem instalacji oddymiania; - przebudowie sanitariatów - powiększenie pomieszczeń, wyburzenie i wykonanie nowych ścian działowych, montaż nowej instalacji; - dostosowanie do obowiązujących przepisów szerokości i wysokości drzwi wejściowych do klas i łazienek: wykucie starych drzwi z ościeżnicami, wykonanie robót konstrukcyjnych - nadproży stalowych i powiększenie otworów drzwiowych z wysokości i szerokości - montaż nowych drzwi wraz z ościeżnicami; - przebudowa pomieszczeń - wykonanie łazienki dla oddziału "0" w parterze budynku - likwidacja dwóch pomieszczeń i wyodrębnienie z nich łazienki oraz pomieszczenia porządkowego; - dostosowanie pomieszczenia istniejącej klasy lekcyjnej dla oddziału przedszkolnego "0" - wykucie okna, rozebranie muru zewnętrznego poniżej okna, montaż drzwi z PCV dla celów ewakuacji; - budowa podestu na zewnątrz budynku z galanterii betonowej wraz ze schodami dla wyjścia ewakuacyjnego oddziału "0"; - wymiana posadzek - rozebranie istniejących z płytek ceramicznych na wylewce betonowej , z desek na legarach - wykonanie nowych wylewek, izolacji, posadzek z wykładziny PCV, ceramicznych; - zapewnienie zgodnie z obowiązującymi normami właściwej wentylacji pomieszczeń. Obecne sale lekcyjne nie posiadają wentylacji grawitacyjnej lub istniejąca nie spełnia wymogów (zaślepiona, zagruzowana) - przewiduje się budowę nowych kanałów wentylacyjnych z obmurowaniem; - wykonanie nowych balustrad schodowych; - montaż nowej stolarki okiennej w klatce schodowej o wymaganej odporności przeciwpożarowej; - montaż nowych, zgodnych z obowiązującymi przepisami balustrad schodowych klatki schodowej; - wykonanie gładzi gipsowej i malowania; - wymiany okien; - remont pomieszczeń kuchennych - roboty polegające na wymianie posadzek, wymianie okładzin ściennych, malowaniu, drobnych pracach remontowych, wymianie instalacji; - remont pomieszczeń poddasza - w zakresie posadzek, wymianie stolarki drzwiowej, docieplenia dachu i ścian, obudowy g-k, malowania

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45421100-5, 45432100-5, 45442100-8, 45300000-0, 45330000-9, 45331100-7, 45332200-5, 45332400-7, 45310000-3, 45314320-0, 45312100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1081313.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALBUD Albert Stachowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marglowa 142
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1289618.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1289618.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1637618.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.