eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ownoZakup sprzêtu informatycznego i oprogramowania



Og³oszenie z dnia 2019-03-11

Og³oszenie nr 510046280-N-2019 z dnia 11-03-2019 r.

Centrum Medyczne Sp. z o.o w G³ownie: Zakup sprzêtu informatycznego i oprogramowania

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Rozwój opieki koordynowanej oraz poprawa dostêpno¶ci do us³ug diagnostycznych w placówce Centrum Medycznego Sp. z o.o. w G³ownie" wybrany do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 663672-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 540007935-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Medyczne Sp. z o.o w G³ownie, Krajowy numer identyfikacyjny 10083574700000, ul. Kopernika 19, 95--15 G³owno, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. 42 719 15 00, 696 425 969, e-mail dkozlowska@remedium.glowno.pl, esitkiewicz@remedium.glowno.pl, faks 42 710 85 00.
Adres strony internetowej (url): www. remedium.glowno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Spó³ka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Zakup sprzêtu informatycznego i oprogramowania

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu informatycznego i oprogramowania wraz z transportem, instalacj±, konfiguracj± i uruchomieniem realizowany w ramach Projektu pn. "Rozwój opieki koordynowanej oraz poprawa dostêpno¶ci do us³ug diagnostycznych w placówce Centrum Medycznego Sp. z o.o. w G³ownie" wybranego do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020 na podstawie Uchwa³y podjêtej przez Instytucjê Zarz±dzaj±c± w dniu 6 wrze¶nia 2018 r. nr 1268/18 na podstawie umowy nr UDA-RPLD.07.02.00-10-0027/18-00. Przedmiot niniejszego zamówienia zosta³ podzielony na piêæ Czê¶ci, tj.: 1. Czê¶æ nr 1 obejmuje dostawê komputera serwera pó³kowego w ilo¶ci 1 szt.; 2. Czê¶æ nr 2 obejmuje dostawê zestawu komputerowego stacji roboczej (jednostka centralna, monitor, system operacyjny, antywirus) w ilo¶ci 29 szt.; 3. Czê¶æ nr 3 obejmuje dostawê Switcha 48x 10/100/1000 2 x SFP w ilo¶ci 3 szt., szafy monta¿owej 19" w ilo¶ci 1 szt. oraz Firewall VPN IPSec w ilo¶ci 1 szt.; 4. Czê¶æ nr 4 obejmuje dostawê UPS 2000VA + bateria rack do serwera w ilo¶ci 1 szt. oraz UPS 800VA do stacji roboczej w ilo¶ci 29 szt.; 5. Czê¶æ nr 5 obejmuje dostawê urz±dzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, fax) w ilo¶ci 3 szt. oraz dostawê drukarki w ilo¶ci 26 szt. Szczegó³owy opis urz±dzeñ sk³adaj±cych siê na poszczególne Czê¶ci przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1A do SIWZ - Specyfikacja zamawianego sprzêtu - Opis minimalnych parametrów oraz Za³±cznik nr 1B do SIWZ - Warunki gwarancji i serwisu na oferowane urz±dzenia. Ww. za³±czniki stanowi± jednocze¶nie okre¶lenie minimalnych parametrów, wymagañ Zamawiaj±cego w odniesieniu do dopuszczonego przez niego zakresu równowa¿no¶ci rozwi±zania równowa¿nego o czym mowa w pkt. 3.9. SIWZ. Wymagania jak i obowi±zki Wykonawcy zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y w rozdziale 3 SIWZ oraz w tre¶ci Wzoru umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 30213300-8


Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 30230000-0, 30232100-5, 30236000-2, 30237410-6, 30237460-1, 31682530-4, 48822000-6, 48900000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1

NAZWA: Dostawa komputera serwera pó³kowego w ilo¶ci 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 6260.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: System Data Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 42
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowo¶æ: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 8779.74
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 8779.74
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 27976.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 2

NAZWA: Dostawa zestawu komputerowego stacji roboczej (jednostka centralna, monitor, system operacyjny, antywirus) w ilo¶ci 29 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 74333.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gêbka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolno¶æ 8 lok. 4
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowo¶æ: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 97343.43
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 97343.43
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 118959.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 3

NAZWA: Dostawa Switcha 48x 10/100/1000 2 x SFP w ilo¶ci 3 szt., szafy monta¿owej 19" w ilo¶ci 1 szt. oraz Firewall VPN IPSec w ilo¶ci 1 szt.

Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione

tak

Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:

Postêpowanie dotycz±ce przedmiotu zamówienia objêtego Czê¶ci± nr 3 zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych bowiem nie z³o¿ono ¿adnej oferty niepodlegaj±cej odrzuceniu. W ww. postêpowaniu w Czê¶ci nr 3 do dnia 23 stycznia 2019 r. do godz. 11:30 nie z³o¿ono ¿adnej oferty.

CZÊ¦Æ NR: 4

NAZWA: Dostawa UPS 2000VA + bateria rack do serwera w ilo¶ci 1 szt. oraz UPS 800VA do stacji roboczej w ilo¶ci 29 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 13674.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ANMARO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Na Ska³y 1B
Kod pocztowy: 35-321
Miejscowo¶æ: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 9581.64
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 9581.64
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 18420.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 5

NAZWA: Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, fax) w ilo¶ci 3 szt. oraz dostawa drukarki w ilo¶ci 26 szt.

Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione

tak

Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:

Postêpowanie dotycz±ce przedmiotu zamówienia objêtego Czê¶ci± nr 5 zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych bowiem nie z³o¿ono ¿adnej oferty niepodlegaj±cej odrzuceniu. W ww. postêpowaniu w Czê¶ci nr 5 do dnia 23 stycznia 2019 r. do godz. 11:30 nie z³o¿ono ¿adnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.