To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-11
Ogłoszenie nr 510046759-N-2019 z dnia 11-03-2019 r.
Zespół Szkół nr 2 im. prof. Janusza Groszkowskiego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA / DOPOSAŻENIA PRACOWNI DLA ZAWODÓW TECHNIK INFORMATYK I TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH W NOWOCZESNY SPRZĘT ZAPEWNIAJĄCY WYSOKĄ JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA W RAMACH PROJEKTU "NOWOCZESNE TECHNOLOGIE GWARANCJĄ SUKCESU W KSZTAŁCENIU UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 W PABIANICACH" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
NOWOCZESNE TECHNOLOGIE GWARANCJĄ SUKCESU W KSZTAŁCENIU UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 W PABIANICACH współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505756-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540016643-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół nr 2 im. prof. Janusza Groszkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 18360900000000,
ul. Ul. Św. Jana
27,
95-200
Pabianbice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 215 51 89, e-mail
szkola@zs2pabianice.pl, faks
42 215 51 89.
Adres strony internetowej (url): www.zs2pabianice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA / DOPOSAŻENIA PRACOWNI DLA ZAWODÓW TECHNIK INFORMATYK I TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH W NOWOCZESNY SPRZĘT ZAPEWNIAJĄCY WYSOKĄ JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA W RAMACH PROJEKTU "NOWOCZESNE TECHNOLOGIE GWARANCJĄ SUKCESU W KSZTAŁCENIU UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 W PABIANICACH" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/P/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż Zamawiającemu przez Wykonawcę oraz dostawa n/w sprzętu komputerowego do siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. Zespołu Szkół nr 2 im. prof. Janusza Groszkowskiego ul. św. Jana 27, 95-200 Pabianice, na koszt i ryzyko Wykonawcy: a. kompletnego serwera szkoleniowego w liczbie 7 szt., b. tonerów do drukarek laserowych Samsung SL-M2020 SL-M2022 SL-M2026 SL-M2070 w liczbie 9 szt., c. papieru do drukarek w liczbie 30 szt., d. kompletnego zestawu komputerowego dla pracowni UTK wraz z monitorem, e. zestawów komputerowych dla stanowisk sieciowych, systemy operacyjne oraz konfiguracje lokalnych sieci komputerowych w liczbie 25 szt., f. monitorów komputerowych w liczbie 25 szt., g. projektora multimedialny - Typ I, h. projektora multimedialny - Typ II w liczbie 2 szt., i. kart pamięci w liczbie 20 szt., j. kompletu narzędzi instalatorskich (przyrządów do zaciskania i diagnostyki przewodów sieciowych), k. kabli UTP kat.6, 305m w liczbie 3 szt., l. przełączników - Typu I w liczbie 3 szt., m. przełączników - Typu II w liczbie 5 szt., n. routerów z modemem xDSL w liczbie 10 szt., o. szafy dystrybucyjnej - Typu I w liczbie 2 szt., p. szafy dystrybucyjnej - Typu II w liczbie 2 szt., q. szafy dystrybucyjnej - Typu III w liczbie 1 szt., r. odkurzaczy antystatycznych w liczbie 2 szt., s. drukarek laserowych - Typu I w liczbie 2 szt. t. drukarki laserowej - Typu II, u. zestawów komputerowych dla technika cyfrowych procesów graficznych w liczbie 30 szt. wraz z monitorami, v. laptopa dla technika cyfrowych procesów graficznych, w. serwera stelażowego do szafy dystrybucyjnej, x. stelażowego zestawu zasilacza awaryjnego o specyfikacji określonej szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 48900000-7, 48820000-2, 38652100-1, 30213000-5, 30213100-6, 30230000-0, 30237200-1, 30232110-8, 30197642-8, 30199000-0, 30125110-5, 30125120-8, 30125100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
276000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Techsource Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
283258.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.