eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Remont siedziby Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Chorzowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-12

Ogłoszenie nr 510047006-N-2019 z dnia 12-03-2019 r.

Miejski Zarząd Ulic i Mostów: Remont siedziby Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Chorzowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509349-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Ulic i Mostów, Krajowy numer identyfikacyjny 00016624900000, ul. ul. Bałtycka 8 A, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2411270, e-mail sekretariat@mzuim.chorzow.eu, faks 32 2414060.
Adres strony internetowej (url): www.mzuim.chorzow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont siedziby Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Chorzowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GI/ZP/7041/001/010/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont siedziby Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Chorzowie obejmuje: a) Przebudowę i remont pomieszczeń; b) Instalację wentylacji i klimatyzacji; c) Roboty elektryczne w pomieszczeniach; d) Dostawę mebli i wyposażenia. Szczegółowy zakres robót zawiera załączona dokumentacja techniczna. Sposób realizacji robót. Zamawiający ustala następującą kolejność realizacji robót: 1. W pierwszej kolejności realizowane będą kompletne roboty w pomieszczeniach: P.A.12, P.A.13, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, P.A.-1-01 (schody + pomieszczenia magazynowe) we wszystkich branżach. 2. Po zakończeniu w/w robót nastąpi ich oddanie do eksploatacji. 3. Po przeniesieniu sekretariatu i dyrekcji do nowych pomieszczeń rozpocznie się realizacja remontu i przebudowa pomieszczeń: P.A.07, 08, 09, 10, 11. 4. W trakcie trwania robót realizowane będą roboty związane z dostosowaniem pomieszczeń dla potrzeb Centrum Nadzoru Ruchu przez wykonawców Systemu ITS w pomieszczeniach: P.A.06, P.A.02, 03, 04, P.A.14, które należy skoordynować. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Zamawiający informuje, iż ilekroć w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o dokumentacje projektowe opracowane przez AKCENT STUDIO PRACOWNIA ARTYSTYCZNO-ARCHITEKTONICZNA S.C. Aleksandra Nawrat, Szymon Nawrat, Chorzów, ul. Stalowa 17 lok. 2.01, stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, z którym zawarta będzie umowa zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu celem akceptacji "Harmonogram Robót" (rzeczowo - finansowy) oraz do wglądu kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, na podstawie którego wyliczono cenę ofertową. 4. W cenie oferty należy ująć: o wszystkie prace związane z zabezpieczeniem istniejących mebli, wyposażenia pomieszczeń MZUiM oraz ich przenoszenia, przestawiania i ponownego ustawienia w wyznaczonym pomieszczeniu; o odpowiednie zabezpieczenie remontowanych pomieszczeń oraz ich elementów stałego wyposażenia przed zabrudzeniem i zniszczeniem; o zakup, dostawę, montaż i ustawienie nowych mebli i wyposażenia zgodnie z PW - BUD -rzut - aranżacja meblowa. 5. Robota budowlana wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę (na pełny etat): - 6 osób, o których mowa w pkt. 7.1.3. lit. b SIWZ tj.: 2 osoby na stanowisko brygadzisty i 4 osoby na stanowisko pracowników fizycznych. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie zanonimizowaną umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może wezwać wykonawcę lub podwykonawcę roboty budowlanej do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917). Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we "wzorze umowy".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45331200-8


Dodatkowe kody CPV: 45432110-8, 45421000-4, 45111100-9, 45223500-1, 45262520-2, 45223100-7, 45442200-9, 45320000-6, 45421152-4, 45410000-4, 45442100-8, 45310000-3, 39150000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 922165.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EXELES Sp. z o.o.
Email wykonawcy: exeles@exeles.pl
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 27
Kod pocztowy: 41-506
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 738000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 738000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 901904.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.