eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniewoDostawa ambulansu z zabudową medyczną i noszami transportowymi w podziale na zadania w ramach operacji pt." Zakup ambulansu wraz z zabudową medyczną i noszami transportowymi w ramach funkcjonującego Zespołu Ratownictwa Medycznego w Powiatowym Centrum Medycznym". Realizowana w ramach programu operacyjnego "Rybactwo i Morze"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-14

Ogłoszenie nr 510047061-N-2020 z dnia 14-03-2020 r.

Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie: Dostawa ambulansu z zabudową medyczną i noszami transportowymi w podziale na zadania w ramach operacji pt." Zakup ambulansu wraz z zabudową medyczną i noszami transportowymi w ramach funkcjonującego Zespołu Ratownictwa Medycznego w Powiatowym Centrum Medycznym". Realizowana w ramach programu operacyjnego "Rybactwo i Morze"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Operacja pt. Zakup ambulansu wraz z zabudową medyczną i noszami transportowymi w ramach funkcjonującego Zespołu Ratownictwa Medycznego w Powiatowym Centrum Medycznym. Realizowany w ramach programu operacyjnego "Rybactwo i Morze. Nr umowy dofinasowania: 00133-6532-SW1410041/19/20)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507454-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540019380-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, Krajowy numer identyfikacyjny 28024206800000, ul. ul. Moniuszki 13, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 556 208 361, e-mail zamowienia@szpital-braniewo.home.pl, faks 556 208 362.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-braniewo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa ambulansu z zabudową medyczną i noszami transportowymi w podziale na zadania w ramach operacji pt." Zakup ambulansu wraz z zabudową medyczną i noszami transportowymi w ramach funkcjonującego Zespołu Ratownictwa Medycznego w Powiatowym Centrum Medycznym". Realizowana w ramach programu operacyjnego "Rybactwo i Morze"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PCM/ZP 01/I/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie eksploatowanego, ambulansu drogowego typu B, wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2020 r. z zabudową przedziału medycznego i noszami transportowymi oraz wyposażeniem medycznym w podziale na zadania dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie wraz z przeszkoleniem pracowników merytorycznych ZRM Braniewo w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi pojazdu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: 2.1. Zadanie 1: ambulans drogowy typy B z zabudową medyczną i noszami transportowymi 2.2. Zadanie 2: defibrylator do zamontowania w ambulansie typu B 2.3. Zadanie 3: urządzenie do kompresji klatki piersiowej do wyposażenia ambulansu typu B 3. Dotyczy zadania 2,3 w przypadku gdy Wykonawcą zadania 2,3 będzie inny oferent aniżeli Wykonawca zadania 1, to Zamawiający przekaże protokólarnie wyposażenie dla Wykonawcy zadania I w celu ich zamontowania w ramach zabudowy przedziału medycznego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj asortymentu i jego ilość w zadaniach, okresy gwarancji, warunki serwisu zostały określone w załączniku nr 2 do oferty "Formularze cenowe" oraz w "Formularzach wymaganych warunków technicznych" w załączniku nr 2a do oferty 5. Zakup i dostawa niniejszego przedmiotu zamówienia odbywa się w ramach operacji pt." Zakup ambulansu wraz z zabudową medyczną i noszami transportowymi w ramach funkcjonującego Zespołu Ratownictwa Medycznego w Powiatowym Centrum Medycznym". Realizowana w ramach programu operacyjnego "Rybactwo i Morze. Nr umowy dofinasowania: 00133-6532-SW1410041/19/20) 6. Ambulans ma spełniać wymagania: 6.1. ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1990) 6.2. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 2022) 7. Ambulans ma spełniać wymagania określone w polskiej normie PN-EN 1789+A2:2015-01 typ ambulansu B (lub normy równoważnej) i w normie PN EN 1865 odpowiednim do przedmiotu (zakresu) prowadzonego postępowania. 8. Ambulans (spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ) ma posiadać certyfikat potwierdzający pozytywnie przeprowadzone dynamiczne badania wytrzymałościowe (kompleksowe testy zderzeniowe całego ambulansu a nie poszczególnych jego elementów) wykonane przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z normą PN-EN 1789. 9. Oferowany ambulans musi posiadać świadectwa homologacji pojazdu skompletowanego (na samochód bazowy pod ambulans oraz na zabudowę medyczną/pojazd specjalny sanitarny), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (tekst jednolity Dz. U. 2015, poz. 1475) 10. Wyposażenie medyczne ambulansu musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 poz. 876 z póź. zm.)) 11. Dostarczony ambulans, sprzęt medyczny powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich oraz, że nie toczą się przeciw niemu żadne postępowania. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 12. Wykonawca zapewni na oferowany ambulans pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi. 13. Wykonawca zapewni na oferowane wyposażenie medyczne pełny serwis gwarancyjny. 14. Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego: 14.1. mechaniczna na pojazd bazowy - min. 24 miesiące bez limitu kilometrów 14.2. powłoki lakiernicze - min. 24 miesiące 14.3. perforacja korozyjna elementów nadwozia - min. 120 miesięcy 14.4. na zabudowę medyczną - min. 24 miesiące 14.5. na wyposażenie medyczne - min. 24 miesiące 15. Warunki płatności: 15.1. Zadanie I: termin 30 dni po protokólarnym odbiorze ambulansu z wykonaną zabudową medyczną i zamontowanym wyposażeniem medycznym z zadań 2,3 po prawidłowym wystawieniu faktury VAT 15.2. Zadanie II: termin 30 dni po protokólarnym odbiorze sprzętu i prawidłowo wystawionej fakturze VAT

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34211200-9


Dodatkowe kody CPV: 33100000-1, 79632000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1: ambulans drogowy typy B z zabudową medyczną i noszami transportowymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 309500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: W.A.S. WIETMARSCHR - POLSKA Sp. z o .o .
Email wykonawcy: Handel@was.pl
Adres pocztowy: Nowa 2
Kod pocztowy: 87-162
Miejscowość: Lubicz Górny
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 409244.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 409244.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 409244.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2: defibrylator do zamontowania w ambulansie typu B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73375
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PARAMEDICA POLSKA Sp. z o .o sp. k.
Email wykonawcy: paramedica@paramedica.pl
Adres pocztowy: Żołny 11
Kod pocztowy: 02-815
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84279.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84279.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84279.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3: urządzenie do kompresji klatki piersiowej do wyposażenia ambulansu typu B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48655
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STRYKER POLSKA Spółka z o. o.
Email wykonawcy: karolina.chodacka@stryker.com
Adres pocztowy: Poleczki 25
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52547.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52547.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52547.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.