Ogłoszenie z dnia 2020-03-16
Ogłoszenie nr 510047337-N-2020 z dnia 16-03-2020 r.
Zakład Karny Nr 2: "Wykonanie robót budowlanych, polegających na przeprowadzeniu kompleksowej termomodernizacji budynków Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich w Kędzierzynie-Koźlu" w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-000070/16 w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.- (znak spr. DKw.2230.4.2019.RK)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Umowa o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-000070/16 w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617077-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540236053-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny Nr 2, Krajowy numer identyfikacyjny 32094000000000,
ul. Klonowa
3,
47-100
Strzelce Opolskie, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 462 11 55, e-mail
zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov.pl, faks
774 613 541.
Adres strony internetowej (url): https://zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie robót budowlanych, polegających na przeprowadzeniu kompleksowej termomodernizacji budynków Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich w Kędzierzynie-Koźlu" w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-000070/16 w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.- (znak spr. DKw.2230.4.2019.RK)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DKw.2230.4.2019.RK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na przeprowadzeniu kompleksowej termomodernizacji budynków Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich w Kędzierzynie-Koźlu. 2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: "Wykonanie robót budowlanych, polegających na przeprowadzeniu kompleksowej termomodernizacji budynków Aresztu Śledczego w Kędzierzynie-Koźlu" w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-000070/16 w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. Załącznik nr 2 do SIWZ SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Kod CPV 45000000-7 Roboty budowlane Kod CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV 45215221-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest: "Wykonanie robót budowlanych, polegających na przeprowadzeniu kompleksowej termomodernizacji budynków Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich w Kędzierzynie-Koźlu.". Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: "Kompleksowa termomodernizacja budynków Aresztu Śledczego w Kędzierzynie-Koźlu" (umowa o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0070/16-00),w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiot zamówienia, zgodnie z Opisem Projektu oraz z Harmonogramem Realizacji Projektu, które są załącznikiem do umowy o dofinansowanie, obejmuje wykonanie robót budowlanych składających się z zadania obejmującego następujące branże: Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych - renowacja i termomodernizacja drzwi zabytkowych CPV: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej Wymiana źródła ciepła - wymiana kotłów gazowych na kotły kondensacyjne CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych 45331110-0 Instalowanie kotłów 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45453000-7 Roboty remontowe Wymiana instalacji centralnego ogrzewania - wymiana grzejników CPV: 45232460-4 Roboty sanitarne 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45321000-3 Prace dotyczące wykonania izolacji termicznej Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej CPV: 45232460-4 Roboty sanitarne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45321000-3 Prace dotyczące wykonania izolacji termicznej 45453000-7 Roboty remontowe Wymiana źródeł światła na energooszczędne - oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne CPV: 45215221-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych w tym: 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych 45311200-2 Roboty w zakresie opraw elektrycznych 45312311-0 Instalowanie oświetlenia 45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne 45316100-6 Instalowanie sprzętu oświetleniowego Ocieplenie ścian i stropodachów - budynków nie wpisanych do rejestru zabytków CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45442100-8 Roboty malarskie UWAGA: Zamawiający informuje, że zmienił wymóg stosowania stolarki okiennej drewnianej. Należy w przedmiotowym postępowaniu, uwzględniać wyłącznie stolarkę okienną PCV (zgodnie z Decyzją Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków). 2. Lokalizacja prowadzenia robót budowlanych: Oddział Zewnętrzny Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich w Kędzierzynie-Koźlu ul. Racławicka 10, 47-200 Kędzierzyn-Koźle 3. Szczegółowy zakres robót precyzują: a) dokumentacja projektowa (załącznik nr 10 do SIWZ), b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SIWZ), c) przedmiar robót (załącznik nr 12 do SIWZ), który jest jedynie elementem pomocniczym do przygotowania oferty. 4. Wyłoniony w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca, będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, w oparciu o załączone przedmiary robót, które są jedynie elementem pomocniczym do przygotowania oferty oraz zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz innymi przepisami szczególnymi, normami i zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi dla robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Pożądane jest, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 5. Elementy robót nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów w wycenie dokonanej przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia. Musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 6. W przypadku wskazania w dokumentach projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, specyfikacji istotnych warunków zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje itp.) 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy, urządzenia spełniają określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej. 7. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych. 8. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 9. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 10. Wykonawca zrealizuje roboty, zgodnie z dokumentacjami projektowymi oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończeń, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót tkanki budowlanej i instalacyjnej obiektu. 11. Dodatkowe informacje związane z opisem przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych - renowacja i termomodernizacja drzwi zabytkowych. Projektuje się wymianę części okien na PCV w kolorze brązowym, zgodnie z załączonym rysunkiem zestawienia stolarki. Współczynnik przenikania ciepła Ukmax <= 0,9 W/m2K. Przy montażu stolarki zastosować wykończenie z listew przyokiennych - zgodnie z zaleceniami producenta. Wymiary stolarki ustalono na podstawie pomiarów inwentaryzacyjnych w świetle wyprawionych ścian, bez dokonywania odkrywek zabudowanej stolarki. Przed wysłaniem zamówienia należy dokonać szczegółowych pomiarów na budowie. Dopuszcza się zakończenie parapetów z gotowych obrzeży (zaślepek). Ponadto Audyt Energetyczny przewiduje wymianę okien na nowe PCV, o współczynniku U = 0,9 W/m2K oraz wymianę drzwi na nowe (z wyłączeniem głównych do budynku penitencjarnego "A" - przeznaczone do renowacji) o współczynniku U = 1,3 W/m2K. Wymiana źródła ciepła - wymiana kotłów gazowych na kotły kondensacyjne. Zastosowane kotły kondensacyjne powinny charakteryzować się podstawowymi parametrami: materiał komory spalania wymiennika kondensacyjnego - stal nierdzewna, pojemność wodna nie mniej niż 225 litrów, sprawność znormalizowana - nie mniej niż 98% (nowa norma)/109% (stara norma), dopuszczalne ciśnienie robocze nie mniej niż 6 barów, wszystkie przyłącza hydrauliczne montowane od góry, dopuszczalna temperatura robocza kotła nie mniejsza niż 95 stopni. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania - wymiana grzejników. Instalację od źródła ciepła do grzejników należy wykonać z rur stabilizowanych (tzw. rury stabi) PP-R PN20 SDR6 w wersji z warstwą aluminium. Łączenie kształtek za pomocą techniki łączenia polifuzyjnego, z dopuszczeniem stosowania złączek gwintowanych dla potrzeb wykonania połączeń w kotłowni oraz przyłączenia grzejników i armatury. Instalację projektuje się prowadzić podtynkowo, wg części rysunkowej dokumentacji. Dopuszcza się prowadzenie przewodów instalacji grzewczej pod stropem piwnic, a także w miejscach uzgodnionych z Inwestorem, na zawiesiach systemowych. Przejścia przez ściany w rurach osłonowych stalowych. Zaprojektowano zabudowę stalowych grzejników płytowych z zasilaniem bocznym, z zaworami termostatycznymi na gałązkach grzejnikowych zasilających i zaworem odcinająco-spustowym na gałązce powrotnej. Przy montażu grzejników należy zachować minimalne odległości od elementów budowlanych. Grzejniki należy mocować do ścian za pomocą fabrycznych zestawów wspornikowych. Lokalizację grzejników w poszczególnych pomieszczeniach przedstawiono na rysunkach rzutów budynku. Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej. Projektuje się budowę centralnej instalacji ciepłej wody z cyrkulacją, która zasilana będzie z podgrzewaczy pojemnościowych o sumarycznej pojemności V=1500 dm3, zlokalizowanych w podpiwniczeniu budynku "A" w pomieszczeniu kotłowni gazowej. Kondygnacja poddasza budynku "A" zasilana obecnie w c.w.u. z indywidualnej kotłowni zlokalizowanej w pomieszczeniu nr 516, zostanie docelowo zasilona z podgrzewaczy zlokalizowanych w podpiwniczeniu, w pomieszczeniu kotłowni gazowej. W tym celu zaprojektowano pion c.w.u. z cyrkulacją o średnicy 25x3,5/20x2,8, z którego należy zasilić istniejący obieg c.w.u. poddasza. Projektowana instalacja zostanie rozprowadzona podtynkowo do wskazanych pomieszczeń kompleksu budynków i zakończona bateriami umywalkowymi i zlewozmywakowymi. Prze-wody ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji na poziomie piwnic projektuje się prowadzić pod stropem, z zastosowanie systemowych zawiesi (np. Hilti). Przejścia przez ściany w rurach osłonowych stalowych. We wskazanych lokalizacjach na pionach cyrkulacji zaprojektowano zawory termostatyczne do cyrkulacji c.w.u. z automatycznym sterowaniem procesem dezynfekcji. Przyłączenie obiegu c.w.u. budynków 2, 3 i 4 projektuje się wykonać za pomocą przewodów preizolowanych PEX Duo 28+22/91 PN10, które zostaną ułożone w istniejącym kanale ciepłowniczym na odcinku budynek "A" - budynek nr 2. Na zakończeniach przewodów PEX Duo w budynkach należy zamontować kaptury termokurczliwe. Połączenia instalacji wewnętrznych w budynkach z przewodami prowadzonymi w kanałach za pomocą systemowych złączek wybranego producenta systemu PEX Duo. Wymiana źródeł światła na energooszczędne - oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne. Urządzenia, elektronarzędzia stosowane przez wykonawcę winny posiadać właściwe atesty oraz klasę bezpieczeństwa. Specjalistyczne urządzenia pomiarowe winny posiadać właściwe atesty oraz klasę bezpieczeństwa oraz aktualne dokumenty legalizacyjne. Do obsługi urządzeń pomiarowych należy zatrudnić osoby z wymaganymi uprawnieniami do wykonywania pomiarów w sieci energetycznej. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa stwierdzające, że wszystkie stosowane urządzenia i sprzęt badawczy posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań. Stosowane urządzenia pomocnicze do prac na wysokości powinny posiadać aktualne atesty i badania UDT. Rodzaje sprzętu używanego do robót instalacyjnych pozostawia się do uznania Wykonawcy, po uzgodnieniu z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru. Jakikolwiek sprzęt, maszyny lub narzędzia nie gwarantujące zachowania wymagań jakościowych robót i przepisów BIOZ zostaną przez Zamawiającego zdyskwalifikowane i nie dopuszczone do robót. Ocieplenie ścian i stropodachów - budynków nie wpisanych do rejestru zabytków. Dopuszcza się zastosowanie tynku barwionego w masie. Kolorystykę elewacji należy bezwzględnie uzgodnić na etapie realizacji inwestycji z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Opolu, zgodnie z załączonym pozwoleniem konserwatorskim. Wartości zaprojektowanych współczynników przenikania ciepła U przegród zewnętrznych budynku - mniejsze lub równe wymaganiom rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03.06.14 zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - spełniają wymagania dotyczące oszczędności energii zawarte w przepisach techniczno - budowlanych. Przyjęte rozwiązania instalacyjne, sprawności tych instalacji zapewniają spełnienie wymagań dotyczących oszczędności energii. III. OGÓLNE WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Warunki formalne Ze względu na użytkowanie sąsiednich budynków, roboty budowlane powinny być prowadzone z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa użytkowników obiektu. Przedmiotowa inwestycja, prowadzona będzie w czynnym obiekcie, co w sposób znaczny utrudni realizację zadań. Sposób i realizację robót budowlanych, należy przewidzieć w sposób umożliwiający bieżące funkcjonowanie obiektu z wyłączeniem czasowym niektórych obszarów w Oddziale Zewnętrznym w Kędzierzynie-Koźlu . Wyłączenie poszczególnych obszarów muszą być wcześniej ustalane z Zamawiającym. Zamawiający zwraca uwagę na zamknięty charakter obiektu, na którym prowadzone będą prace. Wstęp na teren jednostki penitencjarnej osób Wykonawcy, będzie każdorazowo rejestrowany, kontrolowany i weryfikowany z imienną listą. Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązane są stawić się i odbyć szkolenie wewnętrzne dotyczące sposobu poruszania się i kontaktowania z innymi osobami na terenie jednostki, a także odnośnie używania narzędzi, maszyn i urządzeń potrzebnych do realizacji robót. Zamawiający może odmówić wstępu na teren jednostki osobom nieprzeszkolonym, niezgłoszonym, lub nieprzestrzegającym obowiązujących wewnętrznie zasad. Wjazd pojazdów na teren zakładu jest rejestrowany, kontrolowany i podlega uprzedniemu zgłoszeniu. 2. Media Niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych media, udostępnione zostaną z instalacji zamontowanych w OZ Kędzierzyn-Koźle, będących w dyspozycji Zamawiającego. Powyższe media udostępnione zostaną odpłatnie. Rozliczenie za korzystanie z mediów, odbędzie się na podstawie wskazań podliczników, za okres od dnia przekazania placu budowy do dnia potwierdzonego przez Zamawiającego, pisemnego zgłoszenia zakończenia realizacji robót. Licznik zostanie dostarczony, zamontowany i zdemontowany przez Wykonawcę na jego koszt, przy udziale Zamawiającego. Stan początkowy i końcowy licznika zostanie wpisany i potwierdzony protokolarnie przez obie strony. Rachunek za zużyte media, ZK nr 2 w Strzelcach Opolskich i obciąży nim Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 3. Odpowiedzialność Wykonawcy Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: - organizacji i wykonywania robót budowlanych, - zabezpieczenia interesów osób trzecich, - ochrony środowiska, - warunków bezpieczeństwa pracy, - zaplecza dla potrzeb Wykonawcy, - bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, - ochrony mienia związanego z budową. 4. Kontrola realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych robót budowlanych. Kontroli Zamawiającego będą poddane w szczególności: - stosowane gotowe wyroby budowlane w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - wyroby budowlane, elementy wytwarzane w budownictwie lub elementy konstrukcyjne na okoliczność zgodności ich parametrów z dokumentacją projektową i specyfikacji wykonania i odbioru robót, - sposób wykonania robót budowlanych w aspekcie zgodności ich wykonania z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz umową. Dla potrzeb zapewnienia współpracy z Wykonawcą i prowadzenia kontroli wykonywanych robót budowlanych oraz dokonywania odbiorów, Zamawiający przewiduje ustanowienie osoby do zarządzania realizacją umowy (inspektor nadzoru inwestorskiego). 5. Odbiory robót Zamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów: - odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu - dotyczący sprawdzenia technicznego tych elementów, których prawidłowa ocena w trakcie odbioru końcowego będzie niemożliwa. Odbiór tego typu nie stanowi podstawy rozliczenia robót, - odbiór częściowy - dotyczący sprawdzenia technicznego i rozliczenia części przedmiotu zamówienia, określonej zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, - odbiór końcowy - dotyczący sprawdzenia technicznego i rozliczenia całości przedmiotu zamówienia, Roboty budowlane będą odbierane przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego (inspektor nadzoru inwestorskiego) 6. Rozliczenie i płatności Zamawiający przewiduje płatności częściowe zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę oraz ustalonym i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo- finansowym. Wykonawca sporządzi i przedstawi Zamawiającemu przedmiotowy harmonogram do 7 dni od podpisania umowy. Rozliczanie częściowe odbywać się będzie nie częściej niż raz na w miesiącu. Z czynności odbioru częściowego Wykonawca sporządza protokół wstępnego odbioru częściowego. Dla potrzeb odbioru i rozliczania robót budowlanych, Zamawiający ustala następujące ogólne zasady dokonania odbioru końcowego i rozliczenia przedmiotu zamówienia: - płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu odbioru końcowego podpisanego ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, potwierdzającego wykonanie przedmiotu umowy, - Wykonawca ma obowiązek pisemnie zgłosić gotowość do odbioru końcowego robót na 14 dni przed planowanym terminem zakończenia robót. Odbiór końcowy jest dokonywany po zakończeniu przez Wykonawcę całości robót budowlanych, składających się na przedmiot zamówienia, na podstawie oświadczenia kierownika budowy wpisanego do dziennika budowy i potwierdzenia tego faktu prze inspektora nadzoru inwestorskie. Z czynności odbioru końcowego sporządza się protokół, który powinien zawierać ustalenia poczynione w toku odbioru. Stwierdzone w toku odbioru usterki ujmuje się w wykazie załączonym do protokołu z jednoczesnym określeniem terminu ich usunięcia i określeniem osób upoważnionych do ich odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu usterek i zaproponowania terminu odbioru zakwestionowanych uprzednio robót. Usunięcie usterek powinno być potwierdzone protokołem. Zamawiający zastrzega sobie, że ostatnia część wynagrodzenia Wykonawcy wynosić będzie nie więcej niż 10% całkowitego wynagrodzenia należnemu Wykonawcy. 7. Harmonogram rzeczowo-finansowy Obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie przedstawiał realizację przedmiotu umowy w miesięcznych okresach rozliczeniowych z podsumowaniem kwot pozycji harmonogramu w każdym z miesięcy. Rozbicie przedmiotu umowy powinno być podzielone na cztery zadania i uszczegółowione co najmniej w stopniu określającym przebieg poszczególnych etapów prac w danym zadaniu (np. rozbicie na branże). Wykonawca może bardziej uszczegółowić rozbicie poszczególnych działów mając na uwadze realizację późniejszych procedur rozliczeń częściowych. Miesięczne okresy rozliczeniowe powinny określać procentowe zaawansowanie wykonania przedmiotu umowy w poszczególnych działach, w danej branży. Zamawiający wymaga, aby minimum 10% wartości zamówienia rozliczyć płatnością końcową, po zrealizowaniu całego zamówienia. W przypadkach koniecznych dla realizacji przedmiotu umowy, Harmonogram rzeczowo-finansowy podlega aktualizacji. IV. POZOSTAŁE WARUNKI PRZEBIEGU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1. Utrzymanie terenu budowy 1) Niezwłocznie po przejęciu terenu budowy, Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania terenu budowy. 2) Do obowiązków Wykonawcy, należy w szczególności: - zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie budowy oraz utrzymanie terenu budowy w odpowiednim stanie i porządku zapobiegającym ewentualnemu zagrożeniu bezpieczeństwa w/w osób, - wykonanie niezbędnych oznakowań, informacji oraz wygrodzeń w poszczególnych obszarach obiektu w których będą przeprowadzane roboty, - sukcesywne usuwanie z terenu budowy wszelkich pozostałości po prowadzonych robotach (np. gruz), - w końcowej fazie robót Wykonawca usunie z terenu wszystkie pozostałości włącznie z ewentualnymi urządzeniami placu budowy i odtworzy lub naprawi zniszczone elementy zagospodarowania terenu i obiektów udostępnionych Wykonawcy na czas robót. 2. Materiały rozbiórkowe Pozostałe w wyniku prowadzonych robót budowlanych nieprzydatne materiały rozbiórkowe, Wykonawca robót, w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, zmagazynuje w uzgodniony z Zamawiającym sposób na placu budowy, a następnie usunie z terenu jednostki i zutylizuje zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo zatrzymania części materiałów rozbiórkowych. O zamiarze zatrzymania części materiałów rozbiórkowych Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie po ich zdemontowaniu. Przekazanie materiałów zostanie udokumentowane pisemnym protokołem. Odzyskany podczas prac demontażowych złom stanowi własność ZK nr 2 w Strzelcach Opolskich. Należy złożyć go w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym na terenie OZ w Kędzierzynie-Koźlu. Przekazanie złomu zostanie udokumentowane protokołem. Podlegające demontażowi urządzenia stanowią własność ZK nr 2 w Strzelcach Opolskich i należy je zdemontować z należytą starannością zabezpieczając przed uszkodzeniem oraz złożyć w miejscu uzgodnionym z właścicielem na terenie jednostki. Przekazanie zdemontowanych urządzeń zostanie udokumentowane pisemnym protokołem. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym miejsce i sposób montażu i wykorzystania własnych urządzeń, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy ich wykorzystania, jeżeli mogłoby to w sposób istotny naruszać ustalony porządek wewnętrzny i bezpieczeństwo jednostki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45331100-7, 45215221-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1463401.28
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1799983.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Świadczenie usług pralniczych oraz wdrożenie wraz z dzierżawą systemu zdalnej identyfikacji radiowej.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Krakowskiej 24 w Strzelcach Opolskich.
- Przebudowa ul. Marka Prawego w Strzelcach Opolskich - etap II
- Usuwanie oraz przechowywanie na parkingu strzeżonym całodobowym - pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ust. 1 - 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Strzeleckiego, z podziałem na 3 części.
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.