eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad DunajcemProwadzenie obsługi zwiedzających w pawilonach edukacyjnych Pienińskiego Parku Narodowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-16

Ogłoszenie nr 510047459-N-2020 z dnia 16-03-2020 r.

Pieniński Park Narodowy: Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonach edukacyjnych Pienińskiego Parku Narodowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507338-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Pieniński Park Narodowy, Krajowy numer identyfikacyjny 12245667100000, ul. ul. Jagiellońska 107, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 625 601, e-mail biuro@pieninypn.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/ppn
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonach edukacyjnych Pienińskiego Parku Narodowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

nie dotyczy

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach w okresach: od 1.04.2020 r. do 31.10.2020 r. oraz od 1.04.2021 r. do 31.10.2021 r., obejmujące w szczególności: - prowadzenie punktu informacyjnego w pawilonie edukacyjnym PPN na przystani w Sromowcach Kątach, - utrzymanie porządku i czystości na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach, B. prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Hałuszowej w okresach: od 1.04.2020 r. do 31.10.2020 r. oraz od 1.04.2021 r. do 31.10.2021 r., obejmujące w szczególności: - prowadzenie punktu informacyjnego dla zwiedzających PPN wraz ze sprzedażą wydawnictw w ramach własnej działalności gospodarczej, - utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu, - prowadzenie sanitariatów w pawilonie C. prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Szczawnicy w okresach: od 1.04.2020 r. do 31.10.2020 r. , od 1.12.2020 r. do 31.10.2021 r. oraz od 1.12. 2021 r. do 31.03.2022 r. obejmujące w szczególności: - prowadzenie punktu informacyjnego dla zwiedzających PPN wraz ze sprzedażą wydawnictw w ramach własnej działalności gospodarczej, - utrzymanie porządku i czystości w pawilonie, jego otoczeniu i wzdłuż Drogi Pienińskiej, - prowadzenie sanitariatów w pawilonie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 63513000-8


Dodatkowe kody CPV: 90600000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 107464
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Miłosz Kozłecki
Email wykonawcy: milomaks@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 13
Kod pocztowy: 36-060
Miejscowość: Głogów Małopolski
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7676
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7676
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9560
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Hałuszowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68600
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Magdalena Romanik REC-REO
Email wykonawcy: magdaromanik@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 107/2
Kod pocztowy: 34-450
Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4900
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Szczawnicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 74756
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Barbara Godawska
Email wykonawcy: b.godawska@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Grotowskiego 6
Kod pocztowy: 34-450
Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3398
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3398
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3398
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.