eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KleszczewoRewaloryzacja zabytkowego parku dworskiego w Gowarzewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-12

Ogłoszenie nr 510047780-N-2019 z dnia 12-03-2019 r.

Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo: Rewaloryzacja zabytkowego parku dworskiego w Gowarzewie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502923-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540014676-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo, Krajowy numer identyfikacyjny 53591300000000, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, e-mail urzad@kleszczewo.pl, a.zdobylak@kleszczewo.pl, faks 618 176 184.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewaloryzacja zabytkowego parku dworskiego w Gowarzewie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: "Rewaloryzacja zabytkowego parku dworskiego w Gowarzewie". 1.1. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje następujące prace: - wykonanie zaleceń gospodarki drzewostanem - remont ogrodzenia murowanego - budowa układu komunikacyjnego - wykonanie nasadzeń - wykonanie nawierzchni zielonych - elementy małej architektury - wyposażenie placu zabaw - ogrodzenie placu zabaw - siłownie zewnętrzne - przeniesienie krzyża - monitoring 1.2 Szczegółowy zakres prac i robót oraz opis zamówienia zawarty został w niżej wymienionych dokumentach, które są podstawą wykonania przedmiotowego zamówienia: a) Zabytkowy park dworski w Gowarzewie, gm.Kleszczewo, Projekt rewaloryzacji i inwentaryzacja dendrologiczna, opracowany przez Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Cedrus" Hanna Klawiter- Dokumentacja projektowa cz.1 b) Projekt techniczny- Rewaloryzacja zespołu dworsko-parkowego w Gowarzewie, opracowany przez mgr inż. arch. Andrzej Koszla- Dokumentacja projektowa cz.2 c) Przedmiar robót - przedmiar podaje wartości orientacyjne, nie może stanowić podstawy rozliczenia d) Wytyczne dotyczące wykonania placu zabaw, siłowni zewnętrznych, elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, altana) oraz monitoringu UWAGA: Prace należy realizować według planu zagospodarowania zawartego w opracowaniu z pkt b), który został zatwierdzony przez Powiatowego Konserwatora Zabytków oraz stanowi załącznik do zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym. Plan D będący częścią opracowania z pkt. a) stanowi uzupełnienie dokumentacji. 2. Do zadań wykonawcy należeć będzie również: 1) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz jeden egzemplarz w wersji elektronicznej (pliki PDF, doc, dwg, jpg, tif), zawierającej m.in. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą zawierającą dokumentację fotograficzną, wykonaną przez uprawnionego geodetę (2 egzemplarze), którą należy uwzględnić w kosztach, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane materiały, protokoły zagęszczeń gruntu, warstw konstrukcyjnych pod drogi piesze i jezdne oraz inne dokumenty umożliwiające oddanie obiektu w użytkowanie. 2) Sporządzenie obmiaru powykonawczego robót wykonanych w jednym egzemplarzu. 3) Powołanie kierownika budowy o specjalności drogowej oraz kierownika prac zgodnie z ustawą o ochronie i opiece nad zabytkami. Kierownik ponosi pełną odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, prowadzenie dokumentacji budowy (dziennika budowy), zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu oraz zorganizowania budowy obiektu budowlanego i kierowania nią w sposób zgodny z projektem i zgłoszeniem budowy oraz pozwoleniem na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, koordynowanie wykonywania zadań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa, ochrony zdrowia oraz przeprowadzenie działań zapewniających przestrzeganie podczas wykonywania robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (oświadczenie kierownika dotyczące sporządzenia planu BIOZ) wykonującego swoje obowiązki zgodnie z Ustawą Prawa Budowlanego. 4) Zapewnienie odpowiednich materiałów oraz sprzętu niezbędnego do prawidłowego i terminowego wykonania prac. 3. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 4. Zamawiający informuje, że drewno uzyskane z wycinki stanowić będzie własność Wykonawcy. 5. Lokalizacja siłowni zewnętrznych została zmieniona ze wschodniego na zachodni odcinek alei obwodowej. Aktualna lokalizacja według planu zagospodarowania w projekcie technicznym o którym mowa w pkt 1.2 ppkt b). 6. W przypadku, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, marka, producent, patent, dostawca) materiałów i urządzeń, należy przyjąć, że Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych (wraz z dokumentem potwierdzającym ich równoważność), innych aniżeli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego po uprzedniej weryfikacji pod kątem wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233260-9


Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233340-4, 45233320-8, 45233220-7, 45453100-8, 77211400-6, 77211500-7, 77300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 715000
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Kształtowania Zieleni GARDENS Grzegorz Sobolewski
Email wykonawcy: biuro@gardens-poznan.pl
Adres pocztowy: Promnice, ul. Południowa 73
Kod pocztowy: 62-005
Miejscowość: Owińska
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 819450
Oferta z najniższą ceną/kosztem 819450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 967790.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.