To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-12
Ogłoszenie nr 510047798-N-2019 z dnia 12-03-2019 r.
Gmina Ceków-Kolonia: "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Morawin i Nowa Plewnia " realizowanego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów wiejskich na lata 2014 - 2020 związane z realizacją operacji typu: "Kształtowanie przestrzeni publicznej" w ramach działania " Podstawowe Usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506105-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ceków-Kolonia, Krajowy numer identyfikacyjny 54116700000000,
ul. Ceków-Kolonia
51,
62-834
Ceków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 631 002, e-mail
ugcekow1@go2.pl, faks
627 631 151.
Adres strony internetowej (url): http://ug.cekow.ibip.pl/public/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Morawin i Nowa Plewnia " realizowanego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GPriOś271.2.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Morawin i Nowa Plewnia " realizowanego w formule "zaprojektuj i wybuduj" poprzez wykonanie następującego zakresu prac, robót i urządzeń: - opracowanie projektu budowlanego na zagospodarowanie przestrzeni publicznej parku w Morawinie oraz placu rekreacyjno-sportowego w Nowej Plewni: - uzyskanie decyzji administracyjnej (pozwolenie/ zgłoszenie robót budowlanych) na podstawie projektu budowlanego umożliwiającej wykonanie zaprojektowanych robót; - w pełnym zakresie robót wraz z dostawą wszystkich materiałów, urządzeń w ramach planowanego zadania inwestycyjnego "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Morawin i Nowa Plewnia" - wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą wszystkich materiałów i wyrobów przewidzianych do realizacji w ramach ww zadania inwestycyjnego obejmujących następujące obiekty i elementy robót: Park w Morawinie: - ciągi pieszo-jezdne, alejki, chodniki, place i ścieżki; - siłownie plenerowa w strefie; - strefę muzyczną z zestawem przyrządów muzycznych; - pozostałych elementów zagospodarowania terenu w tym: - stołu do gry w ping-ponga; - stołów do gry w szachy; - ławek parkowych; - stojaków do rowerów; - koszy na odpady; - oświetlenia terenu parku i sąsiadującej ulicy lampami hybrydowymi; - rekultywacji zieleni w terenie objętym opracowaniem w zakresie: - nasadzenie krzewów ozdobnych; - rekultywacji istniejących trawników. Plac rekreacyjno-sportowy w Nowej - Plewni - nawierzchnie placu rekreacyjno-sportowego oraz poszczególnych stref; - siłownie plenerowa; - plac zabaw dla dzieci; - strefę rekreacyjną w tym: - ławo stoły zadaszone; - stoły do gry w szachy; - stołu do gry w ping-ponga. - pozostałe elementy wyposażenia: - ławek parkowych; - stojaków do rowerów; - koszy na odpady. - oświetlenia terenu placu i drogi gminnej; - rekultywacji zieleni w terenie objętym opracowaniem w zakresie: - nasadzenie krzewów ozdobnych; - rekultywacji istniejących trawników. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy, jest określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku Nr 7 do SIWZ - Wzór umowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku nr 10 do SIWZ "Program Funkcjonalno-użytkowy" oraz w koncepcji architektonicznej zagospodarowania przestrzeni publicznej załącznik nr 9 2. W zadeklarowanej cenie ryczałtowej muszą zawierać się wszelkie czynności I koszty niezbędne dla właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające z programu funkcjonalno-użytkowego, koncepcji architektonicznej zagospodarowania przestrzeni publicznej zapisów dokumentacji przetargowej, w tym SIWZ z załącznikami, celu inwestycji, obowiązujących przepisów prawa, zasad wiedzy technicznej, zasad sztuki budowlanej, przyjętych dobrych zwyczajów w realizacji tego typu zamówienia oraz innych czynności niezbędnych dla właściwej realizacji inwestycji, bez względu na faktyczny zakres i termin wykonania. Cena oferty uwzględniać musi wartość całego przedmiotu zamówienia oraz podatek od towarów i usług. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i utrzymać na swój koszt oznakowanie robót, a także zapewnia warunki bezpieczeństwa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót. Koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji ponosi Wykonawca, odpowiedzialny jest również za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.). Wykonawca udzieli gwarancji jakości dla zaprojektowanych i wykonanych robót budowlanych, montażowych elementów oraz urządzeń technicznych i narzędzi - min. 3 lata Okres rękojmi ustawowy. 3. Wykonawca będzie zobowiązany uwzględniać wszelkie uwagi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (reprezentującego Zamawiającego) lub Zamawiającego w związku z realizowaną inwestycją. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji umowy. Wykonawca w ramach świadczonej usługi i robót zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania przepisów obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi i robót budowlanych za pośrednictwem osób posiadających stosowne kwalifikacje, umiejętności, uprawnienia oraz spełniających wymogi przepisów prawa jeśli takie są wymagane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-0
Dodatkowe kody CPV: 12220000-0, 74232000-4, 45111291-4, 45113000-2, 45112700-2, 45100000-8, 45112210-0, 45112711-2, 45316110-9, 77300000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
494245.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GARDEN PRODUCTS.PL Piotr Gulczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
579330.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.