eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › "Budowa ciągu pieszo-rowerowego ulica Maciejkowicka w Chorzowie od skrzyżowania ul. Bożogrobców-Legnicka do ulicy Michałkowickiej wraz z modernizacją oświetlenia" w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa centrum przesiadkowego chorzowskiego Rynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-13

Ogłoszenie nr 510048275-N-2019 z dnia 13-03-2019 r.

Miejski Zarząd Ulic i Mostów: "Budowa ciągu pieszo-rowerowego ulica Maciejkowicka w Chorzowie od skrzyżowania ul. Bożogrobców-Legnicka do ulicy Michałkowickiej wraz z modernizacją oświetlenia" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa centrum przesiadkowego chorzowskiego Rynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w formule Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego (RPO WSL 2014-2020 w formule ZIT): o Oś Priorytetowa IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna; o Działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie; o Poddziałanie 4.5.1. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506051-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540023267-N -2019, 540025235-N -2019, 540026658-N -2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Ulic i Mostów, Krajowy numer identyfikacyjny 00016624900000, ul. ul. Bałtycka 8 A, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2411270, e-mail sekretariat@mzuim.chorzow.eu, faks 32 2414060.
Adres strony internetowej (url): www.mzuim.chorzow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa ciągu pieszo-rowerowego ulica Maciejkowicka w Chorzowie od skrzyżowania ul. Bożogrobców-Legnicka do ulicy Michałkowickiej wraz z modernizacją oświetlenia" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa centrum przesiadkowego chorzowskiego Rynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GI/ZP/7040/004/157/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Budowa ciągu pieszo-rowerowego ulica Maciejkowicka w Chorzowie od skrzyżowania ul. Bożogrobców-Legnicka do ulicy Michałkowickiej wraz z modernizacją oświetlenia" obejmuje charakterystyczne, szacunkowe wielkości: A/ Roboty drogowe zgodnie z załączonym projektem wykonawczym (PW): a) nawierzchnia z betonu asfaltowego, grysowa 0/25.00 mm o gr. 5 cm (w-wa wiążąca) o pow. ca - 4 345,47 m2; b) nawierzchnia z betonu asfaltowego, czerwona, grysowa 0/8.00 mm o gr. 4 cm (w-wa ścieralna) o pow. ca - 4 345,57 m2; c) krawężniki betonowe o wym. 15x30 o długości ca - 1 684,60 m; d) krawężniki betonowe o wym. 15x22 o długości ca - 59,00 m; e) obrzeża betonowe 30x8 cm o dł. ca - 2 187,40 m; f) ułożenie geowłókniny o wytrzymałości GRK 4, szer. 5 m o długości ca - 800,00 m; g) nawierzchnia z kostki betonowej o gr. 8 cm o pow. ca - 33,00 m2; h) oznakowanie pionowe na słupach z rur stalowych - ca 14 szt. i) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową o pow. ca - 42,00 m2; j) ustawienie poręczy ochronnych o dł. ca - 154,00 m; k) mechaniczne usunięcie pniaków i korzeni; B/ Budowa oświetlenia. a) szafa sterownicza w ilości ca - 1 szt.; b) rury ochronne z PCW o średnicy do 110mm o długości ca - 1 731,00 m; c) rury stalowe przepychane pod drogami o średnicy do 125mm o dł. ca - 22,00 m; d) kabel 1kV YAKXS 4x35 o dł. ca - 1 915,00 m; e) słupy oświetleniowe w ilości ca - 53 szt.; f) oprawy oświetleniowe w ilości ca - 69 szt. g) rozebranie istniejących słupów oświetleniowych w ilości ca - 34 kpl. Operat geodezyjny z naniesieniem na zasoby geodezyjno-kartograficzne miasta dla każdej z branż. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Zamawiający informuje, iż ilekroć w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2. Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym - miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (zał. do Dz.U. Nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003r.). 3. W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania, wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego. 4. W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży wykonawcę. 5. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót zgłosi zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży wykonawcę. 6. Przez cały okres realizacji zamówienia wykonawca odpowiada za miejsca prowadzonych robót oraz utrzymanie oznakowania tymczasowego. 7. Koszty wykonania oraz utrzymania oznakowania ponosi wykonawca robót. 8. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o dokumentacje projektowe opracowane przez Firma Drogowa M. Daszkiewicz, 40-871 Katowice, ul. Zawiszy Czarnego 6/117, stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, że na terenie objętym projektem występuje uzbrojenie, które nie zostało ujęte na planach sytuacyjnych należy również sprawdzić te miejsca przez wykonanie przekopów kontrolnych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków. 10. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, z którym zawarta będzie umowa zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu celem akceptacji "Harmonogram Robót" (rzeczowo - finansowy) oraz do wglądu kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, na podstawie którego wyliczono cenę ofertową. 11. Robota budowlana wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%. 12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę (na pełny etat): - 12 osób, o których mowa w pkt. 7.1.3. lit. b SIWZ tj.: 3 osoby na stanowisko brygadzisty i 9 osób na stanowisko pracowników fizycznych. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie zanonimizowaną umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może wezwać wykonawcę lub podwykonawcę roboty budowlanej do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917). Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we "wzorze umowy".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0


Dodatkowe kody CPV: 45233162-2, 45111200-0, 45110000-1, 45233290-8, 45112710-5, 45300000-0, 45310000-3, 45316000-5, 45316110-9, 77211400-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2251784.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SILESIA INVEST Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: przetargi@silesia-invest.com.pl
Adres pocztowy: ul. o. Jana Siemińskiego 18-20
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1833930.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1833930.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4256183.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.