To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-13
Ogłoszenie nr 510048275-N-2019 z dnia 13-03-2019 r.
Miejski Zarząd Ulic i Mostów: "Budowa ciągu pieszo-rowerowego ulica Maciejkowicka w Chorzowie od skrzyżowania ul. Bożogrobców-Legnicka do ulicy Michałkowickiej wraz z modernizacją oświetlenia"
w ramach zadania inwestycyjnego pn.:
"Budowa centrum przesiadkowego chorzowskiego Rynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w formule Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego (RPO WSL 2014-2020 w formule ZIT): o Oś Priorytetowa IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna; o Działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie; o Poddziałanie 4.5.1. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506051-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540023267-N -2019, 540025235-N -2019, 540026658-N -2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Ulic i Mostów, Krajowy numer identyfikacyjny 00016624900000,
ul. ul. Bałtycka
8 A,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2411270, e-mail
sekretariat@mzuim.chorzow.eu, faks
32 2414060.
Adres strony internetowej (url): www.mzuim.chorzow.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa ciągu pieszo-rowerowego ulica Maciejkowicka w Chorzowie od skrzyżowania ul. Bożogrobców-Legnicka do ulicy Michałkowickiej wraz z modernizacją oświetlenia" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa centrum przesiadkowego chorzowskiego Rynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GI/ZP/7040/004/157/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Budowa ciągu pieszo-rowerowego ulica Maciejkowicka w Chorzowie od skrzyżowania ul. Bożogrobców-Legnicka do ulicy Michałkowickiej wraz z modernizacją oświetlenia" obejmuje charakterystyczne, szacunkowe wielkości: A/ Roboty drogowe zgodnie z załączonym projektem wykonawczym (PW): a) nawierzchnia z betonu asfaltowego, grysowa 0/25.00 mm o gr. 5 cm (w-wa wiążąca) o pow. ca - 4 345,47 m2; b) nawierzchnia z betonu asfaltowego, czerwona, grysowa 0/8.00 mm o gr. 4 cm (w-wa ścieralna) o pow. ca - 4 345,57 m2; c) krawężniki betonowe o wym. 15x30 o długości ca - 1 684,60 m; d) krawężniki betonowe o wym. 15x22 o długości ca - 59,00 m; e) obrzeża betonowe 30x8 cm o dł. ca - 2 187,40 m; f) ułożenie geowłókniny o wytrzymałości GRK 4, szer. 5 m o długości ca - 800,00 m; g) nawierzchnia z kostki betonowej o gr. 8 cm o pow. ca - 33,00 m2; h) oznakowanie pionowe na słupach z rur stalowych - ca 14 szt. i) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową o pow. ca - 42,00 m2; j) ustawienie poręczy ochronnych o dł. ca - 154,00 m; k) mechaniczne usunięcie pniaków i korzeni; B/ Budowa oświetlenia. a) szafa sterownicza w ilości ca - 1 szt.; b) rury ochronne z PCW o średnicy do 110mm o długości ca - 1 731,00 m; c) rury stalowe przepychane pod drogami o średnicy do 125mm o dł. ca - 22,00 m; d) kabel 1kV YAKXS 4x35 o dł. ca - 1 915,00 m; e) słupy oświetleniowe w ilości ca - 53 szt.; f) oprawy oświetleniowe w ilości ca - 69 szt. g) rozebranie istniejących słupów oświetleniowych w ilości ca - 34 kpl. Operat geodezyjny z naniesieniem na zasoby geodezyjno-kartograficzne miasta dla każdej z branż. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Zamawiający informuje, iż ilekroć w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2. Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym - miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (zał. do Dz.U. Nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003r.). 3. W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania, wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego. 4. W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży wykonawcę. 5. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót zgłosi zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży wykonawcę. 6. Przez cały okres realizacji zamówienia wykonawca odpowiada za miejsca prowadzonych robót oraz utrzymanie oznakowania tymczasowego. 7. Koszty wykonania oraz utrzymania oznakowania ponosi wykonawca robót. 8. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o dokumentacje projektowe opracowane przez Firma Drogowa M. Daszkiewicz, 40-871 Katowice, ul. Zawiszy Czarnego 6/117, stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, że na terenie objętym projektem występuje uzbrojenie, które nie zostało ujęte na planach sytuacyjnych należy również sprawdzić te miejsca przez wykonanie przekopów kontrolnych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków. 10. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, z którym zawarta będzie umowa zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu celem akceptacji "Harmonogram Robót" (rzeczowo - finansowy) oraz do wglądu kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, na podstawie którego wyliczono cenę ofertową. 11. Robota budowlana wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%. 12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę (na pełny etat): - 12 osób, o których mowa w pkt. 7.1.3. lit. b SIWZ tj.: 3 osoby na stanowisko brygadzisty i 9 osób na stanowisko pracowników fizycznych. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie zanonimizowaną umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może wezwać wykonawcę lub podwykonawcę roboty budowlanej do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917). Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we "wzorze umowy".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0
Dodatkowe kody CPV: 45233162-2, 45111200-0, 45110000-1, 45233290-8, 45112710-5, 45300000-0, 45310000-3, 45316000-5, 45316110-9, 77211400-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2251784.40
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SILESIA INVEST Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1833930.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Budowa rezerwowego zasalania wody dla Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 27 w Chorzowie, ul. Wandy 34 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Chorzowie, ul. Poniatowskiego 27 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie VII-XII 2024 - II postępowanie
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Przebudowa i modernizacja ulic na terenie Miasta Zakroczym.
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Młynarze
- Budowa ciągu komunikacyjnego nad rzeką Seracz na odcinku od ul. Torfa Załęskiego do ul. Wójtostwo w Mławie
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.