To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-17
Ogłoszenie nr 510048514-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: "Wymiana prasy do odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Lubaczowie" w ramach zadania inwestycyjnego pn; "Modernizacja Oczyszczalni Ścieków"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514695-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 65002153300000,
ul. ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego
31,
37-600
Lubaczów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 329 095, e-mail
sekretariat@mzgkim.lubaczow.pl, faks
166 329 095.
Adres strony internetowej (url): www.mzgkim.lubaczow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wymiana prasy do odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Lubaczowie" w ramach zadania inwestycyjnego pn; "Modernizacja Oczyszczalni Ścieków"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZGKiM.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) demontaż prasy osadu Andritz VS 10 MI z urządzeniami towarzyszącymi 2) rozbiórka fundamentu pod istniejącą prasą 3) wykonanie fundamentu pod nowa prasę osadu 4) przebudowę instalacji wod.-kan i elektrycznej w pomieszczeniu prasy 5) zakup, montaż, rozruch technologiczny nowej prasy osadu z urządzeniami towarzyszącymi o następujących wymaganiach: Prasa osadu: - Urządzenie winno być wykonane wyłącznie ze stali nierdzewnej co najmniej AISI304. - Prasa winna być wyposażona w niezależnie napędzany zagęszczacz wstępny, bębnowy bądź taśmowy, zintegrowany z prasą lub stanowiący oddzielne urządzenie. - Prasa winna być wyposażona w automatyczny system (pneumatyczny bądź hydrauliczny) regulacji położenia taśmy. - Prasa winna być wyposażona w pneumatyczny lub hydrauliczny system naciągu taśmy. - Szerokość taśm filtracyjnych prasy winna być co najmniej 1500 mm. - Przepustowość max. w granicach 15-20 m3/h. - Prasa wyposażona w osłony boczne, tacę zbierającą filtrat z prasy zakończoną króćcem do podłączenia do kanalizacji oraz osłony wszelkich części ruchomych (materiał stal nierdzewna lub tworzywo sztuczne). Osłony powinny być wyposażone w okienka rewizyjne lub osłony powinny być częściowo wykonane jako ażurowe w celu obserwacji pracy urządzenia - System sterowania prasą wyposażony w ekran dotykowy wyświetlający wszystkie informacje związane z pracą prasy i występującymi podczas pracy stanami awaryjnymi. Sterownik wyposażony w rejestr występujących błędów podczas pracy stacji odwadniania. System sterowania ma umożliwić włączenie ręczne każdego napędu z panelu ( szczególnie jeśli chodzi o pracę prasy i zagęszczacza wstępnego - Oferowana prasa nie może stanowić rozwiązania prototypowego i powinna być sprawdzona w praktyce eksploatacyjnej. Dostawca dołączy wykaz wykonanych co najmniej 2-ch robót polegających na montażu oferowanej prasy osadu wraz z dokumentami zawierającymi opinie potwierdzające, że urządzenie pracuję poprawnie, oraz zawierającymi informacje na temat obiektu, na którym pracuje urządzenie oraz datę rozpoczęcia pracy. - Sprężarka (wg wymogów dla oferowanej prasy) Zespół przygotowania polielektrolitu - zbiornik wykonany ze stali nierdzewnej AISI304 o pojemności 1500l, - pompa emulsji z regulacją przepływu od 10 do 100%, maks. wydajność 16l/h, - pojemnik zasypowy (pojemność 75 l) z pokrywą, podajnik śrubowy sproszkowanego polielektrolitu wraz z zamontowanym wewnątrz zsypu rozdrabniaczem ze stali nierdzewnej AISI 304, - zespół kontroli dostarczania wody o przepływie od 200 do 2000 l/h, składający się m.in. z przepływomierza, zaworu ręcznego, zaworu elektromagnetycznego, filtra wody, reduktora ciśnienia z ciśnieniomierzem, - czujnik poziomu polielektrolitu, - dwa mieszadła wolnoobrotowe, dwu łopatkowe, ze stali nierdzewnej AISI 304, - elektroniczna tablica kontrolna ze sterownikiem cyfrowym i wyświetlaczem, - śrubowa pompa polielektrolitu o bezstopniowej regulacji przepływu 0,2 - 1 m3/h, obudowa żeliwna Zespół odzysku wody płuczącej - zbiornik ze stali nierdzewnej o pojemności zapewniającej pozyskanie wody do płukania taśmy prasy w ilościach 100% pokrycia zapotrzebowania na wodę płuczącą, wyposażony w tablicę kontrolno-sterującą, elektrozawór, zawór zwrotny, czujnik poziomu cieczy, króćce dopływu i przelewu, zawór spustowy denny, Pompa osadu - bezstopniowa regulacja przepływu 4÷20m3/h, w obudowie żeliwnej 3. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do instalowanych urządzeń komplet dokumentów: - pełna instrukcja obsługi urządzeń w języku polskim, - katalog części zamiennych, - dokumenty CE, 4. Wykonawca dostarczy dokumenty na podstawie których dokonuje się rejestracji urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego - jeżeli wymagają tego przepisy szczególne. 5. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i potwierdzi to wydaniem stosownych zaświadczeń. 6. Wymagania dotyczące serwisu 1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym na zamontowane urządzenia zlokalizowanym na terenie kraju. 2) Wymagany czas reakcji serwisu - 48 godzin od zgłoszenia. 7. Dodatkowe uwagi: - Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie, nie dopuszcza się przerwy w pracy oczyszczalni ścieków - wykonawca zapewni funkcjonowanie prasy zastępczej przez okres wykonywania prac. - Zdemontowane urządzenia stanowią własność zamawiającego, powstałe odpady z demontażu i wbudowania urządzeń nie obciążają Wykonawcy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 2) Projekt budowlany (załącznik nr 11 do SIWZ). 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3, 42996200-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
504274.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inżynieria Przemyśl Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
504274.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
504274.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inżynieria Przemyśl Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
504274.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Dostawa wyposażenia kwaterunkowego w ramach zadania "Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów"
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego oraz usług pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie Pływalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie
- Wykonanie zaleceń pokontrolnych konserwatorskich na terenie ruin danego zespołu cerkiewnego w nieistniejącej miejscowości Monastyr k. Werchraty
- Prace adaptacyjne SOR w ramach zadania "Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów"
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo-Gminnego "Ziemia Lubaczowska" poprzez przebudowę drogi gminnej na os. Kustronia w Cieszanowie w km 0+000 - 0+123
- "Przebudowa i modernizacja budynków szkół i przedszkoli w Lubaczowie" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - edycja druga
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Młynarze
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu nad I piętrem oraz malowanie pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym
więcej: Prasy do odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.