eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › "Wymiana prasy do odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Lubaczowie" w ramach zadania inwestycyjnego pn; "Modernizacja Oczyszczalni Ścieków"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-17

Ogłoszenie nr 510048514-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: "Wymiana prasy do odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Lubaczowie" w ramach zadania inwestycyjnego pn; "Modernizacja Oczyszczalni Ścieków"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514695-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 65002153300000, ul. ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 329 095, e-mail sekretariat@mzgkim.lubaczow.pl, faks 166 329 095.
Adres strony internetowej (url): www.mzgkim.lubaczow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wymiana prasy do odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Lubaczowie" w ramach zadania inwestycyjnego pn; "Modernizacja Oczyszczalni Ścieków"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZGKiM.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) demontaż prasy osadu Andritz VS 10 MI z urządzeniami towarzyszącymi 2) rozbiórka fundamentu pod istniejącą prasą 3) wykonanie fundamentu pod nowa prasę osadu 4) przebudowę instalacji wod.-kan i elektrycznej w pomieszczeniu prasy 5) zakup, montaż, rozruch technologiczny nowej prasy osadu z urządzeniami towarzyszącymi o następujących wymaganiach: Prasa osadu: - Urządzenie winno być wykonane wyłącznie ze stali nierdzewnej co najmniej AISI304. - Prasa winna być wyposażona w niezależnie napędzany zagęszczacz wstępny, bębnowy bądź taśmowy, zintegrowany z prasą lub stanowiący oddzielne urządzenie. - Prasa winna być wyposażona w automatyczny system (pneumatyczny bądź hydrauliczny) regulacji położenia taśmy. - Prasa winna być wyposażona w pneumatyczny lub hydrauliczny system naciągu taśmy. - Szerokość taśm filtracyjnych prasy winna być co najmniej 1500 mm. - Przepustowość max. w granicach 15-20 m3/h. - Prasa wyposażona w osłony boczne, tacę zbierającą filtrat z prasy zakończoną króćcem do podłączenia do kanalizacji oraz osłony wszelkich części ruchomych (materiał stal nierdzewna lub tworzywo sztuczne). Osłony powinny być wyposażone w okienka rewizyjne lub osłony powinny być częściowo wykonane jako ażurowe w celu obserwacji pracy urządzenia - System sterowania prasą wyposażony w ekran dotykowy wyświetlający wszystkie informacje związane z pracą prasy i występującymi podczas pracy stanami awaryjnymi. Sterownik wyposażony w rejestr występujących błędów podczas pracy stacji odwadniania. System sterowania ma umożliwić włączenie ręczne każdego napędu z panelu ( szczególnie jeśli chodzi o pracę prasy i zagęszczacza wstępnego - Oferowana prasa nie może stanowić rozwiązania prototypowego i powinna być sprawdzona w praktyce eksploatacyjnej. Dostawca dołączy wykaz wykonanych co najmniej 2-ch robót polegających na montażu oferowanej prasy osadu wraz z dokumentami zawierającymi opinie potwierdzające, że urządzenie pracuję poprawnie, oraz zawierającymi informacje na temat obiektu, na którym pracuje urządzenie oraz datę rozpoczęcia pracy. - Sprężarka (wg wymogów dla oferowanej prasy) Zespół przygotowania polielektrolitu - zbiornik wykonany ze stali nierdzewnej AISI304 o pojemności 1500l, - pompa emulsji z regulacją przepływu od 10 do 100%, maks. wydajność 16l/h, - pojemnik zasypowy (pojemność 75 l) z pokrywą, podajnik śrubowy sproszkowanego polielektrolitu wraz z zamontowanym wewnątrz zsypu rozdrabniaczem ze stali nierdzewnej AISI 304, - zespół kontroli dostarczania wody o przepływie od 200 do 2000 l/h, składający się m.in. z przepływomierza, zaworu ręcznego, zaworu elektromagnetycznego, filtra wody, reduktora ciśnienia z ciśnieniomierzem, - czujnik poziomu polielektrolitu, - dwa mieszadła wolnoobrotowe, dwu łopatkowe, ze stali nierdzewnej AISI 304, - elektroniczna tablica kontrolna ze sterownikiem cyfrowym i wyświetlaczem, - śrubowa pompa polielektrolitu o bezstopniowej regulacji przepływu 0,2 - 1 m3/h, obudowa żeliwna Zespół odzysku wody płuczącej - zbiornik ze stali nierdzewnej o pojemności zapewniającej pozyskanie wody do płukania taśmy prasy w ilościach 100% pokrycia zapotrzebowania na wodę płuczącą, wyposażony w tablicę kontrolno-sterującą, elektrozawór, zawór zwrotny, czujnik poziomu cieczy, króćce dopływu i przelewu, zawór spustowy denny, Pompa osadu - bezstopniowa regulacja przepływu 4÷20m3/h, w obudowie żeliwnej 3. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do instalowanych urządzeń komplet dokumentów: - pełna instrukcja obsługi urządzeń w języku polskim, - katalog części zamiennych, - dokumenty CE, 4. Wykonawca dostarczy dokumenty na podstawie których dokonuje się rejestracji urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego - jeżeli wymagają tego przepisy szczególne. 5. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i potwierdzi to wydaniem stosownych zaświadczeń. 6. Wymagania dotyczące serwisu 1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym na zamontowane urządzenia zlokalizowanym na terenie kraju. 2) Wymagany czas reakcji serwisu - 48 godzin od zgłoszenia. 7. Dodatkowe uwagi: - Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie, nie dopuszcza się przerwy w pracy oczyszczalni ścieków - wykonawca zapewni funkcjonowanie prasy zastępczej przez okres wykonywania prac. - Zdemontowane urządzenia stanowią własność zamawiającego, powstałe odpady z demontażu i wbudowania urządzeń nie obciążają Wykonawcy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 2) Projekt budowlany (załącznik nr 11 do SIWZ). 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3, 42996200-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 504274.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inżynieria Przemyśl Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@inżynieria-przemysl.pl
Adres pocztowy: ul. Stefana Batorego 2
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 504274.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 504274.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 504274.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 504274.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inżynieria Przemyśl Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@inżynieria-przemyśl.pl
Adres pocztowy: ul. Stefana Batorego 2
Kod pocztowy: 37-600
Miejscowość: Przemyśl
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 504274.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 504274.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 504274.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.