To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-18
Ogłoszenie nr 510049097-N-2020 z dnia 18-03-2020 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem służbowych pojazdów Policji i/lub ich części o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5t, które uległy uszkodzeniu lub awarii w ruchu drogowym na terenie miasta Szczecina, gm. Kołbaskowo i Dobra zlecanych przez KMP w Szczecinie oraz KPP Police - Komisariat Policji w Mierzynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518056-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 81090304000000,
ul. Małopolska
47,
70-515
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
47 78 11 479, e-mail
zzp@sc.policja.gov.pl, faks
47 78 11 477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem służbowych pojazdów Policji i/lub ich części o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5t, które uległy uszkodzeniu lub awarii w ruchu drogowym na terenie miasta Szczecina, gm. Kołbaskowo i Dobra zlecanych przez KMP w Szczecinie oraz KPP Police - Komisariat Policji w Mierzynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ-2380-16/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem służbowych pojazdów Policji i/lub ich części o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5t, które uległy uszkodzeniu lub awarii w ruchu drogowym na terenie miasta Szczecina, gm. Kołbaskowo i Dobra zlecanych przez KMP w Szczecinie oraz KPP Police - Komisariat Policji w Mierzynie".2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone pojazdy od chwili protokolarnego przyjęcia od funkcjonariusza Policji do przekazania pojazdu osobie upoważnionej przez zamawiającego na wskazanym parkingu. 3. Realizacja każdej usługi obejmuje: 1) przyjęcie zlecenia na przysłanie pojazdu holującego, 2) dojazd do wskazanego miejsca w czasie nie dłuższym niż 50 minut od chwili otrzymania zlecenia, 3) protokolarne przejęcie pojazdu i/lub jego części od policjanta, załadunek i należyte zabezpieczenie pojazdu przede wszystkim przed jego uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu, 4) dojazd najkrótszą drogą do miejsca wyładunku znajdującego się w Wydziale Transportu KWP w Szczecinie przy ul. Wernyhory 5, 5) wyładunek pojazdu i/lub jego części w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika, 6) protokolarne przekazanie pojazdu i /lub jego części upoważnionemu pracownikowi. 4. Przedmiotowe usługi realizowane będą w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy drogą telefoniczną (potwierdzonych drogą faksową) przez oficera dyżurnego jednostki. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług przez 24 godziny na dobę, każdego dnia obowiązywania wiążącej strony Umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zmówienia na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł i okazywania jej na każde żądanie Zamawiającego. 7. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Określona ilość usług określona w formularzu kalkulacji cenowej - załączniku nr 6 do siwz jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Uwaga : Zaoferowana przez Wykonawcę cena ryczałtowa brutto musi obejmować wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie (nakłady) niezbędne do realizacji zamówienia w całości. Wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotowej usługi typu dojazdu do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie pojazdu spoza drogi, rozładunek, użycie dźwigu, specjalistycznego sprzętu, zabezpieczenie pojazdu i przewozu na wskazany parking, ubezpieczenie itp. muszą zostać uwzględnione przez Wykonawcę w cenie ofertowej. Za ustalenie ilości prac koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia w całości oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada tylko i wyłącznie Wykonawca. 9. Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 ze zmianami) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi (tj. dojazd do miejsca zdarzenia pojazdem holującym, załadunek uszkodzonego pojazdu i/lub jego części i jego transport do miejsca rozładunku i rozładunek) na cały okres realizacji zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy właściciela(i) podmiotu gospodarczego, który będzie osobiście świadczył przedmiotowe usługi. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Podwykonawcy: a) Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. b) W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (zgodnie z art. 36 b ust. 1 uPzp) w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych (załącznik nr 2 i 3 do siwz). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale V ust. 3 siwz oraz we wzorze umowy (załączniki nr 8 do siwz). W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.11.81.10 - Usługi holownicze
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem służbowych pojazdów Policji i/lub ich części o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5t, które uległy uszkodzeniu lub awarii w ruchu drogowym na terenie miasta Szczecina, gm. Kołbaskowo i Dobra zlecanych przez KMP w Szczecinie oraz KPP Police - Komisariat Policji w Mierzynie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18136.58
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TWÓJ SAMOCHÓD Magdalena Jeziorska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa wraz z montażem stanowiska badawczo-dydaktycznego układu chłodniczego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ul. Wroniej w Szczecinie".
- Dostawa gazów medycznych wraz z napełnieniem i dzierżawą butli dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Remont budynków nr 33 i 36 zlokalizowanych na terenie Składu Drawno
- Usługi w zakresie konserwacji pokryć dachowych oraz bieżącego usuwania awarii w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Zakup, dostawa głowic do fakoemulsyfikacji oraz resektoskopów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.