To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-18
Ogłoszenie nr 510049735-N-2020 z dnia 18-03-2020 r.
Urząd Miejski: Administrowanie strefą płatnego
parkowania na terenie miasta Nowy Tomyśl
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550028165-N-2020550028165-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 52693700000000,
ul. ul. Poznańska
33,
64-300
Nowy Tomyśl, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 4426600, 4426641, e-mail
zamowienia@nowytomysl.pl, faks
614 422 754.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowytomysl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Administrowanie strefą płatnego parkowania na terenie miasta Nowy Tomyśl
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi administrowania strefą płatnego parkowania na terenie miast Nowy Tomyśl, która obejmuje w szczególności następujący zakres : 1) utrzymanie parkometrów w czystości i w stałej sprawności technicznej - codzienny przegląd parkometrów i prowadzenie bieżącej konserwacji, 2) dozór techniczny i naprawa parkometrów maksymalnie w czasie dwóch dni od chwili stwierdzenia usterki, 3) w przypadku potrzeby wymiany parkometrów, czas usuwania usterki nie może być dłuższy niż czas dostawy parkometru, 4) zapewnienie na własny koszt wszelkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń, 5) codzienna ciągła kontrola pojazdów przez kontrolerów parkingowych w zakresie sprawdzenia opłaconego czasu parkowania w godzinach obowiązywania Strefy tj. od 10.00 do 18.00. 6) pobieranie utargów z parkometrów, przekazywanie ich i dokonywanie wpłat w zamkniętych kopertach na konto wskazane przez Zleceniodawcę, 7) wystawianie wezwań - raportów do uiszczenia opłat za nieopłacony postój lub postój ponad opłacony czas, 8) utrzymywanie czystości i porządku w obrębie parkometrów w strefie płatnego parkowania , 9) udział osób upoważnionych przez Zleceniobiorcę we wspólnych z Zleceniodawcą kontrolach skuteczności egzekwowania wnoszonej opłaty parkingowej przez korzystających ze strefy płatnego parkowania, 10) przekazywanie Zleceniodawcy do 15 każdego miesiąca i ostatniego roboczego dnia danego miesiąca rozliczeń z pozostałych przychodów z opłat pobranych w strefie płatnego parkowania. 11) Zleceniobiorca zobowiązany jest na każdorazowe wezwanie Zleceniodawcy udostępnić niezwłocznie ( nie później niż następnego dnia ) wszelkie dokumenty finansowe między innymi dowody wpłat.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130609
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu Sp. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
160649.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 66 oraz art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: art. 66 oraz art. 67 ust. 1 pkt 12) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo
zamówień publicznych (tekst jedn. DZ.U. 2019r. poz. 1843) Uzasadnienie faktyczne i prawne
wyboru trybu z wolnej ręki : Podstawą wyboru trybu udzielenia zamówienia "z wolnej ręki"
jest art. 67 ust. 1 pkt 12) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843),
zwane dalej "ustawa Pzp" Zgodnie z dyspozycją wskazanego przepisu: Zamówienie udzielane
jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 - 3a, osobie prawnej, jeżeli
spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą bezpośrednią
kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na
dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje
inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam spo-sób, b) ponad 90 %
działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzo-nych jej
przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten
zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. A, c) w kontrolowanej osobie prawnej
nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Podmiotem, któremu Zamawiający
zamierza udzielić przedmiotowego zamówienia jest Przedsię-biorstwem Usługowym
Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu, ul. Komunalna 2, 64-300 Nowy
Tomyśl , POLSKA, która jest spółką jednoosobową utworzoną przez Gminę Nowy Tomyśl.
Przedsiębiorstwo Usługowe Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu zostało
powołane aktem notarialnym Repertorium A Nr 955/2007 z dnia 31 stycznia 2007r. Spółka
została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego dnia 13 marca 2007r. Gmina Nowy
Tomyśl objęła 100% udziałów w Spółce. Tak więc powyższy stan faktyczny wskazuje, że
spełnione zostały przesłanki ustawowe do udziele-nia planowanego zamówienia.
Przedsiębiorstwo Usługowe Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu ul.
Komunalna 2, 64-300 Nowy Tomyśl jest osobą prawną, nad którą Gmina Nowy Tomyśl
sprawuje bezpośrednią kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi
jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje
doty-czące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Jak wynika z aktu założycielskiego
spółki oraz danych z KRS - Gmina Nowy Tomyśl jest właścicielem 100 % udziałów
wskazanej wyżej spółki oraz posiada dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne
decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Burmistrz Nowego Tomyśl pełni
funkcję zgromadzenia wspólników. W związku z bezpośrednim nadzorem Gminy Nowy
Tomyśl oraz dominującym jej wpływem na cele strategiczne, Przedsiębiorstwo Usługowe
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu ul. Komunalna 2, 64-300 Nowy
Tomyśl jest wykonawcą zapewniającym bezpieczeństwo w zakresie sytuacji ekonomicznej, a
co za tym idzie gwarantuje ciągłość wykonywanych zadań. Jed-nocześnie ponad 90 %
działalności wskazanej wyżej spółki dotyczy zadań powierzonych jej przez Gminę Nowy
Tomyśl. Powyższe ustalono na podstawie średniego przychodu osiągniętego przez spółkę w
odniesieniu do usług, dostaw i robót budowlanych za lata 2017-2019 to jest trzy lata poprzedzające
udzielenie zamówienia. W spółce brak również bezpośredniego udziału kapitału
prywatnego. Wykazany stan faktyczny oraz prawny (,który zostanie potwierdzony w
protokole z postępowania oraz w dokumentacji postępowania) wskazuje na spełnienie
przesłanek ustawowych udzielenia niniejszego zamówienia. Udzielenie przedmiotowego
zamówienie mając na uwadze powyższe oraz fakt, że Spółka spełnia wymagania
przewidziane w art. 67ust.1 pkt 12) lit. a) do lit c) ustawy Prawo zamówień publicznych
jest prawnie uzasadnione i konieczne. Wobec powyższego uznać należy, iż udzielenie
zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt 12) Ustawy Pzp jest możliwe i uzasadnione
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych budowy ścieżek rowerowych z podziałem na części"
- "Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni asfaltowej"
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- "Remont przegrody zewnętrznej budynku Sali sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowym Tomyślu"
- "Modernizacja budynku Żłobka w Nowym Tomyślu w celu dostosowania do przepisów ochrony przeciwpożarowej"
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.