Ogłoszenie z dnia 2020-03-19
Ogłoszenie nr 510049955-N-2020 z dnia 19-03-2020 r.
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki: Sukcesywna dostawa akcesoriów oraz materiałów informatyki i łączności
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 627421-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki, Krajowy numer identyfikacyjny 01517972800000,
ul. Rakowiecka
2A,
00-993
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225856525, e-mail
zamowienia.publiczne@abw.gov.pl, faks
225856565.
Adres strony internetowej (url): www.bip.abw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa akcesoriów oraz materiałów informatyki i łączności
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):13/ZP/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa akcesoriów oraz materiałów informatyki i łączności, w podziale na trzy części. Część I - sukcesywna dostawa akcesoriów informatyki (188 pozycji), Część II - sukcesywna dostawa materiałów informatyki i łączności (84 pozycji), Część III - sukcesywna dostawa nośników danych i środków czystości (24 pozycji). Zamawiający wymaga, aby dostarczony przez Wykonawcę produkty wymienione w "Wykazie asortymentowym" były fabrycznie nowe, zapakowane w nowe, nienoszące znamion otwierania opakowania. Zamawiający dopuszcza, aby w przypadku braku możliwości dostarczenia fabrycznie nowego asortymentu (np. z uwagi na zaprzestanie produkcji), o którym mowa w załączniku nr 1a do SIWZ (poz. 129, 180, 181, 182), Wykonawca dostarczy objęty umową produkt w odnowionej (zregenerowanej) postaci, gwarantującej zachowanie jego pierwotnych parametrów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30237000-9
Dodatkowe kody CPV: 30236000-2, 30234000-8, 30233000-1, 32562000-0, 32521000-1, 32424000-1, 24113200-1, 39525800-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa akcesoriów informatyki (188 pozycji) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
347286.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Helica Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
427161.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa materiałów informatyki i łączności (84 pozycji) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
86409.15
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Poltel Sp. z o. o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
106283.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa nośników danych i środków czystości (24 pozycji) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25031.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Helica Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30788.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego - 3 części zamówienia
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny dla jednostek organizacyjnych WUM
- Dostawa wyposażenia pracowni językowej i sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej w Żernikach Wrocławskich
- Rozbudowa kontroli dostęp i telewizji cyfrowej w CSiKGW (budynek nr 101).
- Dostawa przełączników sieciowych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie
- Dostawy w ramach projektów mających na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w Świbiu i Wielowsi
więcej: Sprężone powietrze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.