To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-20
Ogłoszenie nr 510050824-N-2020 z dnia 20-03-2020 r.
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli: Zaopatrzenie placówek oświatowych gminy Mogilno w artykuły spożywcze w 2020/21 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510875-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Mogilnie, ul. Powstańców WLKP 33, 88-300 Mogilno Regon 383866234 Dyrektor Hieronim Rumianowski tel. 52/ 315 26 53
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Mogilnie, ul. Sądowa 13, 88-300 Mogilno, Regon 001155609, Dyrektor Aleksandra Zielińska - Duda, tel. 52/ 31524 26
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Mogilnie, ul. Piłsudskiego 16, 88-300 Mogilno, Regon 000671102, Dyrektor Marzena Giemza, te. 52/ 31526 83
Szkoła Podstawowa w Gębicach, Marcinkowo 72, 88-330 Gębice, Regon 001155615, Dyrektor Jacek Szalaty, tel. 52/ 315 04 88
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Padniewie, Padniewo 55, 88-300 Mogilno, Regon 341300198, Dyrektor Sylwia Kraska, tel. 52/ 31585 29
Szkoła Podstawowa w Kwieciszewie, Kwieciszewo 45, 88-321 Kwieciszewo, Regon 001155621, Dyrektor Małgorzata Chudańska - Baran, tel. 52/ 315 83 21
Przedszkole Nr 1 w Mogilnie ul. Korczaka 1, 88-300 Mogilno, Regon 093120128, Dyrektor Agnieszka Bigosińska, tel. 52/ 315 26 57
Przedszkole Nr 2 w Mogilnie ul. Moniuszki 4, 88-300 Mogilno, Regon 093120111, Dyrektor Małgorzata Nowaczyk, tel. 52/ 315 25 37
Przedszkole Nr 3 w Mogilnie ul. Konopnickiej 15, 88-300 Mogilno, Regon 093120105, Dyrektor Małgorzata Domańska, tel. 52/ 315 70 63
Przedszkole w Gębicach ul. Rynek 11, 88-330 Gębice, Regon 093120097, Dyrektor Wioleta Pilarczyk, tel. 52/ 315 04 17
Przedszkole w Wylatowie, Wylatowo 66, 88-342 Wylatowo, Regon 093120068, Dyrektor Wiesława Michalak, tel. 52/ 315 87 91
Żłobek w Mogilnie ul. Konopnickiej 15a, 88-300 Mogilno, Regon 365181970, Dyrektor Małgorzata Domańska, tel. 52/ 315 70 63
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, Krajowy numer identyfikacyjny 34039674700000,
ul. ul. Narutowicza
,
88-300
Mogilno, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 152 769, e-mail
oswiata@pro.onet.pl, faks
523 152 769.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
ZOSiP w Mogilnie przeprowadził procedurę przetargową w imieniu podległych mu placówek oświatowych gminy Mogilno. Projekt zamówień ( ilościowo - jakościowych ) przygotowały placówki, następnie zebrano je w całość i podzielono na sześć pakietów. Potraktowanie zamówień w ten sposób pozwala na uzyskanie korzystniejszych cen za poszczególne towary co daje wymierne i oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaopatrzenie placówek oświatowych gminy Mogilno w artykuły spożywcze w 2020/21 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZOSiP 271.01.20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów podzielonych na 6 pakietów: Pakiet I WARZYWA, OWOCE Pakiet II MIĘSO, DRÓB, WĘDLINY Pakiet III ARTYKUŁY SPOŻYWCZE Pakiet IV RYBY, MROŻONKI Pakiet V PRODUKTY MLECZNE Pakiet VI PIECZYWO w szacunkowej ilości wskazanej w formularzach cenowych, (zawartych w załącznikach od Nr 1 do Nr 6 SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługi - dowóz zamówionych towarów przez Wykonawcę do poszczególnych placówek oświatowych, które złożą zamówienie i ich rozładowanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03100000-2
Dodatkowe kody CPV: 15300000-1, 15100000-9, 15110000-2, 15112000-6, 15112300-9, 15400000-2, 15800000-6, 15220000-6, 15331170-9, 15500000-3, 15810000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Warzywa, owoce |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
160271.03
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa SEZAM Lidia Gunerka - Marciniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
168706.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Mięso, drób, wędliny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
210357.99
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CHŁODEX Małgorzata i Piotr Nalewaja Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
221429.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Artykuły spożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
166239.87
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABER Sp. z o.o. Oddział Bydgoszcz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
188908.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Ryby, mrożonki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75986.78
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABER Sp. z o.o. Oddział Bydgoszcz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79986.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Produkty mleczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
144778.18
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DARO DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
152398.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pieczywo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42332.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45275.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Przebudowa drogi gminnej nr 140551C stanowiącej ul. Rzemieślniczą w Mogilnie
- Budowa ulicy Makowej w miejscowości Chabsko
- Budowa instalacji zbiornikowej na gaz płynny z dwoma zbiornikami o poj. 2x4850L wraz z zewnętrzną instalacją gazową i kotłem o mocy 50kW w budynku biurowym przy ul. Witosa 6 w Mogilnie dz. nr 59/18
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2434C droga nr 262 - Bielice - droga nr 262 od km 1+040 do km 1+964 na długości 0,924 km
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Stawiska i Świerkówiec
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa napojów, herbat, warzyw, owoców oraz innych produktów spożywczych w ramach zapotrzebowania do punktów gastronomicznych Narodowego Forum Muzyki im. W. Lutosławskiego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.