To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-20
Ogłoszenie nr 510051080-N-2020 z dnia 20-03-2020 r.
Urząd Morski w Słupsku: "Remont nawierzchni na odcinku pomiędzy Nabrzeżem Pilotowym a Latarnią Morską w porcie Ustka"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513712-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540037810-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Morski w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 14502300000000,
ul. Al. Sienkiewicza
18,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 428 406, e-mail
zp@umsl.gov.pl, faks
059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (url): www.umsl.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont nawierzchni na odcinku pomiędzy Nabrzeżem Pilotowym a Latarnią Morską w porcie Ustka"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 3510/I/03/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Znajduje się w rozdziale 2 SIWZ: 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont nawierzchni na odcinku pomiędzy Nabrzeżem Pilotowym a Latarnią Morską w porcie Ustka". 2.2. W ramach planowanego przedsięwzięcia zakłada się wykonanie remontu nawierzchni na odcinku pomiędzy Nabrzeżem Pilotowym a Latarnią Morską w porcie Ustka - obr. ew.: Ustka, dz. nr: 1024/2, 1560/119. 2.3. Istniejący stan zagospodarowania działki: Teren inwestycji posiada nawierzchnie: betonową, asfaltową, z kostki kamiennej i betonowej. Nawierzchnia jest w złym stanie technicznym: jest skorodowana, posiada wyboje, zapadnięcia i pęknięcia. Działki na których prowadzone będą prace posiadają dostęp do drogi publicznej, położone są poza obszarami eksploatacji górniczej. 2.4. Zakres robót W ramach robót budowlanych planuje się wymianę istniejącej nawierzchni i podbudowy. 2.5. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.5.1. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej: 1) kostka betonowa w kolorze żółtym h-8cm, 2) podsypka cementowo-pisakowej 4cm, 3) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr.25cm, 4) podbudowa pomocnicza stabilizowana cementem gr.20cm; 2.5.2. wykonanie krawężników i obrzeży: 1) krawężniki betonowo 30x15 cm ułożone na ławie betonowej z oporem z betonu B-15, 2) obrzeża betonowe 8x30cm ułożone na ławie betonowej z oporem z betonu B-15; 2.5.3. wykonanie odwodnienia wód opadowych: wpust deszczowy wraz ze studnią o średnicy 50cm wraz z osadnikiem 0,5m i przykanalikiem PVC160; 2.5.4. uzbrojenie terenu wykonanie dwóch studni teletechnicznych SK1 oraz rury osłonowej fi 100mm o długości 17m i 12m. 2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 31 ustawy PZP, zawiera projekt budowlany specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki od Nr 8 do Nr 14 do niniejszej SIWZ: 1) Projekt budowlany, 2) STWiORB, 3) Pomocniczy przedmiar robót, 4) Wojewoda Pomorski (zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę), 5) Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków opinia archeologiczna, 6) Rysunek nr 1, 7) Rysunek nr 2. 2.7. Dodatkowe wymagania: 2.7.1. Zamawiający wymaga od wykonawcy prowadzenia wewnętrznego dziennika budowy. 2.7.2. Wykonawca po rozbiórce nawierzchni i podbudowy umożliwi Zamawiającemu na jego koszt wymianę rury osłonowej typu AROT wraz z kablem zasilającym na odcinku pomiędzy Latarnią Morską Ustka a Stacją Meteorologiczną na okres nie dłuższy niż 7 dni. 2.7.3. Odzyskaną kostkę kamienną należy przekazać na plac Kapitanatu Portu Ustka (transport max do 300 m). 2.7.4. Wykonawca winien dokonać oględzin przedmiotu umowy, jego otoczenia oraz zdobyć na jego własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy na wykonanie robót. Oględziny zostaną dokonane na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.7.5. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, a Zamawiający w żadnym przypadku nie będzie ponosił zobowiązań ani odpowiedzialności z tym związanej. 2.7.6. Oferta powinna zawierać całość zamówienia. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Cenę oferty należy obliczyć jako cenę ryczałtową uwzględniając zakres zamówienia określony w dokumentacji przetargowej oraz koszty związane z realizacją zamówienia jak i ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.7.7. Wykonawca bez odrębnego wynagrodzenia zobowiązuje się wykonać montaż pod licznika w miejscu poboru wody oraz energii elektrycznej, a także zobowiązuje się ponosić bieżące koszty tego zaopatrzenia. 2.7.8. Zaplecze budowy wskazane przez Zamawiającego zostanie przygotowane przez Wykonawcę na jego koszt i jego ryzyko. Wykonawca we własnym zakresie zapewni kabinę WC i śmietnik na odpady. 2.7.9. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-terminowy uwzględniający termin realizacji zadania do: 7 dni od dnia podpisania umowy. 2.7.10. Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną, przestrzegając przepisy bhp i ppoż. 2.7.11. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych przedłoży do akceptacji Zamawiającemu komplet wniosków materiałowych. Wzór wniosku materiałowego zostanie przekazany w dniu podpisania umowy. 2.7.12. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej z zrealizowanego zakresu robót. 2.8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt 2.6. dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 2.9. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 2.10. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 2.11. Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłową realizację robót. 2.12. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 2.13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w STW i ORB lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. 2.14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 2.15. Zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań, o których mowa w pkt. 2.13. i 2.14. wymaga akceptacji Zamawiającego. 2.16. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 2.17. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 2.18. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z ułożeniem nawierzchni, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 2.19. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy. 2.20. Opis przedmiotu za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7- Roboty budowlane, 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, 45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45233253-7, 45232000-2, 45332300-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
189701.08
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LATO -BRUK EUGRNIUSZ LATOSIŃSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
186960.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania dostępami uprzywilejowanymi PAM wraz z dostawą licencji oprogramowania i wsparciem technicznym na okres 12 miesięcy - 106/TP/2024
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Słupsku
- Zakup i dostawa autobusu 17 - miejscowego z przystosowaniem do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- "Usługa serwisowania i konserwacji punktów kamerowych, wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska".
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
- 20/TP/2024 Opracowanie serwisu internetowego Interdyscyplinarnego Centrum Monitoringu Zagrożeń Ludności i Infrastruktury Krytycznej oraz Opracowanie modułu bazodanowego do aplikacji IT OPEN SEC LAB
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Budowa żłobka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.