eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzin › Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych jednorazowego u¿ytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2019-03-18

Og³oszenie nr 510051499-N-2019 z dnia 18-03-2019 r.

Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spó³ka z o.o.: Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych jednorazowego u¿ytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 510653-N-2019

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 540026018-N-2019 i 540028593-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spó³ka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29063000000000, ul. ul. Zamkowa 1, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, pañstwo Polska, tel. 68 4750601, e-mail lco@loro.pl, faks 68 4750602.
Adres strony internetowej (url): www.loro.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Cykliczne dostawy zestawów operacyjnych jednorazowego u¿ytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZP.PN.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia s± cykliczne dostawy zestawów operacyjnych jednorazowego u¿ytku dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilo¶ci zawiera za³±cznik numer 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Okre¶lone w za³±czniku nr 8 do SIWZ ilo¶ci s± wielko¶ci± szacunkow±, uzale¿nion± od ilo¶ci przyjêtych pacjentów, posiadanych ¶rodków finansowych oraz tre¶ci wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przes³anek, okre¶lone w za³±czniku nr 8 do SIWZ szacunkowe ilo¶ci mog± ulec zmniejszeniu i mog± zostaæ zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala. Niniejsze zamówienie obejmuje 3 pakiety - wg za³±cznika nr 8 do SIWZ - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania formalne do wszystkich pakietów: Serwety, ob³o¿enia i zestawy sterylne powinny byæ wyposa¿one w min. 2 samoprzylepne kontrolki (z nr kat, dat± wa¿no¶ci i nr serii) umo¿liwiaj±ce wklejenie do protoko³u operacyjnego z identyfikacj± danego wyrobu. Zawarto¶æ zestawów zabiegowych (wieloelementowych) opisana w jêzyku polskim na etykiecie. Zestawy zapakowane w torbê z folii PE z klapk± z materia³u typu TYVEC zgrzewan± z foli±. W celu zminimalizowania ryzyka rozja³owienia zawarto¶ci podczas wyjmowania przy zgrzewie powinien znajdowaæ siê sterylny margines. Komponenty zestawu, podlegaj±ce normie PN EN 13795 musz± byæ z ni± zgodne. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - nale¿y przyj±æ, ¿e wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie okre¶laj± parametry techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, co oznacza, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w tej czê¶ci przedmiotu zamówienia o równowa¿nych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, u¿ytkowych i jako¶ciowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowany przez niego przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcê musi spe³niaæ warunki dopuszczenia do obrotu i do u¿ywania okre¶lone ustaw± z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z pó¼n. zm.). 2. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca zobowi±zany jest do: a) dostawy przedmiotu zamówienia bezpo¶rednio do wskazanego magazynu - Apteki Szpitalnej od poniedzia³ku do pi±tku wy³±cznie do godz. 08:00- 14:00. Towar pozostawiony poza aptek± uwa¿a siê za niedostarczony zgodnie z umow±. b) termin realizacji poszczególnych dostaw nie mo¿e przekroczyæ 3 dni roboczych licz±c od dnia z³o¿enia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem, chyba ¿e w/w termin mija w dzieñ wolny od pracy wtedy zamówienie musi byæ zrealizowane w nastêpny dzieñ roboczy. Za dni robocze Zamawiaj±cy uwa¿a dni od poniedzia³ku do pi±tku. Z zastrze¿eniem, ¿e pierwsza dostawa musi nast±piæ licz±c od dnia z³o¿enia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 30 dni kalendarzowych. c) Wykonawca umo¿liwi równie¿ realizacjê zamówienia na cito w terminie 24 godzin licz±c od chwili z³o¿enia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem. d) ka¿dy dokument rozliczeniowy ( faktura ) musi zawieraæ nr umowy, której dotyczy. e) w przypadku wymogu odsy³ania faktur lub innych dokumentów Wykonawca ponosi koszty przesy³ek (tj. za³±cza kopertê ze znaczkiem zwrotnym)

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materia³y medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1

NAZWA: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 444492.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mölnlycke Health Care Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przasnyska 6B
Kod pocztowy: 01-756
Miejscowo¶æ: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 480051.36
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 480051.36
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 480051.36
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 2

NAZWA: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 108300.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mölnlycke Health Care Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przasnyska 6B
Kod pocztowy: 01-756
Miejscowo¶æ: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 116964.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 116694.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 116964.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 3

NAZWA: Pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 9546.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Paul Hartmann Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. ¯eromskiego 17
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowo¶æ: Pabianice
Kraj/woj.: ³ódzkie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 10309.68
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 10309.68
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 10309.68
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.