eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PurdaPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi transportowe dla uczestników zajęć w Środowiskowym Domu Samopomocy w Morcinkowie z filią w Prejłowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-18

Ogłoszenie nr 510051607-N-2019 z dnia 18-03-2019 r.

ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W MARCINKOWIE Z FILIĄ W PREJŁOWIE: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi transportowe dla uczestników zajęć w Środowiskowym Domu Samopomocy w Morcinkowie z filią w Prejłowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506728-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W MARCINKOWIE Z FILIĄ W PREJŁOWIE, Krajowy numer identyfikacyjny 36956673800000, ul. Marcinkowo 67, 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895228972, e-mail sds.marcinkowo@purda.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): sds-marcinkowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi transportowe dla uczestników zajęć w Środowiskowym Domu Samopomocy w Morcinkowie z filią w Prejłowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ŚDS.ZP.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe polegające na przywiezieniu osób niepełnosprawnych z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężonymi schorzeniami z ich miejsca zamieszkania w godzinach rannych (7:00 - 10:00) do Środowiskowego Domu Samopomocy w Marcinkowie z filią w Prejłowie mieszczącego się pod adresem: Marcinkowo 67, 11-030 Purda, a także do Filii w Prejłowie mieszczącej się pod adresem, Prejłowo 13, 11-030 Purda (zwane dalej SDŚ) oraz odwiezienie w godzinach popołudniowych z ww. placówek do miejsca zamieszkania (13:00 - 16:00). 2. Usługi transportowe będą realizowane na piętnastu różnych wskazanych przez Zamawiającego trasach. W ramach przedmiotu zamówienia, przewożonych będzie około 100 osób niepełnosprawnych. Łączna długość tras wynosi ok. 1100 km. UWAGA liczba tras i ich długość w trakcie realizacji mogą ulec zmianie w zależności od miejsca zamieszkania osób niepełnosprawnych intelektualnie. 3. Orientacyjny wykaz tras oraz ilości przewożonych niepełnosprawnych na danej trasie, godziny odwozu i przywozu, zawiera Załącznik nr 1 do wzoru Umowy stanowiącej Załącznik 1 do SIWZ. 4. Ilekroć w SIWZ jest mowa o transporcie uczestników zajęć do Środowiskowego Domu Samopomocy w Marcinkowie z filią w Prejłowie, należy przez to rozumieć dowóz i odwóz do wskazanych lokalizacji, w tym do siedziby w Marcinkowie, albo do siedziby w Prejłowie. 5. Przy wykonywaniu usługi transportowej Wykonawca zapewni opiekę uczestnikom zajęć, zgodną z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, dotyczącego ilości przewożonych niepełnosprawnych intelektualnie i ilości dodatkowych przejazdów. 7. Wykonawca w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu wykazu pracowników wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie stosownych uprawnień do kierowania pojazdami (kopie potwierdzone notarialnie). Kierowcy zobowiązani są znać język polski w stopniu komunikatywnym, posiadają prawo jazdy co najmniej trzy lata, w tym doświadczenie minimum 6 miesięcy przy przewozie osób z niepełnosprawnością intelektualną. 8. Zamawiający przewiduje przerwy w transporcie wynikające ze specyfiki działalności ŚDS. Orientacyjna liczba dni roboczych założona w SIWZ została pomniejszona o w/w przerwy. Zamawiający zastrzega, że liczba dni może się zwiększyć w przypadku nie wykorzystania przerw lub w sposób nieznacznie zmniejszyć w przypadku wystąpienia w okresie trwania umowy przerw losowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 753097.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRANS-KOP Zbigniew Januszko
Email wykonawcy: zj38@wp.pl
Adres pocztowy: Rożnowo 201
Kod pocztowy: 11-001
Miejscowość: Dywity
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 833679.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 833679.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1093928.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.