eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa pasków do analizy moczu oraz odczynników płynów myjących i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatora do mikroskopowej oceny osadu moczu dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-23

Ogłoszenie nr 510051672-N-2020 z dnia 23-03-2020 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ: Dostawa pasków do analizy moczu oraz odczynników płynów myjących i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatora do mikroskopowej oceny osadu moczu dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514860-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 69068500600000, ul. ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 509 047, e-mail przetargi@zoz2.pl, faks 178 538 394.
Adres strony internetowej (url): www.zoz2.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pasków do analizy moczu oraz odczynników płynów myjących i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatora do mikroskopowej oceny osadu moczu dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Główny przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie pasków do analizy moczu do czytników URISCAN SUPER PLUS i URISCAN PRO będących własnością ZOZ nr 2 w Rzeszowie oraz odczynników płynów myjących i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatora do mikroskopowej oceny osadu moczu wraz z mostkiem łączącym, kompatybilnego (zintegrowanego) z własnym analizatorem typu URISCAN SUPER PLUS. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez okres 36 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ pn. "Formularz asortymentowo-cenowy". 2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak jednego asortyment z któregokolwiek załącznika spowoduje odrzucenie oferty. 3. Realizacja zakupu odbędzie się na podstawie częściowych zamówień w formie pisemnej i/lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez Zamawiającego określającego asortyment i jego wielkość. Termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego będzie stanowił kryterium oceny oferty (kryterium czas dostawy zgodnie z Roz. XV SIWZ). Czas dostawy określa Oferent w formularzu ofertowym. 4. Oferent dostarcza przedmiot postępowania na własny koszt i ryzyko do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 - poziom 2. 5. Oferent dokona instalacji dzierżawionego analizatora wraz z mostkiem łączącym na własny koszt i ryzyko w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 - poziom 2. 6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostaw przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 do SIWZ, stosownie do rzeczywistych potrzeb. 8. W ramach oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymagania od Wykonawcy bezpłatnego dostarczenia próbek przedmiotu zamówienia dla przetestowania. 9. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy. UWAGA I: Wszelkie załączniki stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji. Oferta winna zawierać pełny asortyment wyszczególniony w Załączniku Nr 1. UWAGA II: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z Załącznika Nr 1 do SIWZ w celu tworzenia nowych odrębnych załączników lub pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi. 10. Wymagania bezwzględne dla Oferenta: 1) Niezmienność cen netto na czas trwania umowy. 2) Oferent zostanie wezwany po otwarciu ofert, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, do złożenia odczynnikowych ulotek metodycznych w języku polskim i kart charakterystyki zgodne z aktualnymi przepisami w formie papierowej. 3) Oferent dostarczy informację o szkodliwości/nieszkodliwości dla środowiska odpadów z analizatora i sposobie ich utylizacji. Do złożenia niniejszej informacji Oferent zostanie wezwany po otwarciu ofert, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 4) Minimum 6 miesięczny termin ważności odczynników 5) Bezpłatny roczny (robocizna i dojazd serwisanta) przegląd analizatorów URISCAN SUPER PLUS i URISCAN PRO w okresie obowiązywania umowy. W razie awarii gotowość do naprawy analizatorów po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów w czasie nie dłuższym niż 36 godz. od zgłoszenia awarii. 6) Bezpłatny serwis techniczny (wszystkie naprawy) i bezpłatne wszystkie przeglądy dzierżawionego kompatybilnego analizatora w okresie obowiązywania umowy, obejmujące części zużywalne, dojazd serwisanta i robociznę. 7) Kompatybilny analizator DO OSADU MOCZU nie starszy jak 5-letni z udokumentowanym dopuszczeniem do pracy (po szczegółowym przeglądzie przez serwis) zapewniający całkowitą integrację z własnym czytnikiem URISCAN SUPER PLUS i dwukierunkową komunikację z laboratoryjnym systemem informatycznym LIS Centrum. 8) Wykonawca zapewni drukarkę kodów kreskowych. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. punktu bezwzględnie wymaganego spowoduje odrzucenie oferty. 11. Oferent może zaoferować wyłącznie: a) odczynniki laboratoryjne dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 175) na podstawie Certyfikatu lub Deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE; b) analizator będący przedmiotem dzierżawy dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 175) na podstawie Certyfikatu lub deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE UWAGA I: W przypadku, gdy oferowane produkty nie są wyrobami medycznymi należy złożyć stosowne oświadczenie i wskazać, których produktów to dotyczy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa pasków do analizy moczu oraz odczynników płynów myjących i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatora do mikroskopowej oceny osadu moczu dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 222000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. BOR-POL Mariusz Borkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac Jaśminu 2
Kod pocztowy: 44-152
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 241349.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 241349.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 241349.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.